וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיילינג בימי הקורונה: אמילי רטאייקאוסקי לא מוותרת על טופ קטנטן

20.3.2020 / 7:50

בימים אלו כמעט ולא יוצאים החוצה, אלא לדבר החיוניים כמו סיבוב עם הכלב. מי שהחליטה לא להיכנע לסמרטוטים היא הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי שאמנם זנחה את הביקיני, אך הפכה את הרחוב לתצוגת אופנה של ממש. תודה לך על זה

LUISDA FILMS

בימים משוגעים אלו מעטים האנשים שיוצאים מהבית. הסיבות היחידות שיכולות להביא אותנו לסיבוב בחוץ הן הצטיידות בתרופות בבית מרקחת, קניות בסופר מרקט או טיול עם חיית המחמד. אז איזה מזל שיש לאמילי רטאייקאוסקי כלב, קולומבו שמו, ובכך בכל סיבוב איתו היא יכולה להשוויץ בסטריט סטייל מהודק להפליא. אז היא זנחה את הביקיני והצליחה להמציא עצמה מחדש עם מכנסי טרנינג וג'ינסים משופשפים ולא שכחה להוסיף את הטאץ' הסקסי האופייני לה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמילי רטאייקאוסקי. splash
כל סיבוב עם הכלב הופך לפוטנציאל של תצוגת אופנה. אמילי רטאייקאוסקי עם קולומבו/splash

הדוגמנית נראתה השבוע בסיבוב הקבוע עם קולומבו כשהיא לובשת מכנסיים נמוכים של המותג LivinCool, שמעליהם גרביים וסניקרס לבנות של נייק. למכנסיים הנמוכים במיוחד, שמזכירים לנו את הטרנד הלא כל כך מוצלח שהגדיר את הניינטיז, הוסיפה רטאייקאוסקי קרופ טופ שחור קטנטן מהמותג הפרטי שלה וז'קט אובר-סייז ג'ינס שחור של ליוויס. לטובת חשאיות מירבית, בחרה הדוגמנית גם במשקפי שמש של ורסצ'ה. בכלל לא מעורר תשומת לב, מה פתאום?

עוד בוואלה! אופנה

ככה יוצאים לסידורים בעיר? אמילי רטאייקאוסקי בשמלת מיני קצרצרה

לכתבה המלאה

בסיבוב אחר השבוע בעיר, נשארה אמילי עם הקרופ טופ השחור והקטנטן, עם נעלי הנייק והגרביים - והחליפה את הסט השחור בדנים - ג'ינס בהיר של המותג RE/DONE, ז'קט תואם עם פרווה מחממת מבפנים של ליוויס ומשקפיי שמש שחורים בשייפ מרובע של ורה וונג.

ואם כבר הזכרנו את הכלב של אמילי, קולומבו, השבוע הוא חגג יום הולדת שנה, מה שגרם לדוגמנית לשתף פוסט רגשני עם תמונות שלו מאז היותו גור קטנטן ועד היום. שיהיה במזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully