וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב ממשפחת קרדשיאן שהחליט להרוויח כסף מהיסטריית הקורונה

10.3.2020 / 7:11

בן זוגה לשעבר של קורטני קרדשיאן החליט להפוך את הלימון ללימונדה ועלה על שיטה שתכניס לו כסף ממשבר הקורונה העולמי. הוא הוציא חולצות טי וקפוצ'ונים שעליהם הכיתוב: "בבקשה שטפו ידיים". אחרי שבנות המשפחה לבשו את זה, הביקוש הרקיע שחקים

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

אם יש מישהו שאנחנו יכולים לסמוך עליו שידע להפוך את הלימון ללימונדה ולהרוויח כסף ממשבר הקורונה העולמי - זו משפחת קרדשיאן. האחרון לגזור קופון מהווירוס המתפשט שמלחיץ המונים ברחבי העולם וגרם לאלפי מקרי מוות זהו סקוט דיסיק, בן הזוג לשעבר של קורטני קרדשיאן, שהשיק חולצות שעליהן כתוב: "בבקשה שטפו ידיים".

לעוד חדשות אופנתיות:
שבוע האופנה תל אביב נדחה בשל וירוס הקורונה
הכובען המטורף: המעצב האוקראיני שמשתלט על עולם האופנה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קים קרדשיאן קנדל ג'נר סקוט דיסיק קורונה TALENTLESS. אינסטגרם, צילום מסך
ותודה לקריס וקנדל. חולצות הקורונה של סקוט דיסיק/צילום מסך, אינסטגרם

המותג של דיסיק, TALENTLESS, השיק בסוף השבוע מהדורה מוגבלת של חולצות טי וקפוצ'ונים בצבעים נייטרלים של שחור, לבן, כחול וחום עם הכיתוב הכל כך רלוונטי - PLEASE WASH YOUR HANDS. הבגדים הם יוניסקס והמחיר שלהם הוא 49 דולר לחולצת טי ו-129 דולר לקפוצ'ון. קריס ג'נר וקנדל הצטרפו למאמץ של דיסיק לשווק את הבגד החדש והצטלמו כשהן לובשות את הקפוצ'ונים. לצדן גם קורטני פרסמה תמונה עם הבגד וממש לא מופרך לטעון שבזכותן הביקוש עלה.


הלייבל הוקם ב-2018 עם השם המתסיס: "חסר כישרון". הבחירה בשם אינה מקרית וטומנת בחובה קריצה ללעג הציבורי כלפיו וכלפי כוכבי ריאליטי נוספים, בין היתר בנות משפחת קרדשיאן, שנטען כלפיהם שהם מפורסמים רק בזכות הריאליטי ולא בזכות כישורים אמיתיים.

עוד בוואלה! אופנה

אופנה בימי קורונה: ניקול ראידמן מוגזמת בשבוע האופנה בפריז

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully