וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיה שיפר: "היה לי מאבטח לחזייה ולתחתונים"

הטופ מודל הנצחית מככבת על השער החדש של מגזין ELLE הבריטי בהפקת אופנה סקסית, ונזכרת בימי הזוהר לצד הקולגות נעמי קמפבל וסינדי קרופורד. געגועים לניינטיז

עריכה: מתן חדד

דוגמניות העל של הניינטיז נהנו באותו עשור מהצלחה מסחררת שמאוד קשה לנו לפגוש היום. נכון, יש לנו את החדידיות ואת קנדל ג'נר שמרוחות על כל שלט חוצות אפשרי, אך נראה כי תור הזהב של הטופ מודלס שהיה פעם כבר לא יחזור לעולם. הרשתות החברתיות הצליחו ל'לכלך' את המקצוע, וכיום כל משפיענית עם מאות אלפי עוקבים כבר יכולה להגיע לתוצאות מרשימות בקליק אחד. קלאודיה שיפר, שבאוגוסט הקרוב תחגוג 50, היא אחת מאותן נשים איקוניות שהשאירו חותם על עולם הדוגמנות ועם כל הקשיים מצליחה להישאר רלוונטית עד היום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קלאודיה שיפר. אתר רשמי ELLE uk,
הכל נשאר כמו שהיה - קלאודיה שיפר בת 49 בשמלה של ALIA/אתר רשמי ELLE uk

בשער חדש למגזין ELLE הבריטי, שכמובן צולם לפני היסטריית הקורונה, מתרפקת שיפר על 30 שנות קריירה ונזכרת בימים בהם לא יכלה לצאת מפתח הדלת בלי אבטחה צמודה. "לא יכולנו להגיע לדלת המכונית ללא אבטחה צמודה", מספרת שיפר כיצד היא והקולגות נעמי קמפבל, סינדי קרופורד, הלנה כריסטינסן וקייט מוס נאלצו להתנהל בזמנו. "אנשים היו עושים חורים בווילונות מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה בשביל לנסות ולצלם אותנו. הייתה לנו אבטחה בכל תצוגה אפשרית".

עוד בוואלה!

קלאודיה שיפר חוגגת - ואנחנו נזכרים ברגעים הגדולים מהניינטיז

לכתבה המלאה
קלאודיה שיפר. אתר רשמי ELLE uk,
ימי הזוהר - שומרי ראש לתחתונים וחזייה/אתר רשמי ELLE uk

אבטחה לכוכבות במימדים כאלו נשמעת די הגיונית, אבל הציטוט הבא של פישר היה באמת אובר דה טופ - "כשהייתי צועדת על המסלול והייתי חוזרת לחדר ההלבשה, באופן קבוע היה נעלם לי סט הלנז'רי. בסוף דאגו לנו לאבטחה גם לתחתונים ולחזייה".

בגיליון שייצא בחודש מאי מצולמת שיפר המרהיבה עם שמלת מיני שחורה של ורסצ'ה שנראתה על המסלול בשבוע האופנה האחרון במילאנו, בבגד גוף כפתורים מנומר עשוי סריג ונעלי סטילסטו שחורות שמדגישות רגליים אינסופיות ובעוד שמלת מידי שחורה עם רקמה באדום ולבן.

כאמור, הרלוונטיות של הדוגמנית הגרמניה כיום היא המון בשל הרשתות החברתיות. היא מתחזקת אינסטגרם פעיל עם 1.3 מיליון עוקבים, שם היא מעדכנת בהפקות חדשות, קמפיינים ומפגינה את אהבתה הרבה לבוהו שיק. שמלות פרחוניות ומתנפנפות, תיקי קש, ג'ינסים רחבים, מכנסי פדלפון, סנדלים חומים, הדפסים ובד קרושה לנשמה.

קלאודיה שיפר. אתר רשמי ELLE uk,
גיליון מאי למגזין ELLE הבריטי/אתר רשמי ELLE uk
קלאודיה שיפר. אתר רשמי ELLE uk,
שמלה עם מחשוף עמוק של ורסצ'ה. קלאודיה שיפר/אתר רשמי ELLE uk
קלאודיה שיפר. elle uk,
מעיל וחצאית של ולנטינו מארונה הפרטי של שיפר/elle uk
קלאודיה שיפר. elle uk,
חולצת שיפון עם פוסי בואו, בלייזר ומכנסי ברמודה של ולנטינו/elle uk
קלאודיה שיפר. elle uk,
קלאודיה שיפר/elle uk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully