וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב השיער של מייגן מרקל שובר שתיקה

מייגן מרקל רשמית כבר לא בת מלוכה ובטיימינג מעולה שכזה מעצב השיער הצמוד שלה בימיה כדוכסית מחליט לחשוף את כל הסודות מאחורי שיערה המפואר: "יש לה חוש סטייל אמיתי, היא הייתה נסיכה מודרנית"

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לפני כחודש חזרה מייגן מרקל לאנגליה לסיבוב פרידה אחרון ממשפחת המלוכה ומהטייטל שהוענק לה תודות נישואיה לנסיך הארי. בימים האחרונים מסתובבת חרושת שמועות האם הארי ומייגן החליטו לעזוב את קנדה ולעבור להתגורר באל איי, ובתזמון שכזה, כשהיא כבר לא רויאלטי, הרשה לעצמו מעצב השיער הצמוד שלה בשנים האחרונות, ג'ורג' נורטווד, לשבור שתיקה.

מי שעקבה באדיקות אחרי מרקל (38) יודעת כי הפכה עם הזמן להיות המאסטרית הבלתי מעורערת של הגולגול המרושל. על אף המעמד, תמיד הצליחה לתת את הטוויסט הנחוץ להקליל את האווירה, בניגוד לגיסתה הדודתית, קייט מידלטון, שעד היום מקפידה על ווייבי מיושן שמתכתב עם תחילת שנות ה-2000.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל. GettyImages
אחד הלוקים האחרונים - קוקו נמוך צמוד עם שביל באמצע בקדמת השיער/GettyImages

בריאיון מיוחד למגזין ווג הבריטי חושף הספר האישי קצת מסודות הביוטי של מרקל מימי המלוכה."הגולגול המרושל הגיע בעקבות הרצון להיות ייצוגית וקשובה לפרוטוקול הארמון וגם מודרנית בו זמנית", מספר נורטווד, "מצד אחד רצינו שהגולגול יהיה גבוה ורשמי יותר, ומצד שני לא רשמי מדי. תמיד שיחקנו על התפר של 'לא מושלם', זה מה שסיכם את מייגן".

מרקל ונורטווד הכירו דרך חברים משותפים וכמו ברוב המקרים עם גלאם טים - הקליק היה מידי. "אני חושב שהכרנו בערך בפברואר 2018, היא הייתה כמו כל הלקוחות שלי מקליפורניה, 'אני קאלי גירל', היא אמרה לי ומיד השבתי לה 'אלו האהובות עליי ביותר'".

עוד בוואלה!

ניצחה בענק: מייגן מרקל חזרה לאנגליה והיא קורנת

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
שיער ארוך ומפואר - מעצב השיער של מייגן מרקל, ג'ורג' נורטווד, חושף את הסודות/GettyImages
הנסיך הארי ומייגן מרקל יוצאים למסיבת החתונה הפרטית בארמון פרוגמור בלונדון, 19 במאי 2018. רויטרס
גולגול מרושל עם שוונצים ושמלה של סטלה מקרטני/רויטרס

לאירוע הערב של החתונה של מייגן והארי, שם לבשה מרקל שמלה של סטלה מקרטני, החליטו השניים ללכת על הגולגול המרושל שהפך כה איקוני. "ארוחת הערב הייתה אינטימית יותר, ואחרי שהגולגול המרושל הפך לכזה קטע, רצינו באמת לעשות משהו באותה רמה ושיהיה רגוע. זה כל הקטע של השיער שאני עושה - הוא לביש, חסר מאמץ ואפשר לסחוף איתו את רחבת הריקודים". על מייגן הוא מוסיף "יש לה חוש סטייל אמיתי, היא תמיד רצתה להיראות נגישה, על אף שהייתה נסיכה. היא הייתה נסיכה מודרנית, כזאת שכולנו יכולים להתחבר אליה".

כפ שציינו הדוכסים לשעבר וארצ'י הקטן כבר לא מתגוררים באנגליה, אך נורטווד מספר כי הם מקפידים לשמור על קשר הדוק: "היא תמיד התמודדה עם הלחץ בכזו ענווה ומקצועיות, יש לנו כל כך הרבה ערכים משותפים והיא פועלת למען דברים שממש קרובים לליבי. זה היה כבוד גדול ובו זמנית כיף בטירוף לעבוד עם הדוכסים מסאסקס בשנתיים האחרונות".

מייגן מרקל יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
לוק ערב - שיער משוח לאחור עם גולגול צמוד. מרקל זוהרת/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
מנסים לרצות את הממלכה. אסוף גבוה עם פוני שובב בחוץ/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
שיער מלא ברק אחרי לידה. מרקל בוויבי פתוח/GettyImages
מייגן מרקל ינואר 2019. GettyImages
היה לנו גם לוק כזה, מייגן מרקל ב-2018/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully