וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נלבש כשנצא מהבית? 5 פריטים שכדאי לכן לרכוש לקראת האביב

24.3.2020 / 8:14

כשכל הסיוט הזה יגיע לסיומו, סביר להניח כי נהיה בעיצומה של עונת האביב ונרצה להתחיל מחדש באנרגיות חיוביות. באחריות כלכלית, פלוס רצון לאאוטפיט לשיפור מצב הרוח, ריכזנו עבורכן את המגמות החזקות לעונה החמה ולינקים לרכישה

זארה. זארה, אתר רשמי
אחד מפריטי החובה - וסט של זארה ב-269 ש"ח/אתר רשמי, זארה

ימי הבידוד שנכפו על רובנו בחסות סגר הקורונה הם סוגיה מורכבת המשבשת את כל מה שהכרנו עד היום. במסגרת המצב הנתון החלטנו לגעת בקצת אסקפיזם מעודד: מה נלבש כשנוכל לצאת מהבית ולנשום לרווחה כשכל המצב הזה יגיע לסיומו? מצד אחד יש לנקוט באחריות כלכלית, מצד שני האביב בפתח ואין כמו אאוטפיט חדש ועדכני לשיפור מצב הרוח.

אז עכשיו, כשאנחנו כל היום בבגדי בית סלאש פיג'מות, והיה לנו לפחות שבוע לעשות סדר פסח בארונות הבגדים - זה הזמן ל-online window shopping שבסיומו נתאבזר בחבילה מרגשת. אבל מה כדאי שיהיה בתוכה? בשביל זה ריכזנו עבורכן את הטופ 5 לאביב 2020. כך תוכלו להתמקד ולבחור נכון.

מכנסי ברמודה

כבר כמה חודשים שתעשיית האופנה מפלרטטת עם תופעת המכנסיים המחויטים באורך הברך, וכעת מסתמן שתקופת החיזור הושלמה בהצלחה לכדי זוגיות אביבית מנצחת. גיבוי מחזק למגמה נצפה בין היתר על המסלולים של סלין, דה רואו, אלברטה פרטי, אקנה, פיליפ לים, מקס מארה וז'יבנשי.
איך לובשים? מחולצת טי וסניקרס עד בלייזר ועקבים גבוהים. קל.
שתי אופציות נגישות ומוצלחות מבית זארה: בשחור ומעור.

וסט קטן

הווסט הקטן הוא המקביל העליון לברמודה. שניהם נגזרות אביביות של מגמת החליפות - אחת המגמות האהובות והפופולריות בעונות האחרונות. גם הווסט המחויט כיכב על מסלולי בתי האופנה הגדולים כמו גוצ'י, לואי ויטון, מקס מארה, סלין ועוד.
איך לובשים? הופעה מחויטת מכף רגל ועד ראש, מעל שמלת מקסי אוורירית ואפילו סולו עם ג'ינס גבוה ועקבים.
אופציה נגישה מבית אסוס

טופ קטן וצמוד

הטופ הקטן והצמוד הוא נספח ניינטיז מובהק שכולל בתוכו גופיות ריב, טי-שירטס פיציות חושפות בטן ובעצם כל פיסת בד קטנה וצמודה שניתן ללבוש על פלג הגוף העליון. היילי ביבר, אמילי רטאייקאוסקי, קנדל ובלה כבר אימצו. השאלה רק מי מבינינו תוכל להרשות לעצמה פריט כה מאתגר אחרי תקופה כה מנפחת. שיהיה לנו בהצלחה עם זה.
איך לובשים? מתחת לווסט או עם ג'ינס ובלייזר. אבל מה זה משנה בעצם? אם נוכל להרשות לעצמנו להשוויץ בגזרה נלבש את זה עם כל דבר.
אופציה סקסית מ-Frankie shop

נעלי מוקסין בעקב מרובע, נמוך או צ'אנקי גבוה

קטגוריית המוקסינים שייכת לאגף הקלאסיקות שתמיד חוזרות לאופנה. היופי פה טמון ביכולת המינוף שנוצרת מאפשרויות המשחק בין הטקסטורות, הגוונים והאבזם כמו שהציגו בתי האופנה לואי ויטון, גוצ'י ופראדה. כמובן שגם גרסאות מינימליסטיות עובדות מעולה כמו אלו של פנדי או המיולז של לואבה.
עם מה נועלים? עם גרביים, בלי גרביים, עם הברמודה מלמעלה וכל דבר אחר.
אופציה בצבע לבן מרשת סטורי

שמלת נקודות

שמלה ואביב הם צמד חמד על-זמני ולא משנה שיש לנו לא מעט כאלו בארון כל אחת חייבת שמלה אביבית חדשה, ולו רק למטרת שיפור מיידי במצב הרוח. אם לשפוט על פי הקולקציות של בלנסיאגה, גוצ'י, דריס ואן נוטן, טורי ברץ', קרולינה הררה, קלואה ובלמיין - המלצת מעצבי העל לעונה הקרובה היא להתמקד בדפוס נקודות.
איך לובשים? עם נעלי בובה, מגפי בוקרים, סניקרס לבנות, סנדלים, בקיצור - עם הכל.
שמלת נקודות מ-Net-A-Porter

עוד בוואלה!

מעיל טרנץ' פתוח ותחתוני סבא: קורטני קרדשיאן כובשת בשער חדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully