וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי אכפת מהביקורת? המלכה ראניה בשמלה לבנה מושלמת

3.3.2020 / 11:15

ראניה, מלכת ירדן אירחה את מלך ומלכת נורבגיה בלוק מדויק שכולל שמלה בגזרה מושלמת, נעליים של דיור ותיק מרשים. בחודש שעבר חטפה ביקורת חריפה על הוצאות המלתחה - אבל היא מצידה ממשיכה ללבוש בגדים באלפי דולרים

yes

אם יש משהו שהבנו על המלכה ראניה, רעייתו של עבדאללה מלך ירדן, זה שהיא לא מפשלת באירועים דיפלומטיים. אמש (ב') נפגשו בני הזוג המלכותיים עם מקביליהם מנורבגיה, המלך הארלד ורעייתו סוניה, שהגיעו לביקור בירדן. בעוד שחובבי דיפלומטיה אולי התעניינו בתוכן השיחות, אנחנו לא הצלחנו להוריד את העיניים מהלוק המוצלח של ראניה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלכה ראניה מלכת ירדן. splash
לא מפשלת באירועים דיפלומטיים. ראניה מלכת ירדן בשמלה של בית האופנה הרוסי איזטה/splash

המלכה (49) לבשה שמלה לבנה ארוכה בצבע לבן של בית האופנה הרוסי איזטה (Izeta) בגזרה נקייה עם מפתח וי עדין באזור החזה וקיפול מעניין בחלק הקדמי, להוספת טוויסט עדין. חגורה לבנה, שהיא בילד-אין בשמלה, הדגישה את הצללית המדויקת והדקיקה של ראניה וללוק היא הוסיפה עקבי סטילטו לבנים של דיור מקולקציית קרוז 2017 ותיק חום של המעצב הלבנוני שפועל מאיטליה, גילברט חלבי.

בגזרת הביוטי, המלכה סירקה את שיערה לאחור ותפסה אותו עם קשת זיגזגים בניחוח ניינטיזי. היא שמרה על איפור נקי ומחמיא בגוונים טבעיים של ורוד וחום והוסיפה עגילים זהובים שניתן היה לראות בקלות הודות לשיער שסורק לאחור.

עוד בוואלה! אופנה

מותג של בנות מלוכה: אפילו ראניה מלכת ירדן לובשת זארה

לכתבה המלאה
המלכה ראניה מלכת ירדן מלכת נורבגיה סוניה המלך הארלד המלך עבדאללה. splash
מפגש של מלכים. המלכה סוניה עם תיק של שאנל, המלכה ראניה עם נעליים של דיור/splash

זה לא הלוק היחיד שלבשה ראניה במפגש עם בני המלוכה מנורבגיה. בארוחת ערב של ארבעת בני המלוכה ואורחים נוספים בעמאן לבשה המלכה סוניה (82) שמלה לבנה עם תכשיטים מאבני אמרלד בוהקים שהכניסו צבע ללוק. ראניה הגיעה בשמלה שחלקה התחתון חצאית כחולה עם קישוט מוזהב וחלקה העליון בגוון נחושת עם שרוולים רחבים וצווארון גולף רחב. ללוק היא הוסיפה עגילים נוצצים וקלאץ' קופסתי בצבע כחול. על אף היותו מכובד ומלכותי, די מאכזב ביחס ללוק המנצח שלבשה כשרק קיבלה את מלך ומלכת נורבגיה.

המלכה ראניה מלכת ירדן מלכת נורבגיה סוניה. splash
לוק נוסף וקצת פחות מוצלח של המלכה ראניה והמלכה סוניה/splash

בחודש שעבר התמודדה המלכה ראניה עם ביקורת ציבורית נרחבת נוכח פרסומים בבלוגי אופנה שונים על הוצאות המלתחה השנתיות שלה ב-2017, שהיו גבוהות במיוחד, לטענתם אפילו יותר משל קייט מידלטון, הדוכסית מקיימברידג'. המלכה פרסמה סרטון ובו הכחישה את הדיווחים, לפיהם הוציאה 304 אלף דולר באותה שנה על בגדים. ממשרדה נמסר כי בשל הצורך לייצג את ירדן כראוי, המלכה צריכה מלתחה מכובדת. עם זאת, מרבית בגדיה מושאלים, נמסרים לה במתנה או נקנים בהנחות. לכן, כך לפי ההצהרה, הנתונים שמתייחסים לשווי המחיר בשוק של הבגדים אינם משקפים את המציאות. גם הבגדים שלבשה במפגש עם משפחת המלוכה של נורבגיה אמש אמורים לעלות אלפי דולרים, ואולם, אם להתייחס להצהרה, ייתכן כי זה לא המחיר ששילמה עבורם המלכה. הכל בסדר, ביחס למייגן מרקל את סבירה בהחלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully