וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו המלצנו - קייט מיישמת: הדוכסית לובשת את "שמלת הערפד"

4.3.2020 / 10:41

למרות בהלת הקורונה, הדוכסית מקיימברידג' נסעה יחד עם הנסיך ויליאם לביקור דיפלומטי באירלנד, לחצה ידיים, לגמה בירה - ולבשה את השמלה שהמלצנו עליה כבר לפני יותר משנה. אולי קצת באיחור, אבל בסוף גם היא הצטרפה לטרפת שמלת הערפד

קייט מידלטון, באפט"א 2018/GettyImages

הדוכסית מקיימברדיג' כנראה קוראת וואלה! אופנה, אחרת אין שום הסבר לבחירה האופנתית האחרונה שלה. קייט מידלטון, שנסעה יחד עם בעלה, הנסיך ויליאם, לביקור דיפלומטי בן שלושה ימים באירלנד, בילתה אמש בפאב בדבלין ונהנתה מבירה אירית משובחת. הלוק הנבחר לאירוע: שמלת אמרלד נוצצת שזכתה לכינוי "שמלת אשת הערפד" וזאת בשל המעצבת שלה, סוזי קייב, אשתו של הזמר ניק קייב ודוגמנית לשעבר, שייסדה את האתר The Vam­pire's Wife.

רק נזכיר, בדצמבר 2018 סיפרנו לכן על הטרפת סביב השמלה והבהרנו שאחרי שכל הכוכבות כבר התלהבו ממנו - עכשיו הגיע תורכן ותורנו. במידה כמובן והיה לנו 1,595 פאונד לשלם עליה. מידלטון אמנם אימצה את הטרנד באיחור, אבל העיקר שבסוף היא הצטרפה לגל המעריצות של השמלה וציידה את המלתחה שלה באחת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון אירלנד הנסיך וויליאם. GettyImages
שמלת הערפד. קייט מידלטון והנסיך ויליאם באירלנד/GettyImages

בעוד שהשמלה מגיעה בשלל גוונים ובדים, מידלטון בחרה בזו שלבשה המעצבת בעצמה. סוד ההצלחה של הפיס טמון בגזרה די צנועה שמתאימה כמעט לכל הנשים וכוללת חיתוך מעודן במותניים, צווארון עגול פשוט ושרוולי 3/4 מעוטרים בסיומת פליסה מתרחבת שחוזרת שוב באמרת החצאית. את אותה השמלה, אגב, באותו הגוון בדיוק לבשה קודם לכן בת מלוכה נוספת - הנסיכה ביאטריס לחתונה של הזמרת אלי גולדינג. מי עשתה את זה טוב יותר? אתן תשפטו.

ללוק צירפה מידלטון עקבי סטילטו בצבע ירוק שתאמו לשמלה של המותג מנולו בלניק, עגילים זהובים של H&M ותיק זהב תואם של וילבר וגוסי. בגזרת הביוטי, מלבד הפן הגלי הקבוע, הוסיפה מידלטון אייליינר נוצץ. למרחיקות לכת.

עוד בוואלה! אופנה

נשות הערפד: השמלה שכל הכוכבות לבשו בשנת 2018

לכתבה המלאה
קייט מידלטון אירלנד. GettyImages
עם עגילים זהובים של H&M. מידלטון לוגמת בירה אירית/GettyImages

בעוד שווירוס הקורונה מאיים על העולם, הדוכסית והנסיך לחצו עשרות ידיים באותו ערב - חרף ההנחיות שקיבלו לנסות ולצמצם מגע מחשש להתפשטות הנגיף המדבק. בין היתר עם שייניד בורק, פאשניסטת נמוכת קומה שהמלצנו לכן לעקוב אחרי הסטייל המשוגע שלה.

קייט מידלטון אירלנד. GettyImages
לוחצת ידיים כאילו אין קורונה בעולם/GettyImages
קייט מידלטון אירלנד שייניד בורק. GettyImages
שתי פאשניסטות על בתמונה אחת. מידלטון עם שייניד בורק/GettyImages
קייט מידלטון אירלנד. GettyImages
אייליינר נוצץ למרחיקות לכת/GettyImages

לעומת הלוק הנוצץ, הנסיכותי והמחמיא שלבשה מידלטון בערב הראשון שלה באירלנד, הלוק איתו הגיעה ליעד קצת פחות עבד לה. על פניו, מדובר בלוק בעל פוטנציאל, התוצאה - דודתית במיוחד. מידלטון לבשה שמלה ירוקה עם פרינט פרחוני בעלת גזרה מחמיאה במיוחד של אלסנדרה ריץ'. מעל היא לבשה מעיל בגוון ירוק עמוק של קת'רין ווקר והוסיפה נעלי עקב של אמי לונדון בעלות 395 פאונד. האקססוריז שנבחרו ללוק: קשת שיער טרנדית של זארה, עגילי יהלומים של asprey בעלות 17,300 פאונד וקלאץ' ירוק של L.K.Bennett. עם כל הירוק הזה, מה נותר כבר ללבוש ביום פטריק הקדוש בעוד שבועיים?

קייט מידלטון אירלנד הנסיך וויליאם. GettyImages
מעיל של קת'רין ווקר ושמלה של אלסנדרה ריץ'. הנסיך ויליאם וקייט מידלטון נוחתים באירלנד/GettyImages
קייט מידלטון אירלנד הנסיך וויליאם. GettyImages
גזרה מחמיאה, אבל משהו לא עובד לנו/GettyImages
קייט מידלטון אירלנד. GettyImages
עם קשת שיער טרנדית של זארה/GettyImages
קייט מידלטון אירלנד הנסיך וויליאם. GettyImages
שמרת משהו ירוק ליום פטריק הקדוש?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully