וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלווה אופנתית: זה הצבע האהוב על הפאשניסטות בסגר

זה די מפתיע שעל אף הדיכאון נשות הסטייל המעניינות בעולם בוחרות בצבע הכי שקט ונינוח שיש. ציפינו לשחור קודר, אבל מתברר שגם למי ששוהה בבית כבר שבועות עדיין נותרה אופטימיות. סגר על פי הפאשניסטות

וואלה! כיף

לא יהיה מוגזם כלל לומר שאנחנו גוללות את פיד האינסטגרם שלנו מדי שעה, לבדוק אם משהו השתנה בעולם החיצון, אם יש טרנד סגר חדש שעדיין לא עלינו עליו, ובעיקר בכדי לקבל את מנת האסקפיזם השעתית שלנו. אז בעודנו עוקבות אחר הפאשניסטות האהובות עלינו, נשים שדואגות לטפח את דפי האינסטגרם שלהן גם בימי הקורונה ומצליחות לעשות מהלימון לימונדה, נתקלנו בצבע האופטימי הנצחי, כזה שמשדר רוגע, ניקיון וקלאסיות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בריטני חוויאר, איימי סונג, רוזי הנטינגטון וויטלי, ליאוני האן, ויקטוריה ריידר ועוד רשימה ארוכה של משפיעניות רשת בוחרות בסקאלת הגוונים הלבנה-שמנתית על גבול האבן להעביר את ימי הסגר שלהן. בין אם מדובר בחליפות טרנינג ממותגות לכאלה ששוהות באירופה ועדיין נאבקות במזג אוויר קריר, או לכאלה שמצליחות כבר ליהנות מהשמש בלוס אנג'לס כמו וויטלי המשגעת, שמעדיפה חולצת משי מכותפרת בלי שום דבר מתחת.

מה שכן משותף לכולן - דגש על נוחות. טופים קטנים וצמודים שחוסכים שימוש בחזיות, חליפות פיג'מה משוחררות, חלוקים לבית, חולצות מכופתרות ותוספת מתונה ושפויה של אקססוריז בכדי להצדיק את התמונות מימי הקורונה. עגילי חישוק קטנטנים, שרשראות גורמט, צמידים ממותגים וכל מה שיגרום להן להביט אחורה בתמונות ולומר - 'דווקא נראתי לא רע בתקופת הקורונה המזעזעת'.

עוד בוואלה!

איפה תשיגו את הסנדלים החמים של הקיץ?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully