וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדל סמרטטת! כך תתארגני לשיחת הזום הבאה שלך

27.3.2020 / 20:00

הפלטפורה היחידה בימים אלו בה יש לנו קשר עם העולם החיצון היא אפליקציית ZOOM, בה אפשר לנהל שיחות ועידה עם מספר אנשים במקביל. פגישות עבודה, פאן עם חברות, חיבוקים למשפחה - כך תראי במיטבך בשיחה הבאה

הפדיחה הנוראית בשיחת ה-ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי/Facebook/Piers Mummery.

נשים שרגילות לצאת מהבית לעבודה באופן יומיומי ולהשקיע לא מעט במראה שלהן, מוצאות עצמן די אבודות בימים אלו. הגולגול המרושל מתחיל להשפיע על הביטחון העצמי וכמה כבר אפשר כבר להסתובב במכנסי טרנינג? שיחות הוועידה באפליקציית Zoom הפכו לדבר הכי רלוונטי בשבועות האחרונים, בין אם זה לצורכי עבודה, קשקושים עם החברות שמתגעגעות לקפה ומאפה וקצת פייס טו פייס עם ההורים שנאלצים לשמור על מרחק סביר. בין אם את פאשניסטה מתקדמת או חובבת אופנה בחיתוליה, קבלי חמישה טיפים מדויקים שיכינו אותך לפגישה הווירטואלית הבאה שלך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

View this post on Instagram

Favorite shirt @thefrankieshop ?

A post shared by Nina Sandbech (@ninasandbech) on

1. השקיעי בטופ עם עניין

שרוולים תפוחים, צבעוניות עליזה, פרחים, פסים ועוד. ב-90% מהמקרים החלק התחתון נשאר מחוץ לפריים, ובכך אפשר למקד את מירב תשומת הלב לחלק העליון. בחרי כמובן בצבע שמחמיא לגוון העור שלך, ואם את קלאסית, בלתי ניתנת להזזה גם בימי הקורונה, חולצת גולף נכונה גם יכולה לעשות את העבודה.

3. טפלי בשיער בדיוק במידה הנחוצה

את לא רוצה להיראות כאילו התארגנת לחתונה של החברה הכי טובה שלך, ומצד שני - אי אפשר לתת למטאטא הזה שעל הראש שלך יותר מדי במה. אם התברכת בשיער חלק וגולש את מוזמנת לפזר אותו במינימום מאמץ עם שביל באמצע, כנ"ל לגבי תלתלים מפוארים - שחררי אותם. במידה ואת בחורה של פן וחייבת תחזוק של הספר שתי אופציות לפנייך: האחת - גולגול נמוך ומתוח עם שביל במרכז שמעניק מראה נקי ומסודר, והשנייה - גולגול גבוה בקודקוד הראש שיעשה פלאים גם למי שזקוקה למתיחה באיזור העיניים. בשני המקרים מומלץ לפנפן תחילה את מסגרת השיער בכדי להקל על האיסוף.

עוד בוואלה!

המרענן הרשמי של הקורונה: המעצב מארק ג'ייקובס מלהיב את הרשת

לכתבה המלאה

3. אל תעופי - לכי על איפור מינימליסטי

השלב המכריע ביותר - האיפור. ותרי על שליכטה של מייק-אפ ופעלי אחר ההוראות הבאות:
* בסיס של קרם לחות וסרום.
* BB עם מעט צבע, משמע קרם הגנה עם פיגמנט נותן מראה של עור זוהר ולא במראה מאט. מי שלא מוכנה לוותר על המייק-אפ - ערבבי אותו עם מעט סרום שמעניק ברק או לחלופין שימר.
* שכבה קלילה של קונסילר אם את סובלת מכהויות מתחת לעיניים.
* פיגמנט ללחיים למראה סמוק. המלצת המערכת - gogo tint by benefit.
* אל תדלגי על סירוק הגבות. בשוק יש שלל מוצרים בעקבות הגאונות של soapbrows הידועים בהענקת מראה גבות נחשק, וניתן כיום להזמין הכל אונליין.
* לובלו, ליפסטיק עם ברק, שפתון ניוד - אל תשאירי את השפתיים עירומות וברור שתוותרי על אודם אדום! זו שיחת וידאו, לא יציאה למועדון.

4. שדרגי עם אקססוריז להרמת המורל

כפי שציינו, הפוקוס הוא בחלק העליון ולכן אקססוריז נכונים יכולים מאוד להיטיב עם המראה הכללי. עגילי חישוק זהובים או כסופים, שרשראות גורמט וגם עגילי שנדלייר יכולים להיות חביבים בהתחשב בנסיבות. המפתח - להקפיד על הרמוניה עם הטופ הנבחר בכדי שלא יצא קרקס.

5. קני את הקוסם הגדול - רינג להארת הפנים

אז ככה, כל מה שציינו עד עכשיו יכול להיות נחמד מאוד, אבל אם זה מגיע בתוספת החישוק המאיר שיכול להפוך אותך בין רגע מברונטית ממוצעת לפאקינג אמילי רטאייקאוסקי - מה השאלה בכלל?! הרינג המדובר משמש לרוב מאפרים, יוטיובריות ושלל פאשניסטות שמתחזקות אינסטגרם מרשים, אך בימים כאלו - כל אישה צריכה. קבלו אופציה לרכישה מהאתר של מיקי בוגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully