וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלה חדיד משתזפת בביקיני בסגר

בזמן שאתן מתחרפנות בבידוד קובייתי, הכוכבים הגדולים מעבר לים עסוקים בשלל פעילויות בחצר ביתם העצומה. הטופ מודל שמתגוררת בשכונה יוקרתית בהוליווד למשל - עלתה על ביקיני לבן ויצאה להשתזף במרפסת

צילום מסך

לפני מספר שבועות חתמה בלה חדיד תקופה קדחתנית בה פקדה את כל שבועות האופנה מסביב לעולם. מוגלר, מיסוני, פנדי, אלברטה פראטי, מקס מארה ועוד, כל מותגי העל חשקו בנוכחותה של הטופ מודל שהפכה לסמן אופנתי לכל מותג שמעוניין להיות רלוונטי בימים אלו. אז אחרי חודשים כה עמוסים, ישנו סיכוי כי חדיד לא ממש מתבאסת מהסגר שהוטל על העולם, ואם יורשה לנו להגיד, במידה והיה לנו בית כמו שלה - אולי גם אנחנו לא היינו כל כך מתלוננות.

חדיד בת ה-23 שוהה בימים אלו בביתה שבקליפורניה, קרוב לאמא יולנדה ולסיסטר ג'יג'י. תודות למזג האוויר המעולה, היא החליטה לנצל את שעות השמש ולהתפנק על שפת הבריכה, כי אחרי שהצטרפה לטיק טוק כל שנותר הוא תמונת ביקיני להעלאת מורל. חדיד הצטלמה בבגד- ים לבן מבד ריב עם קשירות בחלק העליון של החזייה ותחתונים מינימליסטים. ביקיני על זמני מבחינת טקסטורה וצבע, סופר סקסי וחשוב לציין - מתאים לפיגורה חטובה פלוס.

בסוף השבוע שעבר, בצל הקורונה, התפרסמה הפקה חדשה של חדיד לווג יוון, ככל הנראה הצילומים האחרונים שישוחררו עד שתצא הדוגמנית מהסגר. הצלם כריס קולס הצליח למקסם את היופי הטבעי של חדיד בלוקים מינימליסטים, איפור נקי וכשיערה הקצר מוברש לאחור עם המון ווליום. הסטייליסט המצליח טוני גודמן הקפיד על לוקים נקיים בחולצה מכופתרת שחורה עם ראפלס של סן לורן, חליפת שני חלקים מסריג באדום כתמתם ועוד חצאית מסאטן בגזרה גבוהה עם שסע מינוס חולצה.

עוד בוואלה!

ככה הורסים טרנד: הסריג הקטן של בלה חדיד מתפוצץ לה בחזה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully