וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים, בבקשה אל תאמצו את הטרנד הנורא הזה

26.2.2020 / 7:40

יותר ויותר גברים מעבר לים מציגים שפם קטן ודל משערות מתחת לאף שלהם. הבולט שבהם הוא ג'סטין ביבר, שמאז כבר הספיק להתגלח, אבל חוץ ממנו יש עוד שורה ארוכה של כוכבים. האם מדובר בדבר הבא בעולם הביוטי של הגברים? מקוות מאוד שלא

(אינסטגרם)

טרנד חדש צובר תאוצה בקרב גברים מפורסמים מעבר לים ומעורר בנו דאגה. בזמן האחרון, יותר ויותר גברים החליטו לאמץ שפם קטנטן מתחת לאף שלהם. מדובר בשפם שלרוב דל בשערות, לא מתחבר לאיזה זקן מרשים אלא למעט מאוד שערות על הסנטר, אם בכלל - ובאופן כללי מרגיש קצת מנותק מהנראות הכללית. הבולט שבין מובילי הטרנד הוא ג'סטין ביבר (25), שלאחרונה אולי החליט להתגלח, אבל הספיק לעשות הרבה מאוד רעש בתקופה הקצרה בה הציג שפם קטן כחלק מהלוק שלו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'סטין ביבר. GettyImages
השפם שעשה הרבה רעש בתקופה קצרה. ג'סטין ביבר/GettyImages

כשביבר הציג לראשונה את השפם שלו, המעריצים היו בהלם. הוא הוצף בתגובות רעות ועוקצניות, עד שאפילו העלה סטורי שלו עם השפם ורמז שאלו הן הבחירות שלו. אחרי תקופה עם השפם, כנראה שמאס בהערות פוגעניות והחליט להתגלח. הוא העלה תמונה שלו עם הפנים החלקות וציין כי לעת עתה זה המראה החדש שלו, אבל הוא לא שולל את האפשרות להחזיר את השפם הקטן בעתיד.

מי שנראתה נלהבת מההחלטה היא אשתו היילי בולדווין ביבר שהגיבה לו: "יאאא" עם פרצוף מאוהב ולבבות בעיניים. בין אם היא זו שדחקה בו להתגלח ובין אם היא סתם החמיאה ללוק החדש שלו בתור רעייה אוהבת, אנחנו שמחות על הצעד המתבקש ומקוות שרוח השטות לא תשרה עליו שוב.

עוד בוואלה! אופנה

זריקת טסטוסטרון: הגברים המתלבשים הטובים ביותר של 2019

לכתבה המלאה
הארי סטיילס. GettyImages
שיער פנים דל למדי. השפם של הארי סטיילס/GettyImages

אבל ביבר לא הוא היחיד. מי שעדיין לא השכילו להיפטר מהשפם הקטן שאימצו הם טימות'י שאלאמה (24), לחלוטין אחד המתלבשים הטובים של השנים האחרונות, שנדלק על הרעיון והחל לאחרונה להפציע באירועים עם מעט מאוד שערות מעל השפה העליונה. גם הארי סטיילס (26), עוד מתלבש מחונן, בחר לטפח שפמנון פצפון מתחת לאף. עצם העובדה שמתלבשים טובים בוחרים בשפם מדאיגה אותנו במיוחד וכנראה מבשרת על תחילתו של טרנד, שיגרור אחריו מעריצים וחקיינים. עוד ברשימת המשופמים: ליל נאס, הנרי גולדינג, ניקו טורטורלה, ג'ו קירי ונוספים.

אין ספק שהמגמה החדשה מעלה ניחוח נוסטלגי של תקופת התיכון, אז הגברים הצעירים רק התחילו לגדל שיער פנים וככה זה היה נראה. אלא שכרגע מדובר במגמה שמאמצים גברים קצת יותר מבוגרים מגיל תיכון, בשנות ה-20 לחייהם, ועדיין מתלהבים ממנה כאילו הם שוב בני 17. כמו שזה נראה כרגע, אפילו שביבר כבר התגלח, הטרנד רק הולך ומתפתח. הערה מאיתנו - או הכל או כלום. או שהולכים על הלוק המחוספס או שמציגים בייבי פייס מגולחות. לא באמצע.

טימות'י שאלאמה. GettyImages
כשמתלבש מחונן מציג שפם, זה מדאיג. טימות'י שאלאמה/GettyImages
ליל נאס. GettyImages
שוב בני 17. ליל נאס/GettyImages
הנרי גולדינג. GettyImages
שפם שלא מתחבר לזקן, אלא למעט מאוד שערות על הסנטר. הנרי גולדינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully