וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה במשבצת? מלניה ואיוונקה טראמפ משדרות עסקים כרגיל

12.3.2020 / 13:29

מגיפה עולמית? הצחקתן את נשות הבית הלבן. מלניה טראמפ המריאה לכנס חינוכי עם אאוטפיט משובץ - וממוחזר. איוונקה באותו הזמן יצאה לעוד יום עבודה עם אאוטפיט משובץ אחר, אבל יוקרתי במיוחד. קורונה שמורונה

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, splash

בעולם וירוס הקורונה משתולל, מאות אלפי אנשים נמצאים בבידוד, הטיסות מאירופה לארצות הברית הושהו, ליגת ה-NBA הופסקה, כינוסים בוטלו והנגיף לא מפסיק לגבות קורבנות. זה כמובן לא מפריע לנשות הבית הלבן לשדר עסקים כרגיל. הגברת הראשונה, מלניה טראמפ, המריאה לווירג'יניה להשתתף בכנס של ארגון חינוכי ולנאום בפני כמעט 300 הורים ומורים. ולא הייתה שם אף מילה על בתי ספר שנסגרו בארצות הברית בשל בהלת הנגיף.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מלניה טראמפ. AP
כנס עם 300 משתתפים, בלי אף מילה על קורונה. מלניה טראמפ נואמת/AP

לאירוע בחרה טראמפ בלייזר משובץ בגוונים חומים של המותג ברוקס ברדרס עם מכנסי סיגר בצבע אוף וויט. על הבלייזר היא הוסיפה חגורה חומה עבה ומאסיבית שהדגישה את צללית גופה ונעלה עקבי סטילטו גבוהים ודקיקים במיוחד בצבע חום של מנולו בלאניק. אם זה מנחם, את מכנסי הסיגר הצרים טראמפ כבר לבשה בעבר - בביקור באפריקה ב-2018. האם מלניה מצטרפת לאג'נדת מחזור הבגדים? אנחנו לא שוללות את האפשרות הזו, ואם נגלה שזו תופעה שחוזרת על עצמה, זו עשויה להיות בשורה מרגשת וחשובה, במיוחד כשמדובר באושיה כמו מלניה טראמפ שמחזיקה במלתחה יקרה.

עוד בוואלה! אופנה

לבנה וקדושה: מלניה טראמפ נחתה בהודו בלוק מרהיב

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ. AP
ממחזרת. בלייזר משובץ של ברוקס ברדרס עם מכנסי סיגר/AP
מלניה טראמפ. AP
חגורה מאסיבית במותניים. מלניה טראמפ/AP

באותו הזמן, גם הבת הראשונה של ארצות הברית, איוונקה טראמפ, הלכה על אאוטפיט משובץ כשיצאה לעוד יום בעבודה. איוונקה לבשה מעיל בגוונים אפורים של מרקו דה וינצ'נזו שעלותו 1,725 דולר. כמו שזה נראה כרגע, אין עדיין צורך במכירת חיסול כדי להתקיים, והמלתחה היקרה של איוונקה נשארה על כנה בארון. ואולם, אם זה מנחם שוב - גם איוונקה, כמו מלניה, ממחזרת לוקים ואת המעיל היוקרתי היא כבר לבשה ב-2017.

מתחת למעיל אפשר היה לראות שאיוונקה לובשת חולצת גולף שחורה וחצאית עיפרון שמגיעה עד הברך. אורך המעיל בשילוב עם אורך החצאית הציגו רגליים חשופות - מינוס גרביונים. בבית המלוכה הבריטי זה לא היה עובר. ללוק צירפה איוונקה עקבי סטילסטו בגוון אפור בהיר ותיק של Loewe שעולה 2,590 דולר, מה שהקפיץ את שווי הלוק הכולל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully