וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחררו את הגולגול וצאו מהדיכאון: טיפים פשוטים לטיפול ביתי בשיער

שעות מרובות בבית יכולות להביא אותנו לשני מצבים - התעסקות יתר המזיקה לשיער ומאידך הזנחה שנאלץ לשלם עליה ביוקר בתום ימי הקורונה. אספנו לכן מספר טיפים לטיפוח השיער שחשוב שתיישמו בימים כאלו

רובנו נוטות לאסוף את השיער בשבועות האחרונים, הכל בכדי למקסם את הפרקטיות, נוכח המצב אליו נקלענו. אנחנו צריכות להרגיש בנוח בזמן הבישולים, הנקיונות, העבודה מול המחשב, וגם בכדי לשכב על מזרן לפעילות ספורטיבית - אין כמו גולגול. ראשית נציין כי מומלץ ואפילו חובה לחפוף את השיער באמצעות שמפו איכותי ומרכך שאתן רגילות אליו בימים שפויים וגם למרוח מסיכה מזינה. לאחר החפיפה רצוי לייבש את השיער, למרוח את המסיכה, לחכות מעט ורק אז לשטוף. אל תהיינה מאלה שלא מבינות למה המסיכה לא תורמת כלום אם היא חצי דקה על השיער.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אחרי שסיימנו עם תורת החפיפה, מתברר כי גם סירוק השיער יכול להיות אמנות של ממש ומעצב השיער הצמוד של רוסלנה רודינה, אילן מרגלית, מסביר לנו איך לעשות את זה נכון בכמה שלבים פשוטים:

* אל תשפשפי את השיער בחוזקה עם מגבת אחרי מקלחת. טפחי קלות על השיער באמצעות המגבת או עטפי אותו בחולצת טריקו ישנה לספיגת המים. שפשוף נמרץ שובר את השיער ופוגע בו. בנוסף, כשהמגבת עוטפת את השיער מומלץ להשתמש במגבת לסחוט את המים טוב טוב.

* שיער רטוב או לח רגיש יותר ונוטה להישבר כתוצאה מהברשה. אל תסתרקי כשהשיער רטוב, אם את מתולתלת והעניין יותר פשוט על רטוב - העדיפי מסרק עם שיניים רחבות.

* אל תוותרי על הברשה אחת לפחות ביום. הברשה עדינה תמריץ את זרימת הדם בקרקפת, תפזר את שכבת השומן הטבעית מהקרקפת לכיוון השיער ותעזור לשמור על הברק.

* כשאת מסתרקת, התחילי מהחלק התחתון של השיער, תוך שאת אוחזת בו על מנת לא למשוך אותו בחוזקה מהקרקפת. לאחר שהתרת את הקשרים, עברי לחלק העליון וסרקי לכל האורך.

מרגלית מוסיף גם כי עדיף לא לחפוף את השיער מדי יום, ולהימנע מחפיפה במים חמים שפוגעים בשכבת ההגנה של השיער וגורמים לו לאבד מהלחות הטבעית שלו. "הכי טוב לחפוף שיער במים קרים, אבל כדי לא לסבול, גם מים פושרים טובים דיים", מוסיף מרגלית, "אם את יכולה, סיימי את פעולת החפיפה בהתזה מהירה של מים קרים ש'יסגרו' את השיערה ועל ידי כך יסייעו לשמירת הלחות".

נקודות חשובות לגבי השמפו והמרכך הן כי כי יש למרוח את השמפו מהשורשים ועד הקצוות,לחפוף פעמיים ולעסות בעדינות רבה את הקרקפת באמצעות כריות האצבעות. את המרכך/מסיכה יש למרוח ממחצית אורך השיער ועד הקצוות ולא מומלץ להניח בכלל על איזור הקרקפת.

עוד בוואלה!

נותנות עבודה מהבית: מסיכות יופי שתוכלו להכין בעצמכן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully