וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה החדשה של בן אפלק היא הסטייל קראש החדש שלנו

25.3.2020 / 8:00

אנה דה ארמס מחזיקה ברזומה לא מעט סרטים מצליחים, ואולם ה"פוש" שהיא נזקקה לו כדי להיות ה'איט גירל' של הרגע היא הזוגיות החדשה עם בן אפלק. גם בלי מערכת היחסים הזו היא מתלבשת ששווה לעקוב אחריה

וידאו: Splashnews

השחקנית הקובנית אנה דה ארמס (31) התחילה להתברג כאושיית סטייל וכוכבת מן השורה בשנים האחרונות בזכות כמה פרויקטים מוצלחים כמו הסרט "רצח כתוב היטב" והליהוק לסרט של ג'יימס בונד שיציאתו לאקרנים נדחתה בשל מגיפת הקורונה. ואולם, מה שסיפק לארמס את הדחיפה שהיא הייתה זקוקה כדי להתחיל לגרד את האיי-ליסט של הוליווד זו הזוגיות החדשה עם השחקן בן אפלק (47).

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אנה דה ארמס. GettyImages
תתחילו לעקוב. אנה דה ארמס בשמלת ניוד של סקיפארלי/GettyImages

סביב הזוגיות של השניים נרשמו לא מעט שמועות, ואולם בשבועות האחרונים הם נתפסו כמה פעמים על ידי צלמי פפראצי כשהם קרובים במיוחד, ובכך אישרו כי מערכת היחסים הזו בהחלט מתקיימת. לפתע, הפכה ארמס משחקנית עולה לאורחת קבועה במדורי הרכילות ולאחת הדמויות המדוברות של הרגע. כמובן שעצם העובדה שאנחנו בעיצומה של מגיפה עולמית שבגללה אירועים נוצצים מבוטלים וכוכבים מסתגרים בבתיהם עוזרת לה להפוך לשיחת היום.

עוד בוואלה! אופנה

מה נלבש כשנצא מהבית? 5 פריטים שכדאי לכן לרכוש לקראת האביב

לכתבה המלאה

אבל הזוגיות עם אפלק לא מגדירה אותה, אל תטעו. יש בה הרבה מעבר להיותה "החברה של". היא קורצה מהחומר הנכון ואנחנו מגלות גם סממנים של מתלבשת מחוננת. הזוגיות עם אפלק החלה בדצמבר, אבל עוד הרבה לפניו היא פקדה שטיחים אדומים ואירועים מתוקשרים הודות להשתתפותה בכמה סרטים מצליחים.

אנה דה ארמס. GettyImages
על השטיח האדום של גלובוס הזהב בשמלה דרמטית של ראלף ורוסו/GettyImages

בתקופה האחרונה, עם הפיכתה לאיט גירל, היא גם זכתה לככב בכמה שערים נחשקים. ווג ספרד בחרו בה לנערת השער של אפריל עם הפקת אופנה סקסית ובגדי מעצבים כמו ז'יבנשי, פראגמו, דה רואו וקרטייה. גם במגזין פורטר היא מככבת החודש וגם אצל ואניטי פייר. הפקות האופנה המדויקות אמנם מציגות אותה במיטבה, אבל כאמור היא גם צולחת אירועים מתוקשרים ומסתמנת כמתלבשת מדויקת. בין הלוקים המוצלחים: שמלה מנצנצת של ראלף ורוסו בגלובוס הזהב, שמלה רומנטית של שאנל בפרמיירה ושמלת מיני מגה סקסית של סן לורן בשבוע האופנה בפריז.

אנה דה ארמס. GettyImages
סקסית בסן לורן בשבוע האופנה בפריז/GettyImages
אנה דה ארמס. GettyImages
רומנטיקה מתוקה של שאנל/GettyImages

הלוק החם שלה הוא מצע נכון לכל אאוטפיט שתלבישו עליה. היא מחזיקה טוב בגדים רומנטיים, היא מצטיינת בלוקים סקסיים, מצליחה להקליל בחליפות גבריות ומכניסה שיק גם לסטריט סטייל לא מתאמץ. אנחנו לא יודעות מה יעלה בגורל מערכת היחסים עם אפלק, אבל אם היא תדע למנף נכון את התקופה הנוכחית היא עשויה להתברג ברשימת הפאשניסטות שאנחנו עוקבות אחריהן בקביעות. ימים יגידו.

אנה דה ארמס. GettyImages
מחזיקה בצורה מושלמת חליפה גברית/GettyImages
אנה דה ארמס. GettyImages
רותחת בשמלה סקסית נוספת של סן לורן/GettyImages
אנה דה ארמס. GettyImages
גם הלוק של סקול גירל עובד לה/GettyImages
אנה דה ארמס, שופארד. יח"צ חו"ל,
בקמפיין התכשיטים החדש של שופארד. אנה דה ארמס/יח"צ חו"ל
  • עוד באותו נושא:
  • בן אפלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully