וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבדות לחירות: השתדרגנו מהטרנינג לקימונו

9.4.2020 / 7:00

לאחר שמיצינו את חליפות הטרנינג, ומזג האוויר מעיד על התחממות ניכרת, זה הזמן לבגד אוורירי לא פחות לימי הקורונה, כזה שניתן ללבוש גם כשנצא מהסגר וגם ליהנות ממנו בבית

סטפני שפרד. אינסטגרם, צילום מסך
סטפני שפרד מדגימה, חלוק באווירת בורדל/צילום מסך, אינסטגרם

אנחנו די בטוחות שניתן להכריז על תום תקופת הפיילוט ללייף-סטייל הבייתי שנכפה עלינו בחסות הקורונה. כך שאחרי וי גדול על שלב ההסתגלות, השאיפה הנוכחית שלנו מתרכזת בפרקטיקה אופנתית שתזרום עם הלו"ז החדש. ברוח היציאה מעבדות לחירות, ובהתחשב בעובדה שהחירות עדיין מסתכמת בעיקר בין כתלי הבית, הגיע הזמן לצאת מהטרנינג לקימונו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אותו חלוק יפני מסורתי שעשה קאמבק אופנתי מרשים לפני כשלוש שנים הוא בדיוק הדבר הנכון ללבוש כעת. קודם כל כי קיים סיכוי לא רע שיש ברשותכן לפחות אחד בארון כך שאין צורך להיכנס להוצאה מיותרת, בנוסף, הוא מתאים בול לטמפרטורות אביביות וגם משדר סטייל נונשלנטי כזה, שנע בין לוק של חלוק ביתי עם טאץ' סקסי, לבין משהו שבסידור הנכון יתאים ליציאה חגיגית לסופר.

המינוס הגדול של הקימונו בהשוואה לטרנינג הוא שלא תוכלי להתנפל על ספריי האקונומיקה בכל רגע בו תגלי עוד פינה שלא טופלה כראוי בעידן העוזרת. מצד שני זה דווקא יכול להיות יתרון עבור מי שמחפשת קצת חירות. מי שמעוניינת להנעים את עניין הקימונו עוד יותר יכולה לנוע על התפר שבין קימונו לחלוק בית, סטייל skims של קים קרדשיאן, ולהצליח לתכרבל על הספה ובו בזמן להיראות טוב.

עוד בוואלה!

האם נמצא האאוטפיט המושלם לימי הקורונה?

לכתבה המלאה
נומרו 13. יחצ,
נומרו 13 - 1,750 ש"ח, לרכישה באתר/יחצ
סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
הקולקציה החדשה של סבינה מוסייב - 950 ש"ח, לרכישה באתר/שי יחזקאל
  • עוד באותו נושא:
  • קימונו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully