וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר הביקיני של נטע אלחמיסטר

בעוד אתן יושבות בבית ומנסות לשכנע את עצמכן לצאת מהפיג'מה, הדוגמנית המקומית עלתה על משהו - נטע אלחמיסטר מאתגרת את כל העוקבות שלה לעלות תמונת ביקיני. זרמו, גם ככה אין לכם משהו טוב יותר לעשות היום

נטע אלחמיסטר וחברות מצטלמות ל"TWENTYFOURSEVEN" בקייפטאון (צילום וידאו: דורון ברסקי)

מתברר כי חוסר המעש בבית יכול דווקא למנף עסקים מסויימים. למי שיש את האופציה המבורכת לעבוד אונליין, יכולה עם קצת קריאייטיב ורשת חברתית חזקה, להקפיץ את המניות בימים בהם הכל צונח בגלל הקורונה. נטע אלחמיסטר (25), שהתחילה את דרכה כאושיית רשת והפכה לאחת הדוגמניות העסוקות ביותר בתעשייה המקומית, מחזיקה כבר מספר שנים במותג בגדי ים מצליח בשם Bananahot, אותו היא מפמפמת באינסטגרם בשלל תמונות לוהטות. כעת, בימי הקורונה הטרופים היא החליטה לעשות מהלימון לימונדה ולצאת באתגר סקסי ברשת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בפנטהאוז החדש בנתניה, העלתה אלחמיסטר תמונה בביקיני בצבע ירוק זית מהמרפסת עם ההאשטג - אתגר הביקיני מהבית. "כולנו חיכינו לרגע שנלבש בגד ים ונלך לים, לצערנו, אנחנו מתמודדים עם סיטואציה שלא צפינו". בהמשך מנחה את הלקוחות המסורות ללבוש את אחד מבגדי הים של המותג, להצטלם בלוקיישן אטרקטיבי בבית ובכך אולי לזכות בבגד ים מהקולקציה החדשה של Bananahot.

דגם הביקיני איתו הצטלמה אלחמיסטר נקרא 'איזבל' ומגיע במגוון צבעים משחור, אפרסק, טורקיז וירוק זית. התחתונים בגזרה גבוהה במיוחד, כמו שאוהבות הדוגמנית ושותפתה, נועה בני, ועם חזייה שיכולה להתאים גם לחזה גדול עם קשירה מאחורה. התחתונים מגיעים בטווח מידות די רחב מ-XS-L והחזייה מ-XS-XL.

עוד בוואלה!

נטע אלחמיסטר מתחככת עם טופ מודלס באירוע הכי נוצץ בלוס אנג'לס

לכתבה המלאה

בשבוע שעבר הייתה אמורה אלחמיסטר להציג את הקולקציה החדשה על המסלול בשבוע האופנה תל אביב, אירוע גדול שגם כן נדחה למועד לא ידוע בשל נגיף הקורונה. החנות ברחוב הירקון תל אביב גם כן לא פועלת בימים אלו בשל הסגר וכעת ניתן לרכוש את בגדי הים החדשים רק בחנות המקוונת.

View this post on Instagram

?????

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully