וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הפרחים: ג'ואנה אורטיז מגיעה ל-H&M

המעצבת הקולומביאנית האהובה על הכוכבות משיקה היום את קולקצייית הקפסולה שלה ב-H&M. בריאיון מיוחד היא מספרת על ההשראות, על החיבור למישל אובמה ולמה פרינט פרחים זה לא רק לאירועים מיוחדים

ג'ואנה אורטיז, אייץ' אנד אם. יח"צ חו"ל,
קולקציית הקפסולה של ג'ואנה אורטיז ו-H&M/יח"צ חו"ל

מרבית קולקציות הקפסולה של H&M בשיתוף עם מעצבים גדולים הן כאלה שלא בהכרח היינו רוצות ללבוש, אבל הכרחי שיהיו אצלנו בארון. שמלות הטול של ג'אמבטיסטה שהאל יודע לאן נלך עם זה, מעילי עור מוגזמים של מוסקינו ושמלות סקסיות באקסטרים של ורסצ'ה. הרשימה עוד ארוכה אבל עד שמנגישים כבר מותגי יוקרה להמונים - כולנו קונות.

ג'ואנה אורטיז, המעצבת הקולומביאנית, מוציאה היום (12.3) את שיתוף הפעולה הראשון שלה עם הענקית השבדית, אחרי ארבעה דגמים שנחשפו בדצמבר 2019, מהלך אסטרטגי מוצלח שנועד להריח את פוטנציאל הרווחיות משילוב המותגים. אורטיז, מעצבת קולומביאנית שלמדה אופנה בפלורידה שבארצות הברית ואחר כך שבה למולדתה בכדי לייסד את המותג, נחשבת לאחת המעצבות החביבות על הבת הראשונה, איוונקה טראמפ, מרגו רובי, מישל אובמה ועוד.

ג'ואנה אורטיז, אייץ' אנד אם. יח"צ חו"ל,
הדפסי פרחים גדולים ואקזוטיים במגוון צבעים וצלליות. אורטיז ל-H&M/יח"צ חו"ל

סימן ההיכר הבולט ביותר של אורטיז הוא כמובן הפרחים. הדפסי פרחים גדולים ואקזוטיים במגוון צבעים וצלליות זוהרות, איתם משתלבים לרוב ראפלס, גזרות משוחררות ונשיות גם יחד כשמטרת העל היא ליצור לוקים באווירת חופשה יוקרתית. "באמריקה הלטינית יש אווירה חגיגית ייחודית ואני תמיד מנסה לתפוס את הקצב של ריקוד הסלסה, היופי של הסחלבים המהודרים (הפרח הלאומי שלנו), ואת הקלילות של עצי הדקל בשקיעה ורודה נעימה", מספרת אורטיז. "יש לי אובססיה לפרחים ועצי דקל, אני חיה באיזור טרופי, זה מה שאני רואה, נושמת ומרגישה כל יום".

כיצד נולד החיבור עם H&M?
"עם הצוות נפגשתי לראשונה בקאלי, קולומביה, עיר הולדתי. הקדשנו זמן רב בדיון על הדפסים וגזרות ומה יהדהד לנשים ברחבי העולם. אני מרגישה שהצלחתי דרכם לחזור לעבר. התעמקתי בארכיון שלי והצגתי להם את ההדפסים האהובים עליי דיברנו על ה'מאסט הב' בעיניי וזה כמובן שמלת המעטפת, הטוניקה וחולצת הסטייטמנט. שם הכל התחיל. המטרה הייתה ליצור קולקציה שתיתפס כחגיגית, אלגנטית וקלילה אבל תהיה נכונה ל-DNA של המותג שלי".

עוד בוואלה!

הכובען המטורף: המעצב האוקראיני שמשתלט על עולם האופנה

לכתבה המלאה
ג'ואנה אורטיז. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מלכת הפרחים - ג'ואנה אורטיז/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

את ידועה היטב בהדפסים פרחוניים עוצמתיים, מה את אומרת לנשים שמרגישות כי זה מתאים רק לאירועים מיוחדים?
"העיצובים שלי לא מתאימים רק לחתונה או מסיבת גן. הם יכולים להיות נכונים ליציאה לבר ואפילו לאירוח בבית. ללבוש שמלה עם נעליים שטוחות ובלי איפור, זה הכי עובד, זה רק מחבק את הנשיות. אני מנסה ליצור בגדים נוחים, שאפשר ללבוש ביומיום, אבל אם משדרגים עם עגילים למשל - זה כבר לוק ראוי לערב".

הלבשת הרבה כוכבות מהשורה הראשונה, מי לקוחת החלומות שלך?
"מישל אובמה. להלביש אותה זה היה אחד הרגעים הכי גדולים שלי. לראות אישה שאני כל כך מעריצה לובשת את אחת היצירות שלנו - זה היה מרשים. בכללי זה מרגש אותי לראות איך נשים בעולם מגיבות למה שאני מעצבת".

ג'ואנה אורטיז, אייץ' אנד אם. יח"צ חו"ל,
הטיפ של אורטיז - עגילים נכונים יהפכו את השמלה מלוק בוקר ללוק ערב/יח"צ חו"ל

על שיתוף הפעולה כדרך לגעת בנשים צעירות יותר, כאלה שלא יכולות להרשות לעצמן לשלם מאות או אלפי דולרים לשמלה של המותג שלה אומרת אורטיז כי "זו באמת הזדמנות נפלאה להלביש נשים מכל הגילאים, גזרות והמידות. אני רוצה לתת קצת טעם 'דרום אמריקאי' לעולם".

ואכן, הקולקציה של אורטיז ל-H&M פרחונית במיוחד, עד לכדי בגדי הים הסקסיים שעיצבה ומתמקדת בצבעוניות של אדום, ירוק, שחור, לבן ונגיעות בצהוב. ניתן למצוא שמלות מעטפת מחמיאות בשילובי אדומי ולבן, שמלה ירוקה עם שרוולים תפוחים, שמלת מקסי יד אחת בוורוד עדין עם הדפסי פרחים קטנטנים ושמלות מכופתרות מבד פשתן עם חגורה נקשרת באיזור המותניים שניתן גם להשיג בלבן חלק נטול פרחים. כ-30 דגמים נהדרים וקלאסיים, בעיטת פתיחה מעולה לקיץ ואף במחירים שפויים לחלוטין - 79-299 שקלים.

ג'ואנה אורטיז, אייץ' אנד אם. יח"צ חו"ל,
"לתת קצת טעם 'דרום אמריקאי' לעולם". השמלות של אורטיז/יח"צ חו"ל
ג'ואנה אורטיז, אייץ' אנד אם. יח"צ חו"ל,
שמלת קשירה לבנה - 199 ש"ח/יח"צ חו"ל
ג'ואנה אורטיז. יח"צ חו"ל,
בגד ים פרחוני כתף אחת - 159 ש"ח. ג'ואנה אורטיז ל-H&M/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully