וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחה בענק: מייגן מרקל חזרה לאנגליה והיא קורנת

מייגן מרקל והנסיך הארי נחתו באנגליה בסוף השבוע למספר התחייבויות אחרונות בתור הדוכסים מסאסקס והשינוי היה ניכר. מרקל נראתה זוהרת ושיקית מאי פעם בשלושה לוקים מעולים. פייר, התגעגענו אלייך

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

זה היה נראה כמו סצינה רומנטית מסרט של וודי אלן. מייגן מרקל (38) והנסיך הארי, הדוכסים מסאסקס (נכון לשעה זו), נחתו באנגליה בסוף השבוע לקחת חלק במספר אירועים חשובים כחלק מהמחויבויות האחרונות שנותרו להם תחת בית המלוכה. גשם זלעפות פקד את השניים בכניסה לטקס פרסי ה-Endeavour Fund, שהוקדש להישגים של אנשי צבא ולמשתתפי ספורט אתגרי שנפצעו במהלך השנים האחרונות, והנסיך המאוהב דאג כמובן להגנה מקסימלית לאשתו היפהפייה.

לעוד חדשות אופנתיות:
שבוע האופנה הגיע לסיומו - אבל סלין דיון לא נרגעת!
"הילדה הכי יפה בעולם" כבר ממש לא ילדה: תילן בלונדו חוגגת 18

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל. GettyImages
סצינה מסרט הוליוודי - מייגן מרקל והנסיך הארי מגיעים לבריטניה/GettyImages

האור הקורן של מייגן אמר הכל - ככה את נראית כשאת לא גרה יותר עם המשפחה של בעלך. הדוכסית הגיעה בשמלה בצבע תכלת של ויקטוריה בקהאם (950 פאונד) שהחמיאה לה במיוחד והדגישה כי היא לחלוטין חזרה לגזרה הדקיקה של לפני ההיריון. לשמלה התווספו נעלי סטילטו בצבע כחול של ג'ימי צ'ו, תיק קלאץ' קטן וקשיח של סטלה מקרטני, אסוף מהודק עם קוקו נמוך וליפסטיק דרמטי להעצים את החיוך ששידר - 'טוב לי, תתפוצצו'.

מייגן מרקל. GettyImages
ככה את נראית כשאת כבר לא גרה עם המשפחה של בעלך. מרקל/GettyImages

עוד בוואלה!

אנחנו המלצנו - קייט מיישמת: הדוכסית לובשת את "שמלת הערפד"

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
פייר, התגעגענו אלייך. מרקל בשמלה תכלת של ויקטוריה בקהאם/GettyImages

יום לאחר מכן הגיעה הדוכסית לצפות בתערוכה שמוצגת בתיאטרון הלאומי באאוטפיט לבן וצחור כשמעליו מעיל בצבע קאמל עם חגורה נקשרת של אלכס איגל בעלות 1,590 פאונד. חצאית עיפרון לבנה של Roland mouret וחולצה קצרה ושקפקפה עם שרוולים נפוחים של טופשופ. באקססוריז נרשמו תיק שחור ואקסטרה מדויק של לואבה (1,450 פאונד), נעליים של אקווזורה עם עיטורי פנינים, צמיד ברוז גולד של ג'סיקה מקורמק ושרשרת עם תליון מטבע זהב שסיקרן במיוחד. על המטבע, ציטוט בצרפתית שפירושו: "כל יום אני אוהב אותך יותר. יותר מאתמול, פחות ממחר". ייתכן כי הנסיך הוא זה שהעניק למייגן את השרשרת הרומנטית ותמיד ישנו סיכוי כי מייגן בכלל פינקה את עצמה וכל העניין מתקשר לבייבי ארצ'י.

אמש (ש') המשיכה מרקל להדהים והגיעה לפסטיבל מוזיקה בלונדון בשמלת שכמיה מושלמת בגוון אדום עז של safiyaa. סטילטו בצבע אדום של מנולו בלניק, תיק קלאץ' עם אבזם מתוכשט ועגילים נופלים ומנצנצים בבורדו. הארי מצידו הלך על לוק רשמי של בית המלוכה ונראה כמו בן הלוויה האולטימטיבי.

על אף הרילוקיישן, שללא ספק עושה למרקל נהדר, הפירגון למעצבים הבריטים היה ברור - ויקטוריה בקהאם, סטלה מקרטני, safiyaa' אלכס איגל ואפילו הרשת העממית טופשופ. כזכור, הדוכסים עתידים לסיים את תפקידם באופן רשמי ב-9 במרץ, אז גם יפגשו עם קייט מידלטון והנסיך ויליאם באירוע אחרון. מי תעשה את זה טוב יותר במפגש הפסגה? תוצאות בקרוב.

מייגן מרקל. splash
זה משתפר מרגע לרגע. מייגן בשמלת שכמיה של safiyaa/splash
מייגן מרקל. splash
ככה נראים דוכסים - מתואמים עד הפרטים האחרונים/splash
מייגן מרקל. AP
איפה חותמים כדי לעוף מפה? מייגן מרקל והנסיך הארי בהתחייבויות אחרונות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully