וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האופנובריות: שר, קים קרדשיאן ונעמי קמפבל בשיתוף פעולה חלומי

26.2.2020 / 11:40

שלוש הנשים החזקות חברו לצורך הפקת אופנה מיוחדת למגזין של עורכת ווג לשעבר, קארין רויטפלד, והתוצאה לא פחות מאיקונית. כן, החלום של קימי סוף סוף התגשם

קים קרדשיאן לא יכולה לשבת עם השמלה שלבשה (אינסטגרם)

מי שמתעניין בחייה של קים קרדשיאן קצת מעבר לשערוריות שמתרחשות במשפחת הטראש, יודע כי יש פרסונה ענקית שהיא מעריצה במיוחד. אחת ההוכחות הבולטות לכך - צילומי השער שלה בשנת 2017 לווג ערביה, כשהיא מתהדרת בשיער ארוך מוחלק כמו של הזמרת האייקונית בימי תהילתה כחלק מהצמד סוני ושר. באותה כתבה ציינה קימי כי תמיד הייתה אובססיבית לדמותה של הכוכבת, שבאייטיז הייתה אחת הנשים שסוקרו הכי הרבה בתקשורת בהקשר של ניתוחים פלסטיים. בהמשך אותה שנה קימי הלכה על האקסטרים כשהתחפשה לשר בליל כל הקדושים והכתה גלים עם חליפת האלאדין הידועה של שר מימי הצמד. גרופית בקטע טוב.

לעוד רכילות אופנתית:
גברים, בבקשה אל תאמצו את הטרנד הנורא הזה
בחליפה זהובה וציפורניים הזויות: ביונסה בערב לזכרו של קובי בריאנט

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

שר, קים קרדשיאן, crfashionbook. מרט אלאס ומרקוס,
קים קרדשיאן עם האושיה האהובה עליה - הזמרת שר/מרט אלאס ומרקוס

בהפקה הטרייה שפורסמה אתמול (ג'), חברו הכוכבת הכי גדולה של תעשיית הבידור, קים קיי כמובן (39), הזמרת האייקונית שר (73), והטופ מודל הבלתי מעורערת, נעמי קמפבל (49), להפקה שחור-לבן של המגזין CR fashion book השייך לעורכת ווג פריז לשעבר קארין רויטפלד.

באווירה קשוחה ומחוספסת, כשהן יושבות על אופנועים שחורים, הצטלמו השלישיה בדאון טאון אל איי כשמאחורי העדשה עומדים צלמי החלומות של הדוגמניות - מרט אלאס ומרקוס פיגוט. על הפאות מהסיקסטיז של הקרדשיאנית וקמפבל אחראי מעצב השיער הישראלי שמתגורר כבר שנים בחו"ל, שי שועל ומאחורי הקונסטרוקציה המרשימה של הדיווה הראשית שר עומדת הספרית הצמודה - סרינה רדלי. האייליינר המוגזם ותוחם השפתיים חידדו אף יותר את אווירת הרטרו המטריפה שניסו לייצר בטריו החלומי הזה והאאוטפיטים השחורים והסקסיים נלקחו כמובן מבתי האופנה החמים - שר במגפי שרוכים של מיו מיו, קימי בחגורה שחורה של סן לורן ונעמי קמפבל בז'קט שחור עם דש סאטן מליין הגברים של דיור.

קים קרדשיאן, crfashionbook. מרט אלאס ומרקוס,
קים קרדשיאן בהפקת אופנה ל-crfashionbook/מרט אלאס ומרקוס

בריאיון המצורף להפקה של המגזין שיגיע לדוכנים ב-12 למרץ, מדברות השלוש על אקטיביזם ונושאים שקרובים לליבן: "אני לא פציפיסטית, לא להטריף אותי עם העניין הזה", אומרת שר, "אני מאוד רגישה ואוהבת ויש לי מצפן מוסרי מאוד מדויק".

קים ציינה כי "היום יש לי יותר אחריות כלפי הילדים שלי להוות מודל לחיקוי. החברה שלנו עדיין מפלה אנשים שחורים, אני רוצה לנסות לעשות את החיים שלהם קלים יותר. אף פעם לא ידעתי הרבה על מערכת החוק, עד שנכנסתי ללימודי המשפטים. ברגע שחפרתי בזה וראיתי כמה דברים משובשים - לא יכולתי להפסיק".

גם קמפבל שידועה בעשייה החברתית שלה למען הקהילה ושותפה פעילה בחקר ל-HIV, הוסיפה על הצורך האישי שלה לחולל שינוי בעקבות חברה הטוב מעצב האופנה ריי פטרי שמת מהנגיף: "טלטל אותי כמה אנשים התייחסו אליו רע בעקבות זה. אני פועלת היום למען מציאת התרופה, אני באמת מאמינה שזה יכול לקרות".

נעמי קמפבל, crfashionbook. מרט אלאס ומרקוס,
שיער עצום וצלליות דרמטיות. נעמי קמפבל/מרט אלאס ומרקוס

עוד בוואלה!

הסכסוך שמרעיד את התעשייה: מה קורה בין נעמי קמפבל לעורך ווג הבריטי?

לכתבה המלאה
שר, קים קרדשיאן, נעמי קמפבל, crfashionbook. מרט אלאס ומרקוס,
האופנובריות - קים, נעמי ושר/מרט אלאס ומרקוס
שר, קים קרדשיאן, נעמי קמפבל, crfashionbook. מרט אלאס ומרקוס,
טוב מדי בכדי להיות אמיתי. הטריו המושלם/מרט אלאס ומרקוס
שר, crfashionbook. מרט אלאס ומרקוס,
ההשראה לכל הפרויקט החלומי הזה. שר/מרט אלאס ומרקוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully