וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר פרידה: מייגן מרקל מהפנטת באירוע אחרון כבת אצולה

10.3.2020 / 10:00

הדוכסים מסאסקס הגיעו להתחייבות האחרונה שלהם כבני משפחת המלוכה והראו לכולם מה זה לוק אחרון מנצח. קייט מידלטון ביממה אחת עם שני לוקים ממוחזרים. אחד מעניין, השני פחות. הזדמנות אחרונה להשוות - מי ניצחה בקרב הגיסות?

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

תגידו מה שתגידו על מייגן מרקל, היא יודעת לדפוק יציאה. הדוכסית מסאסקס נפרדת מתארי המלוכה שלה באירוע מתוקשר אחרון, אליו הגיעה מלווה בבעלה הנסיך הארי, עם הלוק הכי מנצח שיכול להיות. על הדרך היא פגשה את כל בני משפחת המלוכה, כולל הגיסה קייט מידלטון, וסיפקה לנו הזדמנות אחרונה להשוואה בין הדוכסיות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
עוזבים את בית המלוכה. הנסיך הארי ומייגן מרקל בהופעה אחרונה - ומנצחת/GettyImages

מרקל הגיעה לטקס יום חבר העמים הבריטי, רגע לפני שתנטוש את התואר, לבושה בשמלת שכמייה באורך מידי בצבע ירוק-אמרלד של אמיליה ויקסטד, עם כובע בריטי תואם, כיאה למסורת, בעיצובו של ויליאם צ'מברס, סטילטו בצבע ניוד של אקווזורה, עגילים נוצצים של מייסון בירקס ותיק קטן וסופר פופולרי בקרב אושיות הסטייל של גבריאלה הרסט. מרקל, שזהרה במיוחד, לא הפסיקה לפזר חיוכים ולנופף בידיה, כנראה שהיא ממש שמחה להגיע להתחייבות האחרונה שלה בארמון.

הנסיך הארי מצדו הלך על לוק עם קריצה לאשתו, ובחר בחליפה כחולה, חולצה לבנה, עניבה תכלת - ובטנה ירוקה תואמת לשמלה של מרקל. אם תוסיפו לזה את העובדה שהם כמעט לא שיחררו את אחיזת הידיים זה מזו - קיבלתם זוגיות לתפארת.

עוד בוואלה! אופנה

ניצחה בענק: מייגן מרקל חזרה לאנגליה והיא קורנת

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
מרקל בשמלת שכמייה של אמיליה ויקסטד, הנסיך הארי עם בטנה שמתכתבת עם השמלה של אשתו/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
נראה לנו שהיא ממש מאושרת להגיע להתחייבות האחרונה שלה במשפחת המלוכה. מייגן מרקל זוהרת/GettyImages

אם השמלה של מרקל מוכרת לכם, אתם לא טועים. מי שלבשה אותה קודם היא הטופ מודל ג'יג'י חדיד, שבחרה בפיס כמעט זהה מהקולקציה של ויקסטד. חדיד לבשה אוברול במקום שמלה ובצבע תכלת במקום ירוק, עם אותה שכמייה שעושה את כל הלוק.

ג'יג'י חדיד וראייטי 2019. GettyImages
עשתה את זה קודם. ג'יג'י חדיד באוברול שכמייה של אמיליה ויקסטד/GettyImages

מייגן אמנם תפסה את רוב תשומת הלב שלנו, אבל היא כאמור ממש לא הייתה לבד שם. הגיסה, הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון, הגיעה גם היא לאירוע לבושה בשמלת-מעיל אדומה וממוחזרת של קת'רין ווקר. מידלטון, שנראתה אלגנטית במיוחד, הצליחה להפתיע בעיקר בגזרת הכובע והתסרוקת. היא אספה את שיערה בצורת "לחמנייה" וחבשה כובע אדום של המעצבת סאלי אן פרובן עם פרחים אדומים ועלים בגוון בורדו. ללוק היא צירפה עקבי סטילסטו בורדו של ג'יאנביטו רוסי, קלאץ' תואם של פראדה ועגילים נופלים עם יהלומים ופרח אדום של המותג Mouawad.

קייט מידלטון. GettyImages
ממשיכה באג'נדת המחזור. קייט מידלטון בשמלת-מעיל של קת'רין ווקר שהיא לבשה בעבר/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
עוד זווית של הכובע והתסרוקות שעשו את הלוק/GettyImages

וכאמור, כחלק מהאג'נדה של הדוכסית למחזר בגדים, זו לא הפעם הראשונה שמידלטון לובשת את שמלת המעיל הזו של קת'רין ווקר. בחג המולד של 2018, כשהיא הייתה מצויה בשיא הסכסוך עם הגיסה מרקל, היא הגיעה לכנסייה לבושה בשמלה הזו בדיוק. אולי זה היעדר הכפפות, היעדר הגרביונים, אולי התסרוקת ואולי פשוט פחות מירמור, מה שבטוח - הפעם היא נראתה טוב יותר. הנסיך ויליאם לבש חליפה כחולה כהה וניסה גם הוא להתאים את הלוק לרעייתו, כשהוסיף עניבה מנוקדת בצבע בורדו.

הנסיך ויליאם קייט מידלטון. GettyImages
ניסו להתאים לוקים. הנסיך ויליאם וקייט מידלטון/GettyImages
מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
הפעם הקודמת שקייט לבשה את השמלה הזו. חג המולד של 2018/GettyImages

היום של מידלטון לא נגמר באירוע אחד. בערב היא אירחה גאלה בארמון בקינגהאם לציון 25 שנה לארגון Place2Be, שעבורו היא משמשת פטרונית, ולבשה שוב שמלה ממוחזרת. האאוטפיט הנבחר הפעם: שמלה כחולה עם תחרה וחרוזים של ג'ני פקהאם שהיא לבשה בביקור מלכותי בהודו ב-2016. ללוק היא הוסיפה נעלי עקב של ג'ימי צ'ו כסופים, תיק של ג'ני פקהאם מאותו הבד שממנו עשויה השמלה ועגילי פרחים כחולים של ארדם. מרגע זה ואלך, אחרי עזיבתה של מרקל כדאי שתתרגלו - מידלטון זה כל מה שנקבל מעכשיו.

קייט מידלטון. GettyImages
שני אירועים ביום אחד. קייט מידלטון בשמלה של ג'ני פקהאם/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
זה כל מה שיש מעכשיו/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי הנסיך ויליאם קייט מידלטון המלכה אליזבת הנסיך צ'ארלס. GettyImages
תמונה משפחתית אחרונה של משפחת המלוכה בהרכב מלא/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי הנסיך ויליאם קייט מידלטון. GettyImages
לא נראים הכי חברים שבעולם. מייגן, הארי, ויליאם וקייט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully