וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורת האינסטוש: הג'ינס הסקסי ששרף החודש את הרשת

1.3.2020 / 7:03

גם במהלך פברואר נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטגרם וליקטנו עבורכן את המגמות הנכונות שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי הפאשניסטות החמות בעולם

קיארה פראני. אינסטגרם, צילום מסך
קיארה פראני עם הג'ינס החם של החודש/צילום מסך, אינסטגרם

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון לפברואר 2020.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אינסטגרם, אופנה. אינסטגרם, צילום מסך
חום ג'ינג'י התפוצץ בשבוע האופנה בפריז/צילום מסך, אינסטגרם

ג'ינס חוליות מבוטיק EB Denim

במסגרת מדורי להיטי האינסטגרם שאנחנו אוספות בפינצטה כל חודש כבר למעלה משנה, קטגוריית הג'ינסים נשארת לרוב על רצפת העריכה. כי בכל זאת - ג'נסים, יו נואו. אבל לאחרונה יש אחד ספיציפי עם קטע שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. EB Denim הוא בוטיק שנפתח באל איי לפני פחות משלוש שנים שעיקר התמחותו באיתור ושיפוץ דגמי וינטג' לכדי פריטים חדשים ונחשקים. היציאה האחרונה שלהם שמכה גלים ברשת היא פתיחת צידי מכנסיים לאורך קו האגן והשחלת רצועת חוליות בתוך לולאות מתכת.

המוצלחים ביותר אלו הליווי'סים המשופשפים והישנים, שנחשבו מאז ומתמיד פיס וינטג'י בעל מדד ביקוש גבוה. השילוב של קלאסיקה חוצה מגדרית עם אלמנט השלשלאות שמזכיר את עולמות ה-BDSM וחלון ההצצה לקו התחתונים פשוט עובד ממש נכון. המחיר של 275$ לפני עלויות משלוח באתר של המותג קצת גבוה עבור מכנסי ג'ינס שהם לא למטרת חרישה, אבל עם קצת השקעה אפשר להתארגן על אחד כזה בעזרת התופרת השכונתית.

עוד בוואלה!

הכנות לאביב: כולנו צריכות אקססורי בצבע הזה בקרוב

לכתבה המלאה

חום ג'ינג'י

למרות בהלת הקורונה שהדירה פאשניסטות רבות משדות התעופה ומנעה את הגעתן לבירות האופנה, מבול התצוגות לעונת סתיו-חורף 2020 עדיין הצליחה להוציא מהבית לא מעט מהן. כך שלמזלנו צלמי הרחוב לא נותרו מחוסרי עבודה לגמרי והצלחנו לשים את האצבע על הצבע המבוקש של החודש. מי שסימן נוכחות מרשימה הוא החום הג'ינג'י - סוג של פליט מסקאלת החומים שכבשה את חורף 19/2, בשילוב גוון כתום שטוען גם הוא לכתר רלוונטיות בתקופה האחרונה. הכוכב בקטגוריה הוא ללא ספק בלייזר קנקון של Nanushka ההונגרית המעוצב בצללית ארוכה מטקסטיל אקולוגי דמוי עור (1,775 שקלים). אמנם לא זול עבור עור לא אמיתי ועדיין מרהיב ביופיו, מתאים להמון הופעות ומשקיט מצפון. ובכלל, דפדוף בתמונות הסטריט סטייל מגלה שהגוון הזה עובד ממש טוב בטקסטורות עור.

תיק עם רצועת חוליות מתכת

אנחנו כבר לא מופתעות מעוד דגם חדש מבית בוטגה ונטה שהופך לחגיגת נשות הסטייל, מדובר כבר בתופעה שחוזרת על עצמה שוב ושוב בשנה האחרונה. מה שכן, במקרה הנידון העניין עלה שלב כי דניאל לי עיצב עוד גרסה לתיק הפוש והפעם בתוספת רצועת נשיאה מחוליות מתכתיות. כלומר הפרשנות אמנם מרעננת, אבל יש פה תיק שכבר ראינו עם רצועה שכבר ראינו.

אז למה הסיפור הזה נכנס למדור שלנו? כי אפקט השרשרת שנוצר הפעם הוא כפול וכולל גם בהלה ל- Chain Pouch של בוטגה וגם לתיקים בעלי רצועת חוליות ממותגים אחרים כמו רגינה פיו ודגם הבננה-באג או תיק הג'ורגיה של וונדלר. את זה הנחשק של בוטגה דיגמנו בסבב שבועות האופנה החודש לא מעט מהמשפיעניות החזקות, שמן הסתם קיבלו אותו בספיישל דליברי ובמתנה. לפשוטות כמונו הוא עדיין לא זמין לרכישה ומי שממש רוצה יכולה להירשם ל- pre order באתר של בית האופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully