וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט, נעים ומדויק: שילוב הצבעים המנצח לקיץ 2020

31.3.2020 / 0:02

על אף שלבחור בגדים זו לא הסוגיה הבוערת ביותר על סדר היום, החלטנו כן להתנתק מהמחשבות הקיומיות ולעבור למוד אסקפיזם עם שילוב הצבעים הכי נכון לקיץ הקרוב. זרמו איתנו, מה כבר יש לכן לעשות?

בא לנו קצת להתעלם מהעובדה שאנחנו בסגר ולדמיין שאנחנו בשיגרה הרגילה שבה הסוגיה הבוערת 'מה הדבר הנכון ללבוש' בימים אלו היא אחת החשובות שמעסיקות אותנו. אז בואו תזרמו איתנו לכמה דקות מרעננות של התנתקות מהמילה שמתחילה באות ק'. הפעם נתמקד בקטגוריית שילובי גוונים שהיא חשובה לא פחות מקטגוריית הצבעים הטרנדיים של העונה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כבר דיברנו פה על התכלת כספק האופטימיות הרשמי בתקופה האחרונה והנה האביב מביא איתו מנה נוספת של חלומות בהקיץ בדמות הנחה סמוכה של תכלת ולבן. השידוך של לבן ותת גוון מקטגוריית הכחולים הוא קלאסיקה מוכרת שלא לומר קלישאה על-זמנית שמתחילה בדגל שלנו ומסתיימת בחולצת הפסים שלא יצאה מהאופנה מאז עידן קוקו שאנל.

עוד בוואלה!

מה נלבש כשנצא מהבית? 5 פריטים שכדאי לכן לרכוש לקראת האביב

לכתבה המלאה

כעת ניתן למצוא פרשנויות נעימות של תכלת ולבן גם בפרינטים שמזכירים את הטואל דה ז'ואי של דיור וגם בסטיילינג של טוטאל לוקים הנשענים על פריטים חלקים בשני הצבעים. רמזים עונתיים המוכיחים את הרלוונטיות של השילוב הזה ניתן לאתר בחליפה מחויטת מבית ז'קמוס או בקולקציות הקיץ של ג'רמי סקוט ושל המותג הרותח Staud.

בגזרת הפאשניסטות המאמצות בולטים שילובי קולור-בלוקס שהם לא פחות מוצלחים ואף מאפשרים יישום מהמלתחה הביתית מבלי להוציא שקל. אנחנו כבר ניסינו את זה בגיחה האחרונה לירקן וחייבות להודות שזה משפר מצב רוח מיידי ואפילו עובד מושלם עם המסיכה הלבנה.

View this post on Instagram

@couturekulten wearing total #milkwhite outfit.

A post shared by milkwhite. (@milkwhiteofficial) on

  • עוד באותו נושא:
  • טרנדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully