וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא אדמה לוהטת: ג'יזל בונדשן בהפקת אופנה שכולה מחווה לטבע

17.3.2020 / 7:45

הטופ מודל הנצחית היא הפנים של גיליון אפריל של המגזין מארי קלייר, שליהקו אותה לא רק בגלל הפנים היפות, אלא גם בגלל העשייה למען כדור הארץ. ההפקה כולה בהשראת הטבע עם בגדי יוקרה ולוקיישנים מרגיעים

וואלה! NEWS

לא הרבה טופ מודלס נחשבות נצחיות. במקרה של ג'יזל בונדשן בת ה-39, לא משנה כמה זמן עבר מאז שיא תהילתה, היא עדיין רלוונטית. מגזין מארי קלייר לא שכח את הדוגמנית, גם אם היא קצת פחות עסוקה בימים אלו, והחליט ללהק אותה לשער גיליון אפריל. הסיבה לכך אינה רק היופי הנצחי של בונדשן הברזילאית, אלא גם העובדה שהיא לאחרונה אימצה אורח חיים לפי מאפייני הקיימות, אחד הנושאים הבולטים בתעשיית האופנה בשנים האחרונות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יזל מארי קלייר. Nino Muñoz, אתר רשמי
גם טופמודל נצחית - גם מחזקת את גישת הקיימות. ג'יזל בונדשן על שער מארי קלייר/אתר רשמי, Nino Muñoz

"הטבע תמיד מילא תפקיד משמעותי בחיי", היא אומרת בריאיון הנלווה להפקת האופנה ותמונת השער. "רק ב-2004 כשהייתי באמזונס הבנתי איך הטבע נהרס. ראיתי את זה ממקור ראשון - זיהום נהרות ויערות. אחרי זה, ידעתי שכל מה שאני רוצה זה לעזור. אז התחלתי לתמוך בפרויקטים להגנת יערות ומקורות מים".

"כמה שנים אחר כך אבי ואני הקמנו פרויקט לסייע לעיר הולדתי בדרום ברזיל", היא ממשיכה. "שתלנו יותר מ-40 אלף עצים ועזרנו לשפר את איכות המים. אם מסתכלים על השריפות באמזונס, באוסטרליה ובכלל על התופעות ההרסניות ברחבי העולם, מבינים שחידוש היערות חיוני מתמיד. האחריות שלנו היא לדאוג לכדור הארץ, לטבע ולמשאבים שלו. ההישרדות שלנו תלויה בזה. המטרה שלי בחיים כרגע היא להשאיר את כדור הארץ מקום טוב יותר לדורות הבאים. הייתי רוצה שהילדים שלי, והילדים שלהם, יחוו את העולם יפה ובריא כמו שאני חוויתי אותו".

עוד בוואלה! אופנה

לוהטת מאז ומתמיד: ג'יזל פותחת את 2020 בהפקת אופנה משגעת

לכתבה המלאה

בריאיון התייחסה ג'יזל גם לנושא אופנת בת קיימא, שצובר תאוצה לצד העלייה במודעות שטקסטיל היא אחת מהתעשיות המזהמות בעולם. "אני אופטימית", אמרה הדוגמנית. "כמה מותגים כבר התחילו לעבוד עם בדים ממוחזרים ולאמץ גישה מתחשבת יותר בסביבה. בתי אופנה גדולים כבר מובילים שינוי, ואני רק מקווה שעוד מעצבים ילכו אחריהם".

לצד הריאיון בנושא הקיימות צולמה כאמור הפקת אופנה בטבע, בלוקיישנים שלווים, שרק הדגישו את היופי האלמותי של ג'יזל. בתמונת השער היא נשענת על עץ בעודה לובשת שמלה לבנה של קלואה עם חיתוך בגב, ושומרת על שיער טבעי ואיפור נקי.

בתמונה נוספת היא עומדת בשדה פתוח עם אוברול בצבע חאקי של דולצ'ה וגבאנה, עוד תמונה בין השיחים בשמלה שקופה של דיור, בתמונה שלישית בשמלת סריג ירוקה של פנדי ועוד לוק קליל יותר עם ג'ינס וחולצת אוף שולדרס לבנה של סלין. אם אמא אדמה הייתה אנושית - כך היא הייתה נראית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully