וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטרפת למועדון 51 הלוהט: קיילי מינוג בבגד גוף סקסי

9.3.2020 / 14:26

הזמרת האוסטרלית מצטרפת אל השמות הגדולים במועדון גיל 51 עם תמונה סקסית מפסטיבל בברזיל, שכוללת בגד גוף מנומר ומגפוני עקב שחורים. הקלישאה "גיל הוא רק מספר" מעולם לא הייתה נכונה יותר

אימג'בנק GettyImages

אל מועדון ה-51 הלוהטות מצטרפת גם קיילי מינוג, אייקון מוזיקלי עם קריירה של יותר משלושה עשורים, שבתמונת אינסטגרם אחת הוכיחה לנו שמדובר בגיל הכי לוהט שיש כרגע. מלבד ג'ניפר אניסטון, ג'ניפר לופז, הלנה כריסטנסן ואחרות - גם מינוג מציגה גוף מעורר קנאה בעשור השישי לחייה.

מינוג לבשה בסוף השבוע האחרון בגד גוף מנומר בצבע אדום של המותג Vetements שעלותו 470 דולר, לטובת הופעה בפסטיבל בסאו פאולו שבברזיל. מלבד בגד הגוף הלוהט, נעלה הכוכבת האוסטרלית זוג מגפי עקב בצבע שחור, שרק הפכו את הטוטאל לוק להרבה יותר סקסי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קיילי מינוג. אינסטגרם, צילום מסך
הכי לוהטת שראינו. קיילי מינוג עם בגד גוף של Vetements/צילום מסך, אינסטגרם

על הבמה היא החליפה שלל תלבושות, אך אף אחת מהן לא הייתה שובבה וחשופה כמו זו שלבשה במלון, כשהשתעשעה מול המצלמה עם החבר כריסטיאן ורמייק. בין הלוקים שלבשה בהופעה, שהיו שמרנים למדי, אפשר היה לראות שמלת רשת שחורה, שמתחתיה שמלה שחורה אטומה שהורגת כל רמיזה סקסית, וקשת שיער תואמת באווירת האלמנה השחורה. לאחר מכן, היא עברה לאאוטפיט לבן של מכנסיים, גופיה ובלייזר עם הכיתוב "ברזיל" משולבי אבנים נוצצות. עוד ברשימה: חליפה מנצנצת, סרבל אדום ושמלה ירוקה-כחולה זוהרת.

עוד בוואלה! אופנה

מה מאחלים למישהי שיש לה הכל? ג'ניפר אניסטון חוגגת 51

לכתבה המלאה

מבלה עם החבר כריסטיאן ורמייק בברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully