וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקי יוקרה ושמלה שקופה: קיילי ג'נר לא צריכה הרבה לחופשה המושלמת

האחות הצעירה לבית משפחת קרדשיאן, שהודיעה קבל עם ואינסטגרם כי היא חוזרת לאקס, יצאה לנפוש באיים הקריביים והשוויצה במלתחה היוקרתית שלה. תיקים של שאנל בכל הגדלים, תיק קרוקודיל של הרמס ושמלת סריג שקופה

צילום מסך

מה תארזו לחופשת בטן גב? כמה בגדי ים, שמלת חוף מתנפנפת, כובע טוב להגנה מפני השמש וכפכפים כמובן. אם תשאלו את קיילי ג'נר - זה די ברור שיש לה פרשנות משלה ל'מוד חופשה'. אז כך, ארזה המיליארדרית הצעירה את מיטב בגדי הים שברשותה (ביקיני קטנטנים כמובן), תיקי יוקרה ועוד שמלת סריג שקופה, שמבחינתה גם רלוונטית לארוחת ערב לצד חבריה הטובים, ויצאה לנפוש באי למעושרים בלבד.

לעוד רכילות אפנתית:
האחיות חדיד מזיעות בשבועות האופנה, יולנדה דוהרת בסטייל
תורת האינסטוש: הג'ינס הסקסי ששרף החודש את הרשת

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הג'נרית הצעירה לקחה את בתה סטורמי והבסטי סטאסי לחופשה חלומית באיים הקריביים, שם אין קורונה נכון לשעה זו. רגע לפני הטיסה, השיקה קיילי את צבע שיערה החדש - חום שטני, עם תת גוון ג'ינג'י, שפחות מתאים לה לטעמנו, אבל יש סיכוי שסך הכל מדובר בפאה כחלק מהמהלך האסטרטגי האחרון שלה - רישום סימן מסחרי על שם קיילי הייר.

התאכזבנו מהשיער, אך ממש לא התבאסנו משלל תיקי השאנל שהציגה ג'נר במקבץ תמונות סקסיות באינסטגרם. שני תיקי צד לבנים עם רצועת שרשרת שמתחברים באמצע ללולאת שאנל קטנטנה. אקססוריז זהובים היו מכל טוב, חלקם גם כן של שאנל ולשמלת הסריג השקופה והקצרצרה התווספו סנדלי קשירה בלבן.

עוד בוואלה!

אשוח או קשוח? קיילי ג'נר וסטורמי הקטנה בשמלות תואמות לחג המולד

לכתבה המלאה

לוק הטיסה היה דווקא די מאופק, שם הצטלמה קיילי במכנסי טרנינג אפורים, מעיל עור ותיק בירקין של הרמס מעור קרוקודיל בגוון סגול זועק. ואיך היינו צריכות להבין שהיא כבר חזרה לאקס? נעלי הסניקרס של נייקי (523 שקלים) היו משיתוף הפעולה עם טרוויס סקוט. אסור לפספס את הפרטים הקטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully