וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף העולם הגיע וקייט מידלטון החליטה להפגין תעוזה

22.3.2020 / 11:27

בעיצומו של משבר עולמי, הגיעו הדוכסים מקיימברידג' לתמוך בעובדים החיוניים. נראה שהמצב הקשוח סיפק לקייט מידלטון קצת השראה, שהחליטה לזנוח את האאוטפיטים של ה"מלכה לעתיד" ולהתלבש בסטייל

אתר רשמי

כמה זמן לא זכינו לתעוזה מהדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון. בתקופה האחרונה, שנמשכת כבר לא מעט זמן, רוב הלוקים של מידלטון (38) תואמים למעמד העתידי שלה - מלכה רעיה. במילים אחרת - הדודה קייט. מידלטון ידעה מהרגע הראשון שיום יבוא ובעלה יהיה מלך, וככל שהשנים עוברות והמלכה אליזבת והנסיך צ'ארלס מזדקנים, היום של הנסיך ויליאם קרב.

ואולם, משהו בקייט השתחרר בסוף השבוע האחרון. אולי זו המגיפה ותחושת סוף העולם, אולי זה השעות הארוכות בארמון ואולי זו השראה מחביבת המדור שלנו, המלכה לטיסיה מספרד, כל אלה הובילו את קייט כנראה למסקנה שאין רע בקצת תעוזה אופנתית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון הנסיך ויליאם. רויטרס
אין רע בקצת תעוזה אופנתית. קייט מידלטון בחליפה של מארקס אנד ספנסר/רויטרס

מידלטון החליטה להעתיק לוק מוצלח של לטיסיה, לפרגן למותג מקומי בבריטניה בזמן משבר - ולהפציע באאוטפיט נועז אבל סופר שיקי שגרם לנו להתפעל ארוכות. לביקור במוקד טלפוני לשעת חירום בנוגע למשבר הקורונה, לבשה קייט מידלטון חליפת מכנסיים בגוון מאוד מדויק של ורוד, של המותג מארקס אנד ספנסר. מתחת לבלייזר היא הוסיפה טי-שירט לבנה ולא מתאמצת ושמרה על איפור-שיער נקי ופשוט.

אם אתן מעוניינות בחליפה הנגישה, נספר שמחיר הבלייזר הוא 99 פאונד ומחיר המכנסיים - 59 פאונד. בשביל בכל זאת מעט רויאלטי, נעלה מידלטון עקבי קרוק של הוגו בוס. הנסיך ויליאם לא פרץ גבולות ונשאר באזור הנוחות שלו עם מכופתרת תכלת, מעליה סוודר נייבי, חליפה תואמת ונעליים חומות.

עוד בוואלה! אופנה

אנחנו המלצנו - קייט מיישמת: הדוכסית לובשת את "שמלת הערפד"

לכתבה המלאה
קייט מידלטון הנסיך ויליאם. רויטרס
הנסיך ויליאם נשאר באזור הנוחות, או שלא לפי הישיבה/רויטרס

רק נזכיר כאמור, שבתחילת החודש המלכה לטיסיה הגיעה בלוק דומה מאוד אל כנס שהתקיים במדריד ומפגש עם ארגוני צדקה. מלכת ספרד לבשה חליפת סאטן ורודה של המותג הוגו בוס שעולה 490 פאונד, גם היא ויתרה על האופציה המחויטת מתחת לבלייזר ובחרה בחולצת סאטן לבנה, שמתכתבת עם הבד של החליפה. בגזרת הנעליים נבחרו עקבים ורודים ובגזרת האקססוריז והביוטי היא הלכה על בחירות נקיות.

המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
הלוק הזה מוכר לכם? המלכה לטיסיה בחליפה ורודה של הוגו בוס בתחילת החודש/GettyImages

בעמוד האינסטגרם הרשמי של הדוכסים שיתפו תמונות מהביקור, בירכו על עבודתם של העובדים החיוניים במוקד והפצירו בציבור להישאר בבתיהם, בניסיון למגר את המגיפה. "צוותי החירום כמו כולנו, דואגים למשפחותיהם, חבריהם ואהוביהם. הם זקוקים לתמיכה שלנו, כמו שאנחנו זקוקים להם", נכתב בשמו של ויליאם. "זו הסיבה שאנחנו גאים לבקר כאן. להעביר את התודה האישית שלנו, יחד עם סבתי ואבי, לצוותים שעובדים מסביב לשעון כדי לספק טיפול וייעוץ. אנחנו צריכים לפעול לפי עצת המומחים: להישאר בבית ולהימנע ממגע כדי לעצור את התפשטות הנגיף".

קייט מידלטון הנסיך ויליאם. רויטרס
"מודים לצוותים שעובדים מסביב לשעון כדי לספק טיפול וייעוץ"/רויטרס
קייט מידלטון הנסיך ויליאם. רויטרס
לא נסרב לעוד לוקים דומים בעתיד. רשמי לעצמך, קייט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully