וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיכה, אלכוג'ל והיידה: תיק החלומות שתוכלו לזרוק בו הכל

13.4.2020 / 8:00

בתום הסגר קשה לנו דמיין עצמנו מסתובבות בתיק מוקפד וקוקטי. כולנו מחפשות פונקציונליות ליד סטייל, בתיק שיצליח להכיל בתוכו מסיכה, כפפות, אלכוג'ל, פלאפון וכמובן - מצרכים חיוניים מהסופר. קבלו את תיק הפוסט סגר שכולכן תתמכרו אליו בקרוב

בעוד כלי התקשורת מדווחים בזהירות על אסטרטגיות יציאה מהסגר, אנחנו מתחילות לתכנן בזהירות איך המהלך הזה יראה ויזואלית. מצד אחד כבר פיצחנו בהצלחה מה לובשים בעידן הקורונה, כלומר סטים נוחים שמאפשרים לג'נגל בין יציאה למכולת או לסיבוב 100 מטר מרענן מחוץ לבית, לבין רביצה מול הטלוויזיה, ספורט ועבודות הבית. שזה סוג של 'הכל כלול' - יעיל, פרקטי ולא ממש מרגש.

מצד שני, רק למה דווקא בדיוק כשהפנמנו והתרגלנו לשגרה המבאסת הזו החליטו לשגע אותנו עם אופטימיות שברירית לגבי חזרה לשגרה? הנה. בכל סיטואציה יש חצי כוס ריקה ושוב הצלחנו לאתר אותה בקלות. אבל אז העין קלטה את התיק 'קורונה' שמונח לו בכניסה לבית. אותו תיק בד ענק שהוסב להחליף את התיק השווה של 'החיים שלפני', שחס וחלילה לא יסתובב מחוץ לבית בלי חליפה הגנה ראויה.

מדובר בתיק גדול שאפשר לזרוק בו אלכוג'ל לצד ערכת כפפות-גומי פלוס מסיכה, שגם יש בו מקום לקניות השלמה למשלוח מהסופר ושאפשר לכבס אותו באובסס. הכי דאונר ואנטי-שיק תיק שאפשר לדמיין. ועדיין, למי יש אנרגיה לעשות סוויץ' ולשוב ככה פתאום לתיק מוקפד וקוקטי? לא מרגיש לנו הזמן הנכון לחיות על הקצה.

מנגד, כן יש צורך עז בתיק מעבר שיהווה גשר בין העולם הישן לעולם החדש. ובקטע הכי לא ברור בעליל, התשובה למה שחיפשנו אותרה בתור אחת ממגמות התיקים המדוברות לאביב-קיץ 2020, תיקי Sling, מעין הכלאה בין פאוץ' הנישא בהצלב על פלג הגוף העליון לבין תיק שק גדול. רק נזכיר שקולקציות אביב-קיץ 2020 הוצגו בספטמבר 2019, ואז לא היינו בכלל מסוגלות לדמיין את עצמנו מסתובבות עם התופעה. במצבנו הנוכחי תיק סלינג נראה כמו משהו שנתפר במיוחד לשגרת הפוסט-סגר.

עוד בוואלה!

איפה תשיגו את הסנדלים החמים של הקיץ?

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • תיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully