וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרת עסקים כרגיל: אלסנדרה אמברוסיו בתמונות ביקיני לוהטות

19.3.2020 / 14:19

הדוגמנית הברזילאית ממשיכה לקדם את מותג בגדי הים שלה כאילו שבחוץ לא משתוללת מגיפה עולמית. אנחנו בכל זאת מברכות על תמונות הביקיני הלוהטות שמגוונות לנו את הפיד שמוצף במסיכות פנים

צילום: רויטרס; עריכה: בת גולן; תרגום: נאוה סילוורה

קורונה או לא, הדוגמנית הברזילאית ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, אלסנדרה אמברוסיו, לא יכולה להזניח את עסק בגדי הים שלה, GAL Floripa, וממשיכה לקדם אותו גם בתקופה של מגיפה עולמית. אמברוסיו בת ה-38 העלתה בשבוע האחרון לא מעט תמונות שלה לובשת את בגדי הים מהמותג שהקימה, בניסיון לקדם את המכירות. בכך סיפקה לנו הפוגה מתמונות של מסיכות פנים או ממים שקשורים למחלה, שלגמרי הציפו לנו את הפיד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הדוגמנית, שלא מזמן חזרה מהקרנבל בברזיל, פרסמה בעמוד האינסטגרם הפרטי שלה תמונות שלה, שזופה וזוהרת על רקע חופי ברזיל. בתמונות לובשת אמברוסיו שני דגמי ביקיני מהקולקציה החדשה של המותג שלה, בשני צבעים שונים - טורקיז ולבן. דגם אחד עולה 196 דולר והמחיר של השני הוא 186 דולר. אם המחיר הזה גדול עליכן אבל אתן חפצות מאוד בביקיני מהקולקציה, אפשר גם לקנות רק חלק אחד - תחתונים או חזייה, במחיר נמוך יותר.

"אנרגיה היא כוח פנימי", כתבה הדוגמנית הלוהטת לצד אחת התמונות, "אנחנו תנודות של אנרגיה. תהליך מתמיד של שינוי, צמיחה והתפתחות". אם חשבתם שהיא הזכירה את המשבר שמעסיק את העולם - תחשבו שוב. אמברוסיו כאן בשביל קצת אסקפיזם, אבל בעיקר בשביל העסקים. ובכל זאת, יש לה קולקציה לחדשה להשיק ולקדם.

עוד בוואלה! אופנה

לוקים לבידוד: זה מה שלובשות המפורסמות שנשארו בבית

לכתבה המלאה

את העסק הקימה אלסנדרה יחד עם אחותה אלין וחברה נוספת בשם ג'יזל. שלושתן נסעו לברזיל כדי לצלם תמונות ייעודיות לקולקציה החדשה. כמובן שכל זה קרה לפני שמגיפת הקורונה התפשטה ושינתה את אורח החיים של כולנו. ואולם, זה לא עצר אותן מלהמשיך ולקדם את הקולקציה כמתוכנן. אם מדובר בהחלטה נכונה או לא לשדר עסקים כרגיל - תשפטו בעצמכם. מה שכן, אנחנו כאמור מברכות על קצת תמונות מעוררות קנאה בפיד שלנו, שצולמו מחוץ לארבע קירות הבית הסגור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully