וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לניילן ולארוז: הקאמבק המטורף של פראדה

2.3.2020 / 7:00

בית האופנה האיטלקי חיכה לרגע המושלם בכדי להחזיר את תיק הניילון שהיה לאחד הפריטים המצליחים בתחילת המילניום. קאיה גרבר, קנדל ג'נר ובלה חדיד כבר יצאו איתו לסיבוב דאווין וביחס למותג היוקרתי המחיר אפילו לא אסטרונומי

צילום: יוטיוב רשמי

בווידאו: תצוגת האופנה של פראדה קולקציית סתיו חורף 2016-2017

בעוד קאמבקים מהניינטיז ומהאייטיז הם כבר עניין שגרתי במונחי פאשן, בכאלו מהעשור הראשון של שנות ה-2000 עדיין לא נתקלנו. על פי המחשבון האופנתי הקלאסי (בעידן האינסטגרם החוקים קצת השתבשו), שטוען להמתנת שני עשורים לפחות להחזרת להיט מהעבר - החלפת הקידומת ל-2020 מציינת עידן חדש בגזרה. מי שעשה שיעורי בית בנידון הוא בית האופנה האיטלקי פראדה שתכנן היטב את הטיימינג המושלם לקאמבק של תיק הניילון שהיה אחד הדגמים הפופלריים בשנה הראשונה של המיליניום.

פראדה תיק ניילון. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
תיק הניילון של פראדה - גרסת 2020/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

במסגרת האסטרטגיה החכמה של בית האופנה שלקח בחשבון דגם שאינו מהיקרים לייצור (נמכר ב-725$), קבוצה ענקית שכוללת מפורסמות ופאשניסטות נבחרה לקבל את ה-Prada Re-Edition 2000 Nylon Mini-Bag, ששמו הארוך מרפרר לרשימה הארוכה שכוללת בין היתר את קנדל ג'נר, קאיה גרבר ובלה חדיד. ואם יורשה לנו לשער, בנוסף לקבלת התיק בחינם הם כנראה גם קיבלו תשלום משמעותי כדי לבחור לאוורר את המתנה אל מול צלמי הפפראצי. ככה זה שחדר הארונות שלך מפוצץ בתיקים יקרים שנשלחים אקספרס ובחינם בתדירות בלתי נתפסת.

תיק הניילון מעוצב בצללית מלבנית שחלקו העליון מתקער כלפי מעלה באדיבות רצועת נשיאה מעוגלת ומגיע בצבעוניות חלקה של ורוד, אדום, שחור, בז' וטורקיז בין היתר. במרכזו מתנוסס הלוגו המשולש המזוהה עם בית האופנה ועל הידית תלוי אלמנט ממותג נוסף בדמות מחזיק מפתחות מעור. בגזרת הפאשניסטות המובילות באינסטגרם נראה שהן ממש עושות טובה ולא עפות להסתובב איתו, בניגוד לתיקים של בוטגה ונטה עליהן הן חורשות ללא הרף.

חלקן נצפו איתו באופן חד פעמי ויש כאלו שרק צילמו אותו באופן שצועק מבוים נוסח - 'בוא שניה צלם אותי עם התיק הזה שהתחייבתי לתמונה בפיד איתו'. אבל לפני שאתן מזילות דמעה על דעיכה לכאורה של בית אופנה מפואר כמו פראדה, הסירו דאגה מליבכן. כי תיק הבאולינג (באזור ה-6,500 שקלים, תלוי איפה רוכשים) מקולקציית הריזורט הנוכחית שלהם דווקא מככב יפה בצילומי הסטריט סטייל של שבוע האופנה האחרון. שם ניתן להתרשם שאותן מובילות אופנה נחשבות אוחזות בו בגאון ברמת נוכחות המתקרבת לזו של בוטגה. ולמי שלא מבינה מה זה אומר, נאמלק - הישג מרשים ביותר לפראדה.

עוד בוואלה!

תורת האינסטוש: הג'ינס הסקסי ששרף החודש את הרשת

לכתבה המלאה

איימי סונג אוחזת בתיק הבאולינג היוקרתי

  • עוד באותו נושא:
  • פראדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully