וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיטוריאל מהבידוד: בלה חדיד מצטלמת לווג איטליה בעירום

הסופר מודל המצליחה לא תבזבז את ימי הבידוד שלה ובשילוב כוחות יוצא דופן עם ווג איטליה הצליחה להרים הפקת אופנה מדירה בניו יורק. פרחים נבולים, הרבה שאנל וחדיד אחת שנותנת עבודה בפייס טיים

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

ארסנל ההפקות של החדידית הצעירה מתחיל להיגמר, כשהאחרונה שבהן הייתה צילומים מינימנילסטים לווג יוון, הפקה שהתפרסמה עת כולנו נכנסנו לבידוד. כעת, כמה שבועות אחרי, החליטו ווג איטליה, שצבעו את שער הגיליון האחרון שלהם בלבן לאות הזדהות עם מגיפת הקורונה, ובלה חדיד, לצאת בצעד יוצא דופן וחדשני ולצלם יחדיו הפקה מהבית.

איך זה עובד אתן שואלות? אז ברמות כאלה של הבנה אופנתית מגייסים את מיטב אנשי המקצוע לעבודה חיונית שכזו, כשכולם עובדים מהבית ומתפעלים את הסיטואציה דרך הפייס טיים. "הזמנים משתנים ועבודה מהבית מקבלת משמעות חדשה", כתבה חדיד (23) באינסטגרם, "אני מרגישה ברת מזל לעבוד".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חדיד דיגמנה מדירה בניו יורק, הצלמת שהיא גם הסטייליסטית במקרה הנוכחי, בריאנה קפוזי, ביימה דרך האייפון, התאורנית נכחה על הסט המאולתר עם חדיד בניו יורק וכל ההוראות נעשו דרך הפייס טיים, כולל שרטוטים ומקצה שיפורים עם הצייר של האייפון. הכרחי לציין שמדובר בהפקה שלא ניתן לעשות עם כל דוגמנית ממוצעת וחדיד שידועה כמקצוענית אמיתית הצליחה להרים את הפרויקט על הצד הטוב ביותר. שאפו.

בלה חדיד. ווג איטליה, צילום מסך
בלה חדיד מדגמנת מהבית/צילום מסך, ווג איטליה

בהפקת הבידוד נראית חדיד עירומה, מציצה מזר פרחים נבול שמצליח לדייק את האווירה עם חישוב מדויק של עלי כותרת שמסתירים את האזורים המוצנעים. אקססוריז של שאנל מכל טוב - שרשראות, צמידים, עגילים וגם נעלי הסירה הידועות עם העקב המרובע בשילוב קולור בלוק של אוף וויט ושחור. עוד בצילומים - סווטשירט עם פרינט חייתי, תחתוני חוטיני שחורים, גרביים וסנדלים בזהב וגם נעלי עקב פרחוניות שמכסות את פלג גופה העליון, כמה שאפשר כמובן. מוציאה מהסגר את המיטב.

בלה חדיד. ווג איטליה, צילום מסך
פרחים ושאנל - כי מה עוד צריך בחיים?/צילום מסך, ווג איטליה

עוד בוואלה!

בלה חדיד משתזפת בביקיני בסגר

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בלה חדיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully