וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה דוחה שהיא מנסה להרוויח כסף מהקורונה": אחותה של אמל קלוני עושה לה בושות

17.3.2020 / 10:17

אחותה הגדולה של אמל קלוני, טאלה אלמודין, תכננה להרוויח כסף ממשבר הקורונה העולמי והחלה לייצר מסיכות מעוצבות לפנים וכיסויים מיוחדים לאלכוג'ל. התגובות הזועמות לא אחרו לבוא והיא הספיקה לחשב מסלול מחדש

ג'ורג' ואמל קלוני על השטיח האדום/(GettyImages)

בזמן שאת אמל קלוני לא ראינו כבר כמה חודשים, אחותה הגדולה עושה חיל עם מותג פרטי הנושא את שמה. טאלה אלמודין (47), המתגוררת בסינגפור, פרסמה כי במותג האקססוריז שלה, אפשר עתה להשיג מסיכות פנים מעוצבות להגנה מפני וירוס הקורונה.

ליין מסיכות הפנים של טאלה הנקרא Le Masque מגיע בשלל הדפסים טרנדים - ממנומר ועד דנים עם ציור שפתיים, ובשלל צבעים וגוונים לכל הדפס כשהמחיר הוא 33 דולר ליחידה. נוסף למסיכות הפנים, מציעה אלמודין גם נרתיקים מעוצבים לאלכוג'ל שעולים 35 דולר - השוס האמיתי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

טאלה אלמודין. טאלה אלמודין, אתר רשמי
זה התחיל בניסיון להרוויח קצת כסף. טאלה אלמודין ומסיכות הפנים/אתר רשמי, טאלה אלמודין

המטרה הראשונית של אלמודין הייתה להרוויח כמה מזומנים מהמשבר העולמי - "בואו נודה בזה ביחד, בעולמנו הבלתי צפוי אנחנו אלו שנדאג לכם עם מסיכות הפנים המעוצבות", כתבה טאלה בפוסט באינסטגרם שמפרסם את הקולקציה החדשה, וכן באתר שלה. עוד היא הוסיפה כי חלק מההכנסות יועברו לארגוני סיוע בסינגפור שמטפלים בחולי הקורונה.

המבקרים לא נותרו אדישים ונכנסו בה חזק כשפנו לתקשורת - "זה נורא שהיא מנסה לעשות מהמסיכות משהו טרנדי, היא מנצלת את הפחד של האנשים לייצר כסף וזה דוחה". הגיסה של קלוני, שמבינה שהיא אחראית גם לתדמית הסיסטר ובעלה, הכוכבים הגדולים מהוליווד, לא נתנה לעניינים להתלקח והגיבה בהתאם.

עוד בוואלה! אופנה

הכוכב ממשפחת קרדשיאן שהחליט להרוויח כסף מהיסטריית הקורונה

לכתבה המלאה
טאלה אלמודין. splash
כך היא נראית בלי המסיכה - טאלה אלמודין/splash

אמש (ב') התראיינה אלמודין למגזין HELLO ועדכנה כי כל הרווחים יועברו לצלב האדום בסינגפור לסיוע במשבר הקורונה. "חלק מהמטרה של המותג שלנו היא לעשות שינוי איפה שרק אפשר ולעזור דרך האופנה. סיפרה אלמודין, "מסיכות הן פריט הכרחי באסיה, גם מעבר לקורונה, ומשתמשים בהם הרבה גם לצינון קל, זיהום אוויר, והחלמות מטיפולים קוסמטיים".

למרות השיווק האינטנסיבי של האחות, חשוב לזכור שמומחי בריאות בעולם הזהירו כי מסיכות פנים אינן יעילות די להתמגנות מפני הנגיף. זאת, משום שעדיין ניתן להידבק על ידי מגע בעיניים או ביתר חלקי הפנים ולחיצת יד לאדם אחר. כמו כן, הנגיף הזעיר יכול גם לחדור את מסיכות הפנים. טרנד שיקי שמסמל את התקופה, אבל לא מאוד יעיל ככל הנראה.

אמאל וג'ורג' קלוני מגיעים לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בריטניה, 19 במאי 2018. AP
מקוות שקיבלתם משלוח אקספרס. אמל וג'ורג' קלוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully