וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמת ישבן גאונית: עפנו על המכנסיים של היילי בולדווין

הדוגמנית המצליחה אמנם לא צעדה באף תצוגה בשבועות האופנה, אך כן הוזמנה להיות אורחת כבוד בשואו של סן לורן. יומיים לפני הספיקה לאימון אינטנסיבי בלוס אנג'לס בחליפת ספורט מעולה

splash

היילי בולדווין ביבר נחתה בפריז השבוע לצפות בתצוגות החשובות של שבוע האופנה וביניהם התארחה בסן לורן בשמלה קצרצרה של המותג. רגע לפני היא כמובן דאגה להכניס אימון כוח רציני ללו"ז, כי כל טופ מודל יודעת היטב שכל שניה בימים הקרובים תתבזבז על החלפת איפור-שיער בחדר המלון ודיוקים אחרונים עם הסטייליסטית לבחירת המראה לתצוגה הבאה.

רגע לפני החתמת הדרכון בעיר האורות, פופרצה הדוגמנית באל איי כשהיא לובשת חליפת ספורט שתפסה את עינינו. אחרי שבדקנו ואיתרנו את המותג שעומד מאחורי החליפה הסקסית ואף הופתענו מהמחיר השפוי - הבנו כי מדובר בהמלצה של ממש.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

היילי בולדווין ביבר. splash
עושה את שבועות האופנה ועובדת על הפיגורה. היילי בולדווין ביבר/splash

קרופ טופ עם שרוולים ארוכים בגוון אדום-כתמתם כשבחלקו האחורי עיגול שחושף את הגב ומכנסיים תואמים בגזרה גבוהה. החליפה המוצלחת שייכת למותג האמריקאי ג'ים שארק כשהחלק העליון בעלות של 35$ והמכנסיים ב-55$ בלבד. סך הכל 90$ - מחיר הגיוני ביותר ביחס לחליפות היוקרתיות של אלו יוגה, או לחלופין המותג החביב על הכוכבות הספורטאיות - לולולמון.

אך הסוד הגדול באמת הוא לא במחיר, אלא בחיטוב המושלם שיוצר הטייטס באיזור הישבן והכל באמצעות הדפס בצורת עיגול. העיצוב המדויק נותן אשליה של הרמת ישבן, לא שהביברית ממש זקוקה לטיפול שכזה, ומחמיא במיוחד בחלק האחורי. ללוק הוסיפה היילי נעלי ריצה של נייקי בעלות 80$ ולא ויתרה על סקראנצ'י בצבע תואם.

עוד בוואלה!

גברים, בבקשה אל תאמצו את הטרנד הנורא הזה

לכתבה המלאה
היילי בולדווין ביבר. splash
עפנו על החליפה של ג'ים שארק/splash
היילי בולדווין ביבר. splash
הרמת ישבן גאונית ב-55 דולרים בלבד/splash
היילי בולדווין ביבר. splash
רק מה נסגר עם הסקראנצ'י? היילי בולדווין ביבר/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully