וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכובען המטורף: המעצב האוקראיני שמשתלט על עולם האופנה

9.3.2020 / 7:09

רוסלן בגינסקי פנה לבלה חדיד באינסטגרם לפני שלוש שנים ומאז היא לא מפסיקה לשדרג שלל לוקים עם הכובעים המיוחדים שלו. כוכבת הפופ מדונה כבר לקוחה שבויה, ג'אנל מונה גם כן מאוהבת ורשימת הפאשניסטות עוד ארוכה. הכירו את מלך הכובעים של התעשייה

פתיחת תערוכה של הארפר'ס בזאר פריז ז'אנל מונה. GettyImages
ג'אנל מונה בכובע של רוסלן בגינסקי/GettyImages

עד לא מזמן השם של מעצב הכובעים רוסלן בגינסקי נכלל ברשימה ארוכה של מותגים איכותיים אך די אנונימיים ברמת השיח האופנתי. שזה די מוזר בהתחשב בעובדה שכבר למעלה משנתיים מדונה משגררת את הכובעים שלו במגוון הזדמנויות כולל על שער ווג איטליה מאוגוסט 2018. ולא רק מדונה או שער בווג. גם קאיה גרבר ובלה חדיד הן לקוחות ותיקות, עיצוביו צולמו עבור המגזינים הנחשבים הארפר'ס בזאר, אל, אין-סטייל ומארי קלייר ורשימת האיט גירלז שנצפו בכובעים שלו כוללת את ג'אנל מונה, אלזה הוסק, קיארה פראני, אנה דל רוסו וג'יג'י חדיד בין היתר. בשבועות האחרונים התלהט הדיבור סיבובו ברשת עם כתבות בניו יורק טיימס ואיזכורים בשלל אתרים. אז גם אנחנו מצטרפות לחגיגה המוצדקת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

רוסלן בגינסקי. GettyImages
שלא יפספסו מי עומד בראש - ראשי התיבות על כל כובע/GettyImages

לדברי בגינסקי בן ה-30 שפועל מקייב שבאוקראינה, הרומן שלו עם עולם הכובענות החל כשהיה סטודנט בלבוב ולא הצליח להשיג כובעים לטעמו עד שהחליט לנסות לבד: "מצאתי שני בתי מלאכה של נשים מבוגרות ופשוט למדתי איתן". בהמשך התחיל לעצב ולייצר בעצמו תוך שהוא מעסיק את אימו כאחראית ייצור ואת שאר בני משפחתו בתפקידים שונים. "מאוד חשוב לי לשמור על הייצור המסורתי באוקראינה", הוא מספר לניו יורק טיימס כשהוא במעמד של מותג מצליח הנמכר בכל המקומות הגדולים, ביניהם נט-א-פורטה, הרודס ו- Farfetch, "גם כדי לייצר תעסוקה למקומיים פה וגם כדי להראות לעולם את הסטייל והתרבות האוקראינים".

רוסלן בגינסקי, מעצב כובעים. GettyImages
מלך הכובעים מאוקראינה. רוסלן בגינסקי/GettyImages

על מנת לאפשר לעצמו את רמת הפטריוטיות עליה הוא מדבר, לפני כשלוש שנים הוא הרגיש מספיק מבושל לפרוץ לעולם שמחוץ לאוקראינה ופנה באינסטגרם לבלה חדיד. למזלו היא אפילו ענתה וקישרה אותו עם הסטייליסטית האישית שלה אליזבת' סאלקר שביקשה שישלח כמה סאמפלים ולא הבטיחה מאום.

חדיד החלה לאמץ את הסאמפלים לצד פאשניסטות נוספות אבל רק לאחר שחבשה את אחד הדגמים שלו לדינר פארטי של מגזין V בשבוע האופנה בניו יורק (ספטמבר 2017) נוצר הבאזז הרציני באינסטגרם. מאז הוא נהיה שם דבר בקרב סטייליסטים ומערכות מגזינים, כשהיעד הבא מבחינתו הוא להחזיר בגדול את תרבות חבישת הכובעים שלטעמו יש לה תפקיד חשוב בחידוד סטייל עם אמירה אישית.

עוד בוואלה!

לניילן ולארוז: הקאמבק המטורף של פראדה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • כובעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully