וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצא האאוטפיט המושלם לימי הקורונה?

5.4.2020 / 7:49

בדקנו איך ה'איט גירלז' נראות כשהן ספונות בבית וגילינו את האאוטפיט הכי שיקי, נעים וסקסי שאפשר לאמץ בימים אלו. שחררו את הטייטס והקפוצ'ון וקבלו קצת השראה

איך נראו השבועיים וחצי האחרונים שלכן מבעד למראה? אצלנו המראות קשים. זה נע בין טרנינג וסווטשירט לבין טייטס וטי-שירט מטונפת עם הרגשה שלא משנה מה נעשה - כל טוטאל לוק שנבחר יהפוך תוך כמה דקות לערמת סמרטוטים בלתי נשלטת. תוסיפו שיער מבוהל בקוקו מרושל, פנים מרוטות מעודף ניקיונות/בישולים/הוראה מקרוב, ילדים חסרי גבולות ומבט מזוגג חסר-אונים שאומר את הכל. מה שכן, אפשר להודות שהתחלנו להתרגל למצב, ועם השגרה מגיע הרצון להשתדרג באגף ההזנחה.

אין כמו צלילה עמוקה לתוך רשת האינסטגרם בשביל להסניף קצת השראה וחשק לשינוי, בייחוד לאור העובדה שגם הפאשניסטות מעבר לים תקועות בבית בדיוק כמונו והן לא פחות מודאגות מאיתנו גם מהקורונה וגם מההכנסה שנפגעה מהעובדה שאין להן יותר מידי מוצרים לקדם ברשת. אז בדקנו איך האיט-גירלז נראות כשהן ספונות בבית וגילינו את האאוטפיט הכי שיקי, נעים וסקסי שאפשר לאמץ בימים אלו. מדובר בחליפת סריג קרובה לגוף בעלת מראה סופר-מלטף המורכבת מקרדיגן מכופתר ומכנסון בגזרה גבוהה שנדמה שנתפרה בדיוק לימי בית ארוכים בהם רוצים לצאת מהפיג'מה אבל לא להיכנס לשום ג'ינס.

עוד בוואלה!

פשוט, נעים ומדויק: שילוב הצבעים המנצח לקיץ 2020

לכתבה המלאה

סט Lovejoy מבית For Love And Lemons הלוס-אנג'לסי בגווני פסטל של אפרסק ורוד בשילוב כפתורי קאט-אאוט בשייפ לב הוא בול הדבר שבא לנו להשתחל לתוכו עכשיו. ויש מצב שבזכותו נתיידד מחדש עם הפודרה והסומק המיותמים שלא ראו אור יום מתחילת הסגר. המחיר - 319 שקלים לשורטס ו-634 לקרדיגן. לא סכום מבוטל אמנם אבל גם ככה העולם קורס לתוך עצמו, כך שזה לא הזמן להתקטנן.

מי שנדלקה כמונו על בשורת היציאה ההדרגתית מהטרנינג לטובת לוק סריגי מינימלי תוכל למצוא עוד כמה אופציות שוות של המותג כמו גופייה חושפת בטן מדגם Scarlet בוורוד ולבבות לבנים שהולכת עם ותחתון/שורטס תואם. בגזרת הפומו נציין שהיו גם סטים חלקים בלבן ובאדום אבל כרגע הם בסטטוס 'סולד אאוט'. בקצב הזה אולי אפילו נתחיל ליהנות מהמצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully