וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תשיגו את הסנדלים החמים של הקיץ?

12.4.2020 / 7:40

אחרי ההיסטריה סביב מסיכות הפנים שניתן להכין מבנדנות, תשמחו אולי לדעת שניתן להשלים את הלוק באמצעות סנדלים תואמים. הכירו את המותג הצרפתי שרושם נוכחות מרשימה בעולם ואקסטרה רלוונטי בימים אלו

סרטוני ה-DIY של הבנדנות תפסו תאוצה בשבועות האחרונים אחרי מחסור מטורף בשוק של מסיכות, ורצון בסיסי של אנשים להיראות מעט נורמלים בתוך חתיכת הבד הזו שמסתירה חצי מהפנים. עוד מימי המערב הפרוע היו הבנדנות רלוונטיות, הפציעו בקיץ שעבר כמטפחת לשיער או לצוואר, ובימים אלו חוזרות כמסיכת קורונה. העונה הן גם רושמות נוכחות מרשימה במחלקת הנעליים ומשדרגות את סנדלי השורש הגסים שהפכו ל'מאסט הב' אצל כל הפאשניסטות בקיץ שעבר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

החלוצה בטרנד היא חברת אריזונה לאב הצרפתית שכבר כמה עונות מעצבת סנדלי שורש במגוון שילובי צבעים של מטפחות, החל מקלאסי בשחור (115 אירו), אדום, שילובים של ירוק-אדום-שחור, דגמים עם פנינים, עיצובים חדשים בסגול לילך (אחד הצבעים הבולטים של העונה), משבצות בתכלת וורוד, מנומר ועוד אקסטרה הגבהה בפלטפורמה למעוניינות.

החברה, שמוכרת דרך דף האינסטגרם הרשמי ובאתרי האופנה הנחשבים בעולם (shopbop matchefashion ועוד) שמה דגש על מיחזור, עם אג'נדה ברורה לשמירה על איכות הסביבה בכל פרמטר אפשרי. המותג פועל אך ורק אונליין, במקביל ממחזר פרוות ומייצר מהם נעלי בית מפנקות, כשכל הייצור נעשה במדינת העם - צרפת. מי שחושקת להזמין אונליין, ומעט חוששת מעיכובים בשל המצב, תשמח לדעת שכבר בארץ מייבאים את הסנדלים במיטב הבוטיקים, ביניהם גם בוטיק צ'וצ'ה בשינקין בעלות של 650 ש"ח. עכשיו דמיינו עצמכן עם מסיכת בנדנה למיגון, סנדלים בצבע תואם והיידה לצאת מהסגר.

עוד בוואלה!

מעבדות לחירות: השתדרגנו מהטרנינג לקימונו

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סנדלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully