וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות הפיתוי: סט הלנז'רי הזה עומד להוציא מאתנו את המיטב

7.4.2020 / 7:25

הדבר האחרון שאתן חושבות עליו בימים אלו הוא הלבשה תחתונה, אבל על הסט הבא כולנו חייבות להתעכב. אופנה עילית, תחרה, לוגו מנצח וגם מחיר הזוי בהחלט. סו וואט? בא לנו לפנטז

צילום מסך

בווידאו: תצוגת האופנה של גוצ'י - חורף 2017

עולם ההלבשה התחתונה מתחלק לשני סוגים של נשים: כאלו שיעדיפו כותנה 100%, גוזיות במקום חזיות סיוטיות עם ברזלים, הכל כאמור עם דגש על נוחות מירבית. הסוג השני (לא אנחנו כמובן), יבחר בכל הזדמנות אפשרית בסט תחרה משובח, כזה שכל אישה יודעת שהוא פחות נוח, אך עדיין תשקיע ממיטב כספה להרגיש סקסית וגם לפלפל עניינים בחדר המיטות. ובכן, למען הלנז'רי הבא, גם אנחנו מוכנות לחרוג ממנהגנו ובימים טובים יותר אפילו להשקיע סכום כסף לא מבוטל בכדי להשתחל לסט המחרפן הזה מבית גוצ'י.

בית האופנה האיטלקי מקפיד לשים את ה-G השיקית בכל מקום שרק ניתן, ועל אף שבפריטים מסוימים זה מרגיש כל כך מאולץ ואף מיותר, בסט הלנז'רי החדש הזה מדובר בדיוק מקסימלי. הסט, עשוי כולו תחרה, עם מונוגרמה של הלוגו של גוצ'י, מגיע בתחתונים בגזרה גבוהה בצבעים של שחור, ורוד בייבי עדין ועוד שילוב של ורוד ושחור עם חזיית משולשים תואמת קטנטנה - קלאסית לבעלות חזה קטן.

המחיר הלא סביר בהחלט עומד על 2,378 שקלים, ואת הסט המדובר אתן יכולות להזמין בימים אלו ממש באתרי האופנה הנחשבים - Farfetch, mytheresa ובאתר הרשמי של גוצ'י. רכישה לא נורמלית בהחלט, אבל גם ככה העולם השתגע, תזרמו.

עוד בוואלה!

פסימיות בנשמה? זו השמלה המושלמת עבורכן

לכתבה המלאה
גוצ'י. אתר רשמי, אתר רשמי
סט לנז'רי ב-2,378 ש"ח זה סביר? למי אכפת - גם ככה העולם השתגע/אתר רשמי, אתר רשמי
גוצ'י. אתר רשמי, אתר רשמי
למתקתקות - יש גם אופציה בוורוד בהיר/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully