וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר הקורונה? גבות סוררות זה הרבה יותר גרוע

ההגבלות עקב מגיפת מהקורונה השאירה אותנו ללא צוות הביוטי הקבוע שלנו והראשונים אליהם אנחנו מתגעגעות הם מעצבי הגבות. ממש בימים אלו, כשהשערות צומחות ומאבדות כיוון - כמה טיפים לסידור ביתי והבנה כי זה זמן מעולה לשיקום

ShutterStock

בימים אלו, כשהשערות הסוררות בגבות שלנו כבר איבדו כיוון לחלוטין ואנחנו חולמות על פגישה עם מעצבי הגבות שלנו ללא ריחוק חברתי, אולי זה הזמן להבין שיש כמה פלוסים בדבר. מדובר בזמן מצוין לשיקום, בעיקר לכאלו שסובלות מאובססיית מריטה מזיקה, ניסיון להאריך ולמלא את החורים (שקיימים כמעט אצל כולנו) ולנסות להגיע ליעד הנחשק מכל - לעבות את הגבות! הנה כמה טיפים שיעזרו לכן לשרוד את משבר הביוטי האישי ולא להזדעזע בכל פעם שאתן מביטות במראה:

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מריטה שקולה

הגיע כבר השלב בו השערות מסביב לגבה המעוצבת הפכו לבלתי נסבלות ונחוצה מריטה במידי. ישנם שלושה דגשים חשובים שכאשר נקפיד עליהם נוכל למנוע תאונה של ממש. הראשון והחשוב מכל - לא לגזור את הגבות עם מספריים. במהלך הימים האחרונים ובהשראת סרטוני ה-DIY הרשת הוצפה במגוון סרטונים, כאשר רוב הצופות בבית ממש לא מנוסות בשימוש במספריים ולכן, השתדלו מאוד להימנע.

דגש נוסף לניקיון הגבות הוא אופן המריטה: "כיוון צמיחת השיער בחלקן הפנימי של הגבות ומעל האף תהיה כלפי מעלה ולכן חשוב להקפיד למרוט את הגבות כלפיי מעלה", מספר לנו מעצב הגבות רותם ללוש, "בהמשך, לכיוון קצה הגבה בחלקה החיצוני, השיער צומח בשכיבה הצידה, לכן חשוב בחלק הזה להקפיד לבצע את המריטה בדיוק לפי תנועת הצמיחה הטבעית. כיוון צמיחת השיער בגבות מושפע מאוד מאופן המריטה ויקבע את אופן גדילת השיער המחודשת". מוסיף ללוש. את המריטה מומלץ לבצע עם פינצטה, שימוש בשעווה ובחוט עשוי להיות יעיל גם כן, אבל דורש דיוק וניסיון רב, לכן שימוש נכון בפינצטה יהיה הפתרון האולטימטיבי למי שאבדה לה הסבלנות, כלומר - לכולנו.

דגש אחרון וחשוב לא פחות הוא המרחק ממסגרת העיצוב המקורית. "חשוב לשמור על מרחק סביר ממסגרת העיצוב של הגבות ולהקפיד 'לנקות' אך ורק את השיער החדש שצמח", מציין ללוש, "מראה הגבה עשוי להיות מתעתע וגם אם נבריש את הגבה בצורה מוקפדת, ישנה אפשרות סבירה שלא נצליח להבין בדיוק מה קורה בהעדר תנאים מתאימים ותאורה. כאשר אנו מורטים את הגבות בבית, הסרה של שיערה אחת בודדת יכולה לשנות את כל מראה הגבה, לדקק אותה או ליצור 'חורים', לכן חשוב מאוד לשמור מרחק מהמסגרת". טיפ קטן - לפני ה"ניקיון" ניתן לצבוע ולסמן את קווי הקונטור של הגבות בצידה החיצוני של המסגרת באמצעות עפרון פיגמנט, ולהקפיד למרוט רק את השיער שגדל מחוץ לצבע שסימנתן, כך תוכלו להבטיח מרחק בטיחות ולשמור על הגבה עד למפגש הבא עם מעצב הגבות.

עוד בוואלה!

שחררו את הגולגול וצאו מהדיכאון: טיפים פשוטים לטיפול ביתי בשיער

לכתבה המלאה

שיקום הכרחי

נשים רבות סובלות מדלילות בגבות כתוצאה מהרגלי תזונה לקויים, דרך הפרעות דכאון וחרדה ולעיתים בשל הסרת שיער על ידי שימוש בשעווה. אחד הפתרונות המיידים הוא איפור קבוע בשיטת הדמיית שיער והצללת פודרה, אך הוא לא תמיד נחוץ. ימי הסגר בבית הם הזדמנות מצוינת לניסיון שיקום הגבות, לאלו מכן שחלמו להאריך את הגבות ולעבות אותן. "הכי טוב יהיה להניח לגבות לצמוח בטבעיות ולא לגעת בהן כלל", מחדד ללוש, אבל מי שעדיין אוהבת לזרז תהליכים תשמח לדעת ששימוש יומי בשמן קוקוס ושמן קיק יכול לחולל פלאים. מירחו את השמן על הגבות בעזרת מברשת גבות או מקלון אוזניים לפני השינה מידי לילה ובתוך שלושה שבועות כבר תוכלו להבחין בשינוי ניכר.

  • עוד באותו נושא:
  • גבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully