וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארזת לבד? התיק העצום והיוקרתי של קים קרדשיאן

4.3.2020 / 10:42

הכוכבת הגיעה לפריז לרגל שבוע האופנה כאילו מעולם לא חוותה שם טראומה. בין שלל הלוקים שלה, התעכבנו על תיק אחד יוצא דופן שחיכה לצאת לאור מאז 2013. אז מה הסיפור שלו וכמה הוא עולה? כל הפרטים

קים קרדשיאן לא יכולה לשבת עם השמלה שלבשה (אינסטגרם)

קים קרדשיאן מבלה בימים אלו בפריז לרגל שבוע האופנה, מחליפה לוקים בקצב מסחרר ונהנית מהחיים - כאילו מעולם לא חוותה טראומה קשה בעיר שכוללת שוד אלים. בעוד החוויות הקשות שהיא עברה שייכות להיסטוריה, תיק שהיא קיבלה במתנה לפני שבע שנים דווקא שייך מבחינתה להווה.

מדובר בתיק בירקין גדול של הרמס בצבע קאמל שעליו ציור בהתאמה אישית של ארבע נשים ערומות, עבודתו של האמן המפורסם ג'ורג' קונדו. את התיק קיבלה קים במתנה מקניה ב-2013, ומאז השתמשה בו רק פעם אחת. אתמול התחשק לה לאוורר אותו, לחשוף אותו קצת לאור יום ולהוציא אותו לסיבוב מנקר עיניים בפריז.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קים קרדשיאן תיק בירקין הרמס עם ציור של ג'ורג' קונדו. splash
בירקין עם ציור בהתאמה אישית של האמן ג'ורג' קונדו. קים קרדשיאן בפריז/splash

מחיר התיק הספציפי הזה של קים אמנם לא ידוע, אבל ניתן לשער שמדובר בפיס יקר במיוחד. תיק בירקין של הרמס בגודל הזה עשוי להגיע לכ-16 אלף דולר וציור של קונדו נמכר לאחרונה במכירה פומבית ב-1.3 מיליון דולר. חישוב קצרצר - יקר. מאוד!

עוד בוואלה! אופנה

האופנובריות: שר, קים קרדשיאן ונעמי קמפבל בשיתוף פעולה חלומי

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן תיק בירקין הרמס עם ציור של ג'ורג' קונדו. splash
אז מה את שומרת בפנים?/splash

עכשיו עולה השאלה - מה קים שומרת בפנים? בתקופה האחרונה הטרנד הבולט הוא תיקים קטנים, עד כדי כך קטנים שתיקים מיניאטורים הפכו לשם דבר בקרב בתי האופנה ואושיות הסטייל. התיקים הקטנים אולי תופסים תאוצה, אבל הם עדיין לא דחקו לפינה את התיקים הגדולים, שעדיין הראו נוכחות על המסלולים. קים החליטה לקדם את טרנד תיקי הענק ויצאה מהבית עם הבירקין העצום, שיכול לשמש אפילו כמזוודה לוויקנד באירופה לישראליות מינימילסטיות.

האאוטפיט הנבחר ליום של שיטוט עם תיק יוקרתי הוא טוטאל לוק שחור שלא יגנוב את ההצגה. מכנסי עור, חולצה מכופתרת תואמת עם קשירה באזור הבטן, נעליים עם פרינט מנוחש, משקפי שמש כהים וצמות ארוכות וצמודות לראש, שלאחרונה נראה כי הכוכבת ממש מתקשה להיפרד מהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully