וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי בנטורל: המסיבה האינטימית של גווינת' פאלטרו

גורו הבריאות העולמית אירחה בביתה בלוס אנג'לס מסיבה עם חברות קרובות, כשכולן נדרשו להגיע ללא איפור. בין הכוכבות שוויתרו על מייק-אפ ונראו מדהים: קייט הדסון, דמי מור וכלת השמחה עצמה

אתר רשמי

בשנים האחרונות יותר ויותר נשים מפורסמות חושפות את הפנים שלהן ללא איפור בניסיון לנפץ אידיאל יופי בלתי מושג, להוכיח שאין אף אישה מושלמת, להפסיק לחיות לפי תכתיבים ישנים של החברה, לצאת נגד הזיוף ברשתות החברתיות ובעיקר - להראות שטבעי זה יפה. מי שלקחה את הרעיון הזה צעד אחד קדימה היא גווינת' פאלטרו, גורו הבריאות העולמית, שאירחה בסוף השבוע בביתה בלוס אנג'לס מסיבה "ללא איפור".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גווינת' פאלטרו, דמי מור. גווינת' פאלטרו, צילום מסך
היי בנטורל: גווינת' פאלטרו, דמי מור ואלכסנדרה גרנט/צילום מסך, גווינת' פאלטרו

ברשימת המוזמנות המצומצמת של האירוע אפשר למצוא את קייט הדסון, דמי מור ובתה רומר ויליס, רייצ'ל זו וחברות נוספות - כולן נטולות איפור ומחייכות למצלמה ונהנות מארוחת ערב מפנקת. פאלטרו כינתה את האירוע: "חגיגה של יופי, בדיוק כמו שאנחנו", ועל גלריית התמונות ששיתפה באינסטגרם שלה כתבה: "ללא איפור וללא פילטר". לאירוע לבשה כלת השמחה שמלת מיני בצבע ורוד בהיר של אוסקר דה לה רנטה.

עוד בוואלה!

פוסי פאוור: גווינת' פאלטרו חושפת שרירי בטן בתוך ואגינה ענקית

לכתבה המלאה

למרות האווירה הפתוחה והמקבלת של יופי טבעי, חשוב לזכור שבסופו של דבר מדובר במסיבת השקה למוצר ביוטי של המותג Goop שמאחוריו עומדת פלאטרו. מדובר בסרום שכולל חומצה היאלורונית וויטמין C. בין אם היא באמת באה לקדם אג'נדה של קבלת היופי הטבעי ובין אם מדובר בסך הכל במהלך שיווקי, פאלטרו סיפקה לנו הצצה לנראות של הכוכבות, כמעט כולן מעל גיל 40, בלי איפור כבד, פילטרים וריטושים, וזה כשלעצמו מוערך מספיק. גם היכולת שלהן להרגיש בנוח בלי הצורך באיפור מעיד על צעד חשוב שהחברה שלנו עשתה למען שחרור נשי מושלם. ועל זה גווינת', תודה לך.

גווינית' פאלטרו בתוך עיצוב פרחים בצורת שפתי ואגינה במסיבה של GOOP. GettyImages
הפעם בלי קיר וגינה מאחור/GettyImages
גווינת' פאלטרו. מגזין elle, אתר רשמי
קונות כל מה שאת מוכרת בעיקרון - גווינת' פאלטרו/אתר רשמי, מגזין elle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully