וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בימים כאלו לכולם מותר: גם שרה ג'סיקה פרקר עושה פדיחות

כוכבת "סקס והעיר הגדולה" יוצאת מהבית בימי הקורונה רק לקניית מצרכים מהסופר הקרוב לביתה ומחליטה לוותר באופן חד משמעי על כל זיק של סטייל. בזמנים קשים יש פס גם לפאשניסטות

צילום מסך

כמו כל המפורסמים בעולם, גם שרה ג'סיקה פרקר מבלה את ימי הסגר בביתה, במקרה שלה באחוזה יוקרתית בהמפטונס, אך כאחת האדם גם היא יוצאת לקניות בסופר כשהיא צריכה. פרקר בת ה-49, כוכבת "סקס והעיר הגדולה" לשעבר, היא פאשן אייקון של ממש ובשנים האחרונות מפמפמת את מותג הנעליים שלה SJP שנמכר ברשתות היוקרתיות בעולם. היא לא מרבה לפקוד אירועי שטיח אדום, אך כשזה כבר כן קורה היא תמיד לבושה בשיא הסטייל פלוס גוונים בלונדינים חלומיים.

בשבוע האחרון פופרצה פרקר מספר פעמים כשהיא יוצאת מהסופר בהמפטונס בשני לוקים שמבהירים באופן חד משמעי כי משבר הקורונה דיפרס גם אותה ואין לה שום עניין להשקיע בלבוש. עד כמה דיפרס? ברמה שהיא בחרה לנעול את נעלי המוקסין המזעזעות של בעלה, ומסיבה כלשהי החליטה שמכנסיים מקופלים בגוון דודתי ומתחתיהם טייטס זה לגיטימי נוכח המצב.

שרה ג'סיקה פרקר. splash
מצד אחד נאמר - כולה קניות, מצד שני - מה עם השוז אחותנו? שרה ג'סיקה פרקר/splash

בלוק הראשון לבשה פרקר ג'ינס סקיני אפור צמוד, טי-שירט אפורה, מעליה קרדיגן בגזרת אוברסייז בכחול, נעלי מוקסין חומות, תיק צד עם רצועה בוורוד ניאון וכפפות שחורות למיגון. באותו השבוע קפצה שוב לסופר לחדש מלאי, אחרי שהילדים והבעל חיסלו את כל הקורנפלקס (ניחוש שלנו, כן?), עם אותם מכנסי הג'ינס רק שהפעם טייטס בצבץ מלמטה, טי-שירט אפורה וקרדיגן אפור ארוך עם חגורה נקשרת. הבנו את המוטיב האפרורי כי המצב עגום, אבל מה ההסבר לנעליים הנוראיות הללו ומשקפי השמש המיושנים? זמנים קשים לכולם חברים ועל כן ניתן לפאשניסטה המחוננת פס הפעם.

עוד בוואלה!

אין הנחות סלב! שרה ג'סיקה פרקר לובשת כחול-לבן

לכתבה המלאה
שרה ג'סיקה פרקר. splash
אנחנו מבינות, הזמנים קשים. שרה ג'סיקה פרקר/splash
שרה ג'סיקה פרקר על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
פתאום ההד פיס במאט גאלה לא נראה הזיה/GettyImages
שרה ג'סיקה פרקר. splash
בלונד מרהיב ושמלה של משכית בטיימס סקוור. פרקר/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully