וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסימיות בנשמה? זו השמלה המושלמת עבורכן

29.3.2020 / 7:32

בזמן ההתעדכנות שלנו אחר הטרנדים המובילים בעולם ומה עתיד ללוות אותנו בחודשים הקרובים, נתקלנו במגמה מעניינת. היא לא בטוח תתאים לאקלים הישראלי, יש בה מכשול לא פשוט, אך לאור המצב - מאוד קשה להתעלם ממנה

מתחרפנות בבית? וולקאם, גם אנחנו. אין מה לומר, שבועיים של סגר בחלל קובייתי עושים את שלהם. הנה דוגמא להתחרפנות קלה שהשתלטה עלינו בוויקנד, בהשראת מתקפת הגרפים שפשטה על ערוצי המדיה השונים. בקטנה אמנם, אבל גם זה משהו בימים אלו. כותרת הכניסה שלנו לעולם הסטטיסטיקה ברוח התקופה היא פילוח הגיוני לשתי ראיות עולם פופולריות: פסימיות ואופטימיות.

אז אופטימיות שימו לב: האייטם הזה לא בשבילכן. במהלך שיטוטי התעדכנות בטרנדים שלא בטוח שנאמץ העונה, נתקלנו בשמלות סריג באורך מידי עד מקסי בדפוס פסים. משהו שמתאים יותר לאביב ארופאי, פחות לזה הישראלי. אבל משחק המלים המתבקש - שמלות פסימיות - הדליק אותנו עד כדי כך שהרגשנו צורך עז להתייחס לסוגיה.

אין ספק שירדנו מהפסים ועדיין אנחנו סבורות שעדיף להיות עם היד על הדופק ולא לפספס מידע אסקפיסטי שיוציא אותנו ולו לכמה דקות לבריחה מהחדשות האמיתיות. שמלות סריג הן עניין מאתגר מטבעו בשל ההתיישרות הבלתי מתפשרת עם סילואטת הגוף, שגם בימי שגרה רגילים בהם לא אוגרים מצבורים לתקופת צנע - לא תמיד מתאפשרת חשיפה כה בוטה.

בגזרת המסלולים של בתי האופנה שלא שמו פס על הטרנד (וגם עלינו), ושילבו פסי רוחב בטקסטורת סריג הדוקה - צימרמן בשמלת מקסי בשרוול קצר בפלטה של קרטיב רמזור, קייט ספייד בפסים פסטליים וגזרת צווארון פולו, מארק ג'ייקובס שהציג דגם אחד באורך מקסי בגוונים צהובים-כחולים ועוד אחד באורך מיני בגווני פסטל וכן אלטוזרה עם שמלה מנצחת באורך מידי בעלת מחשוף פולו עמוק ושסע בגווני נאוטיקה מטריפים.

עוד בוואלה!

חדל סמרטטת! כך תתארגני לשיחת הזום הבאה שלך

לכתבה המלאה

אוסקר דה לה רנטה התחשב קצת יותר עם דגם א-סימטרי בכתף אחת ופסים אלכסונים וויקטוריה בקהאם פינקה ממש בסט סרוג של חצאית וטווין סט בכחול נייבי עם דוגמת פסים בזוויות מחטבות - משהו שנשקול לרכוש בסייל עבור החורף הבא. כרגע אנחנו שוקלות רק איזה סוג פס(טה) לתקוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully