וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד השמלות: קייטי פרי משוויצה בבייבי באמפ החדשה

9.3.2020 / 11:37

הזמרת שהודיעה כי היא מצפה לילד ראשון ניצלה את ההזדמנות הראשונה להראות את הבייבי באמפ המתפתחת. עם לא פחות משלושה לוקים בהופעה ועוד כמה שמלות מוצלחות - ככה פותחים את עונת ההריון

קייטי פרי חשפה שהיא בהריון מאורלנדו בלום בקליפ חדש (יוטיוב)

השבוע הודיעה קייטי פרי באמצעות הקליפ החדש שלה שהיא והארוס, אורלנדו בלום, מצפים לילד ראשון. אחרי שחשפה בייבי באמפ מפוארת בקליפ, הגיע הזמן לצאת החוצה ולהשוויץ בה. הזמרת הגיעה לגמר טורניר קריקט נשים העולמי במלבורן שבאוסטרליה עם השמלה הנכונה לפתיחת עונת הלוקים ההריוניים שלה - שגררה אחריה מצעד שמלות מרגש.

פרי לבשה שמלה צבעונית באורך מידי של המעצבת מארה הופמן עם שרוולים נפוחים עד המרפק בעלות 995 דולר. ללוק היא צירפה סנדלים כתומים שקופים של רג'ינה פיו, עגילים גדולים של רייצ'ל קומי והתהדרה בבלונד בוהק.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייטי פרי מלבורן בייבי באמפ. GettyImages
ככה פותחים את עונת הלוקים ההריוניים. קייטי פרי בשמלה של מארה הופמן/GettyImages

בגזרת האאוטפיטים על הבמה, היא החליטה לקחת את יום האישה צעד אחד קדימה - וללבוש לוקים פמיניסטיים שלא רק עושים כבוד למין הנשי, אלא גם מחמיאים מאוד לבאמפ המפוארת. התלבושת הראשונה שנבחרה להופעה: שמלת מיני ורודה בגזרת גולף עם שרוולים ארוכים במיוחד, עד כדי כך - שיצרו תחושה של שכמייה, אבל לא - אלו רק השרוולים. הצבעוניות שנבחרה לשמלה היא באווירת הסיקסטיז - גוונים של ורוד וסגול, עם הדפסים של "פיס", לבבות וכמובן - סמלה של ונוס, שצועק "פמיניזם" יותר מהכל. הנעליים שנבחרו: מגפי ויניל בוורוד בייבי ילדותי.

עוד בוואלה! אופנה

הכובען המטורף: המעצב האוקראיני שמשתלט על עולם האופנה

לכתבה המלאה
קייטי פרי מלבורן בייבי באמפ. GettyImages
נראה כמו שכמייה, אבל אלו רק השרוולים. קייטי פרי על הבמה/GettyImages
קייטי פרי מלבורן בייבי באמפ. GettyImages
פיס, לבבות וסמלה של ונוס/GettyImages

ההופעה ממשיכה, ופרי לא מתעצלת להחליף אאוטפיט. והפעם: שמלת מיני סגולה קצרצרה במיוחד וללא שרוולים עם עיטורים נוצצים בדמות סמלה של ונוס, שוב. וחכו לזה: גם עגילים עם הסימן הפמיניסטי.

בסוף המשחק עלתה שוב פרי להופעה, הפעם עם אוברול מיני עשוי פאייטים נוצצים עם פרח צהוב ענקי ושכמייה. את המגפיים הורודים שהגיעו את הברך היא החליפה בסניקרס לבנות בעיצובה. לוק קצת פחות מדויק, פחות מחמיא, פחות עם אמירה - אבל עוד אחד שנתן מקום לבטן ההריונית החדשה.

קייטי פרי מלבורן בייבי באמפ. GettyImages
לא מתעצלת להחליף לוקים. שמלת מיני עם סמלה של ונוס ועגילים תואמים/GettyImages
קייטי פרי מלבורן בייבי באמפ. GettyImages
על הדרך מפרסמת את הסניקרס בעיצובה/GettyImages

אחרי שסיימה לפזז על במות, עברה הכוכבת להסתובב בחנויות של אביזרים לתינוקות במלבורן. לטובת השיטוט היא בחרה בשמלה פרחונית בצבעוניות עוצמתית של צהוב, כחול וירוק שנקשרת באזור הכתפיים ושייכת למותג BY JOHNNY. שמלה הריונית נוספת נרשמה במהלך הביקור שלה במלבורן - שמלת מידי מנומרת בגזרת וואן שולדר. הבד בכתפיים בצבע לבן בעוד השמלה עצמה בגוון כתום נמרי של רג'ינה פיו. תוסיפו לזה שסע קטן ואת הבלונד הבוהק וקיבלתם לוק סופר מעניין. אם ככה התחילה תקופה ההריון של פרי, אנחנו רק מנחשות שצפויים לנו עוד לא מעט לוקים עד לידתו של בייבי בלום הקטנטן.

  • עוד באותו נושא:
  • קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully