וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצת אסקפיזם: חתונת וינטג' קסומה שתעשה לכם טוב על הלב

16.3.2020 / 10:22

שני אנשי הסטארט-אפ ליסה וג'ו התחתנו בסוף שבוע קסום בלוס אנג'לס עם לא פחות משלוש שמלות כלה, וגם הפתעה מרגשת לאורחים. בימים טרופים אלו, שחתונות גדולות לא על הפרק, מומלץ להתמוגג ממה שהיה פה רק לפני כמה שבועות

חתונה ווג ליסה קון ג'ו ווילסון. Amy and Stuart Photography, אתר רשמי
חתונה מלאת שיק וינטג'י קסום/אתר רשמי, Amy and Stuart Photography

חתונות אמנם לא על הפרק נוכח האיסור המקומי על התקהלות של מעל עשרה בני אדם בשל התפשטות נגיף הקורונה, אבל רק לפני חודש או חודשיים התעשייה הזו שגשגה ופרחה. בניסיון לספק קצת אסקפיזם בתקופה טרופה זו, החלטנו להתמוגג מחתונה באמת קסומה שהתקיימה בלוס אנג'לס לפני כמה חודשים, וזכתה להתייחסות בימים האחרונים ממגזין החתונות של ווג.

החתן והכלה הם שני סטארטאפיסטים מארצות הברית שהכירו במהלך עבודתם. ליסה קון וג'ו וילסון נפגשו לראשונה בנסיעת עבודה לאיסלנד. היא נדלקה עליו מיד. בטיסה חזרה, ביקשה לשבת לידו והיתר, כמו שאומרים, היסטוריה. אחרי שנתיים וחצי של זוגיות הם נסעו לוויקנד בקליפורניה, וכשהלכו לראות את השקיעה בחוף הים, ג'ו כרע ברך והציע לליסה נישואים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

השניים תכננו להתחתן במקסיקו, אך במהלך ההכנות לחתונה אביה של ליסה לקה בהתקף לב. בשל כך, הם ביטלו את התכניות והחליטו להרים חתונה קרוב לבית, שנמצא בלוס אנג'לס. הם בחרו בשני בתי מלון איקונים בעיר שישמשו לוקיישן לאירועים שלהם - סאנסט טוואר ושאטו מרמון.

החתונה, שנמשכה סוף שבוע שלם, נפתחה במסיבת קוקטיילים בשישי בערב כשהאורחים היו בטוחים שהאירוע הרשמי יתקיים למחרת. בני הזוג הודיעו בהפתעה שהגיע שלב החופה, וקיבצו את המשפחה והחברים הקרובים לטקס הרשמי. על רקע השיר "Your Song" של אלטון ג'ון, צעדה ליסה אל עבר החופה כשהיא לבושה בשמלת סטרפלס מחוכית עשויה סאטן עם חרוזים, תחרות והדגשה במותניים. "השמלה הזו גרמה לי להרגיש כמו וונדר וומן", סיפרה ליסה. לשמלה צירפה סנדלי עקב של סן לורן וז'קט וינטג' מהסבנטיז במראה פרוותי וג'ו לבש חליפה בכחול כהה.

עוד בוואלה! אופנה

לסבו שיק: הכלה המושלמת בכלל התחתנה בטוקסידו גברי

לכתבה המלאה

על שפת בריכה על רקע השקיעה הקריאו השניים את נדריהם והפכו זוג נשוי. האורחים התבקשו באותו ערב להגיע בבגדים מונוכרומטיים צבעוניים, וכך נוצרה תמונה צבעונית ושמחה של הטקס. "הייתי הכי שמחה שיכולתי להיות. אני מופתעת שלא בכיתי, כי אני בן אדם די רגיש", סיפרה ליסה. "הייתי כל כך לחוצה בגלל ההפתעה שתכננו לאורחים, אף אחד לא ידע שהטקס יתקיים באותו ערב, אבל ג'ו היה רגוע וזה הרגיע אותי. אחד החברים שלנו אמר שג'ו הוא עוגן וליסה עפיפון".

החתונה המשיכה גם ביום למחרת עם מסיבה קונספטואלית. "זו לא חתונה, אלא מסיבה נהדרת שאירח מיליונר בשנת 1959", הסבירה ליסה את העיצוב של האירוע, שקוד הלבוש שלו היה "הוליווד של פעם" עם לוקים מעונבים ומחויטים. ליסה לבשה שמלת טול לבנה עם פרחים שחורים בעבודת יד מהפיפטיז של אליזבת ארדן עם נעליים של שאנל, תכשיטי יהלומים ושפתון בורדו. בעלה הטרי ג'ו לבש טוקסידו בהתאמה אישית: מכנסים מחויטים בצבע שחור, חולצה מכופתרת לבנה עם פפיון שחור ובלייזר בגוון שמנת. הלוק השני שלה באותו ערב, שהוקדש לשלב הריקודים, היה שמלת מקסי מעט שקופה עשויה תחרה עם שרוולים ארוכים, סניקרס של נייק והד פיס פרחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully