וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפך הגמור מפאתט: מייזי וויליאמס והחבר מתלבשים אותו דבר

15.3.2020 / 7:00

כוכבת "משחקי הכס" לשעבר ובן זוגה לא מגיעים הרבה לאירועים מתוקשרים - אבל כשהם כן, הם בוחרים בלוקים תואמים עד לרמת האיפור. בעוד שעבור אחרים זה יכול להיות אסון אופנתי, הם מצליחים לשדר קלילות, מגניבות והרבה אומץ

באדיבות HOT

התאמת אאוטפיטים יכולה להיות הדבר הכי פתאטי בעולם - או הדבר הכי שיקי בעולם, מאוד תלוי אם עושים את זה נכון. בעוד שהתאמת לוקים שמורה בדרך כלל לקרובי משפחה - אם ובתה, אב ובנו או אחיות תאומות - מייזי וויליאמס, כוכבת "משחקי הכס" לשעבר, מתאימה לוקים עם בן הזוג, ראובן סלבי, וקוברת לכולם על הדרך.

וויליאמס (22) וסלבי (23), שותף בסוכנות דוגמנות, נמצאים במערכת יחסים כבר יותר משנה אבל שומרים על פרופיל נמוך. בחצי שנה האחרונה הם התחילו להגיע יחד יותר לאירועים מתוקשרים ואימצו לעצמם תחביב - להתלבש באופן זהה. היעדר הפחד לנוע על הספקטרום המגדרי עוזר להם למצוא אאוטפיטים תואמים שמחמיאים לשניהם. מלבד התאמת בגדים, הם גם מרבים להתאים את האיפור שזה אפילו צעד אחד קדימה - והוכחה לאומץ אופנתי שאין להרבה אנשים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייזי ויליאמס. GettyImages
מתאימים בגדים ואיפור ומראים אומץ אופנתי מהו. מייזי וויליאמס וראובן סלבי/GettyImages

יכול מאוד להיות שזה הגיל, עצם העובדה שהם שניהם שייכים לדור ה-Z שסולד מהגדרות מגדריות, שהופכת אותם לבעלי אומץ אופנתי שכבר לא רואים יותר מידי, אבל יכול מאוד להיות גם שזה פשוט האופי שלהם. על הסטייל המגניב של מייזי, הילדה הטובה שלא מחפשת לשדר סקס, סמים ורוקנרול כמו שבדרך כלל קורה לכוכבות בינלאומיות בגילה, כבר דיברנו בשיא ההצלחה של "משחקי הכס", והנה היא מוכיחה לנו בדיוק את מה שצפינו. יש דרך לגרום לאנשים לדבר עלייך גם בלי ליפול לקלישאות של מחשופים.

הפעם האחרונה שראינו את וויליאמס וסלבי מתאימים לוקים הייתה בשבוע האופנה בפריז, אז ישבו בפרונט רואו של תום בראון בחליפות משובצות בגווני תכלת, ורוד ולבן פלוס צלליות תכלת בעיניים. אבל להופעה הזו קדמו עוד לא מעט לוקים תואמים. כך למשל, בשבוע האופנה בלונדון לבשו שניהם סוודרים אובר סייז מגה מגניבים של המותג הלונדוני Loverboy.

עוד בוואלה! אופנה

טיימינג מושלם: כוכבת "משחקי הכס" חוגגת יום הולדת ועונה אחרונה

לכתבה המלאה
מייזי וויליאמס ראובן סלבי. GettyImages
יש דרך לגרום לאנשים לדבר עלייך גם בלי מחשופים. מייזי וראובן בשבוע האופנה בלונדון/GettyImages

בשבוע האופנה בפריז ב-2019 לבשו אאוטפיטים משובצים בגווני אדום-שחור ולבן עם גרבי ברך באווירת סקול-קידס של תום בראון, ושוב התאימו איפור - הפעם בגווני ורוד-אדום. באותו שבוע הפציעו גם בלוק צבאי תואם עם קוליות אינסופית. בהזדמנות אחרת התאימו אאוטפיטים לבנים של המותג 1017 alyx 9sm - ושניהם צבעו את השיער בוורוד. ככה הולכים עם אמירה עד הסוף.

מייזי וויליאמס ראובן סלבי. GettyImages
סקול קידס בשבוע האופנה בפריז/GettyImages
מייזי וויליאמס ראובן סלבי. GettyImages
מתאימים גם לוקים צבאיים בקוליות אינסופית/GettyImages
מייזי וויליאמס ראובן סלבי. GettyImages
אוהבים לשדר על אותו גל אופנתי/GettyImages
מייזי וויליאמס ראובן סלבי. GettyImages
סטייל שלא מתאים לכל אחד. מייזי וויליאמס וראובן סלבי/GettyImages
מייזי וויליאמס ראובן סלבי. GettyImages
פרינטים מקושקשים זה גם נחמד/GettyImages
מייזי וויליאמס ראובן סלבי. GettyImages
רוח נעורים. מייזי וויליאמס וראובן סלבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully