וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתום בנשיקה: אמנית האיפור שמציירת סצנות מסרטים על השפתיים

דניאל ג'סמין בת ה-28 מאוסטרליה היא בלוגרית ביוטי קצת אחרת: היא מציירת סצנות מסרטים, תמונות מפורסמות ודיטיילים קטנטנים על השפתיים. סיפורה של המאפרת המוכשרת, מהגידול במוח בגיל 14 ועד ל-1.2 מיליון עוקבים

אינסטגרם

מדריכי ביוטי ואיפור ברשת יש בכמויות, ובעוד שלכל אחת מהמאפרות המוכשרות יש את הייחודיות שלה, אין אף אחת כמו המאפרת ג'סמין דניאל האוסטרלית שהצליחה באמצעות כישרון יוצא דופן לתפעל עמוד אינסטגרם מעורר השראה. דניאל בת ה-28 מסידני מחזיקה ב-1.2 מיליון עוקבים ולא בכדי. בחשבון האינסטגרם שלה לא תמצאו מדריכים להנחת צלליות או המלצות למייק-אפים עמידים, אבל כן תוכלו לראות את היכולת שלה לאייר על שפתיים ציורים מדויקים להפליא עם כל הפרטים הכי קטנים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בראיונות שהעניקה בעבר דניאל חשפה כי בגיל 14 התגלה אצלה גידול במוח. החיים שלה כטיינאייג'רית רגילה השתנו והיא בילתה הרבה בבית במקום בבית ספר עם חברים. את הזמן הזה בביתה היא החליטה לנצל לטובת למידה, והחלה לפתח את החיבה שלה לאיפור. "תמיד אהבתי אומנות וציור. בשנות העשרה שלי התחלתי לחבר את האהבה הזו לאיפור", היא סיפרה.

"כשגילו את הגידול במוח שלי בגיל 14, שהוסר רק בגיל 16, ביליתי הרבה בבית. כדי לשרוד את התקופה הזו התמקדתי באומנות. בהתחלה ציירתי סצנות מסרטים על הפנים שלי, אחר כך ניסיתי לצייר אותן בקטן על בדים זעירים. בסוף החלטתי לחבר - ועברתי לצייר על שפתיים", אמרה.

באותו ריאיון סיפרה דניאל כי ציור על שפתיים עם הרבה פרטים קטנים יכול לקחת לה גם שמונה שעות. "חשוב לא לאכול לפני כדי לשמור על מרקם השפתיים חלק ולא סדוק", היא הסבירה. "לפעמים אני מתחילה ואז הוא נהרס ואני צריכה להתחיל מחדש".

עוד בוואלה! אופנה

פינטזנו על הפנים של עינת ארליך - אז הלכנו להזריק

לכתבה המלאה

בין הציורים שאפשר למצוא באינסטגרם של דניאל: תמונות של ביונסה, סצנה מתוך הסרט "המספריים של אדוארד", הסרט "מיליפיסנט", ציורים של דאלי, אודרי הפבורן מתוך "ארוחת בוקר בטיפאני", סינדרלה, סצנה מתוך הסרט "למעלה", "היפהפייה והיחפן", "משפחת אדמס" ועוד ועוד. מלבד הציורים על השפתיים, היא גם מציירת על ציפורניים ולפעמים אפילו יוצרת סיפור שלם וחיבור ממשי בין מה שמצויר על הציפורניים לבין מה שמצויר על השפתיים.

מלבד היותה מאפרת כשרונית, דניאל היא גם דוגמנית פלאס סייז שמקדמת את שינוי אידיאל היופי ובסוף השבוע האחרון אף נפגשה עם ריהאנה באירוע של מותג הביוטי שלה פנטי. "בהתחלה הסתרתי את עצמי. הרגשתי שכל משפיעני הרשת ואמני האיפור נראים מושלם בלי פגמים בכלל. הרגשתי שאני לא מתאימה ושנאתי להרגיש ככה. רציתי לראות עוד נשים בגודל שלי ואז חשבתי - אם אני מרגישה ככה, בטח עוד נשים מרגישות ככה. רציתי להציג נראות אחרת ולתת מקום לכל סוגי הגוף", היא מסכמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully