וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום, סחר בסמים וגניבת כתרים: פרצופן האמיתי של מלכות היופי נחשף

10.3.2020 / 0:51

מלכות יופי מצטיירות לנו כנשים שקולות, טובות לב ושוחרות שלום, אך בעוד שחלקן בהחלט כאלו - אחרות ממש, אבל ממש לא. מהמתמודדת שניסתה לחטוף לזוכה את הכתר לזוכה שנתפסה שוכבת עם אחד השופטים ומוכרת מת' לזרים - אלה מלכות היופי הכי לא ראויות לתואר

הפדיחה של מלכת היופי - מיס בלגיה מועדת והחזייה נופלת לה/מערכת "אסור לפספס"

יופי, חן, טוב לב ושלווה פנימית - אלה התכונות שכולנו רוצים לראות במלכות היופי שלנו, תכונות של מלכה אמיתית. אולם במציאות מלכות היופי אינן תמיד זוהרות וחינניות כפי שהן נראות לנו על המסך. יפות מבחוץ כן, אבל כנראה שמבפנים פחות. הדרמות והאטיטוד הבעייתי של כמה מהן הביאו לשערוריות גדולות שהובילו - בחלק מהמקרים - גם להסרת התואר שלהן באופן רשמי.

החל ממלכות יופי שהגניבו גברים לחדרן ושכבו עם השופטים ועד סרטוני סקס ותמונות עירום, אלימות ואפילו סחר בסמים: הנה כמה מלכות יופי שממש לא עמדו ב"שלום העולמי" שהבטיחו לנו.

מלכת היופי שכתרה נחטפה

הרגע המביך הזה (שוודאי זכור לחלקכם) אירע בתחרות מיס אמזון 2015 במנאוס, ברזיל. קרול טולדו הוכרזה כזוכה כאשר המתמודדת במקום השני, שיסליין הייאלה, ניגשה אליה, חטפה לה את הכתר מהראש באלימות, השליכה אותו לרצפה וירדה מהבמה. היא הגנה על הצעד שלה כשסיפרה שמשפחתה של טולדו עשירה ולכן שיחדה את השופטים: "זה היה כדי להראות למנאוס, לברזיל ולעולם, שכסף לא יכול לקנות הכל", אמרה לאתר הסלבס הברזילאי "אגו". היא הוסיפה: "זה לא היה בשבילי, אלא בשביל מועמדות אחרות וכדי לעשות צדק".

עוד בוואלה!

רצח, סמים וסרטי סקס: החיים האפלים של מלכות היופי נחשפים

לכתבה המלאה

כך זה היה:

מלכת היופי שהפכה לדיווה

קריסטילי קרידה הוכתרה כמיס יוניברס פוארטו ריקו 2016, אך רגעי התהילה שלה לא החזיקו לאורך זמן. זמן קצר לאחר זכייתה היא החלה להתנהג ההפך הגמור ממה שציפו ממנה כמלכת יופי. בראיון לעיתון המקומי היא הודתה שהיא "לא אוהבת מצלמות" והתנהגה בחוצפה למראיין. על פי הדיווחים, היא גם סירבה לסדר את שיערה בסלון המיועד לזוכה בתחרות והחמיצה הופעה בטלוויזיה בתירוץ ש"נתקעה בפקקים". ארבעה חודשים לאחר שזכתה, קרידה איבדה רשמית את התואר ואת הכתר, כשהמנהל הלאומי טען כי מלכת היופי הלא צייתנית "עושה נזק" לארגון. קרידה הגישה תביעה בסך 2.1 מיליון ליש"ט בדרישה להחזיר את הכתר שלה ואת המתנות המרובות בהן זכתה, כולל מכונית, ניתוח פלסטי ושייט בן שבעה ימים. היא הפסידה בתביעה, כשהשופט קבע שהיא הפרה את תנאי החוזה שלה.

רגע הזכייה שלה:

מלכת היופי שנאלצה להתפטר

השחקנית והדוגמנית ונסה ויליאמס ("עקרות בית נואשות" ו"בטי המכוערת") זכתה בתואר מיס אמריקה ב-1983 והייתה למלכת היופי השחורה הראשונה באמריקה. שנה קודם לכן הצטלמה ויליאמס בעירום כשהובטח לה שאיש מלבדה לא יראה את התמונות. כמובן שזה לא קרה והצלם ניצל את רגע התהילה של הכוכבת כדי לעשות עליה קצת כסף. מגזין פנטהאוז קנה ופרסם את תמונת העירום שלה ללא אישורה. מבועתים מהפגיעה הפוטנציאלית במוניטין שלהם, מארגני התחרות נתנו לויליאמס 72 שעות להתפטר - וכך עשתה והפכה למיס אמריקה הראשונה שוויתרה על הכתר שלה. כשכיהנה כשופטת בתחרות מיס אמריקה 2016, 32 שנה אחרי התקרית ההיא, מנכ"ל התחרות לשעבר סגר מעגל והתנצל בפני ויליאמס על הטיפול השגוי במקרה שלה.

סיכום שערוריית תמונת העירום

ראיון עדכני עם ונסה ויליאמס על הסקנדל:

מלכת היופי שהתפרעה מינית וזכתה לחסדיו של דונלד טראמפ

מיס ארצות הברית 2006 נראתה כמו מלכה אמיתית, אך הפנטזיה התנפצה כבר באותה שנה, בזמן שהותה במלון טראמפ בעיר ניו יורק עם מלכות יופי אחרות. על פי הדיווחים, מיס אמריקה, טרה קונר, הגניבה גברים לחדרה, השתתפה במסיבות אלכוהול פרועות ואף השתמשה בסמים. מלבד זאת, היא נצפתה מתנשקת בפומבי עם מיס הנוער של ארה"ב, קייטי בלייר. "היא ילדה טובה", אמר אז אחד ממקורביה בכלי התקשורת בניו יורק, "היא פשוט השתוללה כשהגיעה לעיר הגדולה. טרה פשוט לא הצליחה לעמוד בהשפעת העיר. היא הגניבה את החבר'ה האלה מהמועדון אל תוך הדירה ומחוצה לה".

קונר עמדה לאבד את הכתר שלה בגלל התנהגותה הלא ראויה למלכה, כאשר גיבור מפתיע נחלץ לעזרתה: דונלד טראמפ, ראש ארגון מיס תבל דאז, הודיע במסיבת עיתונאים למחרת יום הולדתה ה -21 שקונר לא תאבד את הכתר שלה בתנאי שתעבור גמילה ותסכים לקבל עזרה, "תמיד הייתי מאמין גדול בהזדמנות שנייה" הוא אמר. קונר נותרה מפוכחת מאז והודתה בפומבי לטראמפ על שהציל את חייה.

סיפורה של טרה קונר:

מלכת היופי ששכבה עם אחד השופטים

פחות משנה לאחר שהוכתרה כמיס בריטניה הגדולה 2006, דניאל לוידס בת ה-22 מליברפול איבדה את התואר שלה לאחר שנאלצה להודות כי יצאה עם אחד השופטים לפני התחרות. לוידס חשפה בטעות את מערכת היחסים הרומנטית שלה עם הכדורגלן טדי שרינגהאם בראיון למגזין כמה חודשים לאחר הזכייה. שרינגהאם שימש כשופט בתחרות ורבים סברו שהוא ולוידס החלו בקשר רק לאחר זכייתה. אולם כשנמצא ששרינגהאם קנה לה זוג נעליים של ג'ימי צ'ו בעלות 7 אלף דולר בחג המולד שקדם לתחרות, נחשף שהקשר ביניהם התחיל עוד לפני. מארגני התחרות גם זעמו לאחר שמגזין "פלייבוי" חשף שתמונות טופלס של לוידס יופיעו בגיליון הבא שלהם. היא איבדה את הכתר אך המשיכה להופיע על המסך, אם זה בגרסה המקומית של ה"האח הגדול VIP" ואפילו בפרק של "בואו לאכול איתי" שם גם זכתה.

דניאלה מספרת על ההיכרות עם השופט:

מלכת היופי שמכרה מת'

נג'אה ג'קסון-ג'מראווי הוכתרה כמיס מהגרת לבנון אוסטרליה בשנת 2016, אך שנתיים לאחר מכן החליפה את הכתר והשמלות המעוטרות במדים הכתומים. לאחר מרדף דרמטי של המשטרה, היא נעצרה והשוטרים מצאו סמים ומזומנים ברכבה. הודעות טקסט שנמצאו בנייד שלה הציגו שיחה שלה עם לקוח על מחירים. היא בכתה בדוכן הנאשמים כשנגזר עליה עונש מאסר של שנתיים.

רגע הזכייה שלה:

טעות במלכה

טוב, הפעם לא מדובר בהתנהגות לא נאותה של המלכה אלא בטעות של מגיש הפרס. ברגע טלוויזיוני כואב במיוחד, המנחה סטיב הארווי קרא את שם הזוכה הלא נכונה בתחרות מיס יוניברס 2015. הוא הודיע כי מיס קולומביה אריאדנה גוטיירז היא הזוכה בתחרות וזו הוכתרה למלכת היופי מול קהל של מיליוני צופים ברחבי העולם. רק שאז הארווי עלה שוב לבמה כשהוא נראה חיוור למדי ונאלץ להודיע שהייתה טעות. "אוקיי חברים," אמר, "אני חייב להתנצל". מיס קולומביה לא הייתה המנצחת של אותו ערב, אלא הסגנית הראשונה. הארווי קרא לא נכון מרטיס התוצאות שהכיל את שמותיהם של שלושת המקומות הראשונים באותו גודל וגופן.

כשמיליונים מסתכלים על המסך במבוכה, הוסר הכתר מראשה של גוטיירז והוענק במקום לזוכה האמיתית - מיס הפיליפינים, פיה אלונזו וורצבך, שנראתה המומה למדי .בהמשך התנצל הארווי על הטעות ולקח עליה אחריות מלאה.

צפו בפדיחה הגדולה בתולדות הטקס:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully