וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן מרגי וריף נאמן תובעים את קסטרו

12.4.2020 / 17:00

כאילו אין מספיק צרות בתעשיית האופנה בימי הקורונה - הזמר יונתן מרגי והשחקנית ריף נאמן תובעים את חברת קסטרו על אי תשלום והתחמקות ממילוי החוזה שנחתם בין הצדדים. כל הפרטים

יונתן מרגי. ניר פקין
חוזה מעל מיליון שקלים. יונתן מרגי תובע את קסטרו/ניר פקין

השחקנית והדוגמנית (22) ריף נאמן תובעת את חברת קסטרו ואת בעליה גבי ואתי רוטר על אי תשלום והתחמקות ממילוי החוזה שנחתם בין הצדדים. נאמן הצטרפה לנבחרת של קסטרו בקמפיין האחרון, אחרי שדיגמנה מספר עונות לרשת תמנון, והצטלמה לצד הפרזנטורית הראשית רותם סלע בצילומים מיוחדים בקניה שבאפריקה. כעת, זמן קצר לאחר פרסום הידיעה על נאמן, מתברר כי גם הזמר הצעיר יונתן מרגי (20), שמככב בקמפיין האחרון של המותג עם חוזה העומד על מעל למיליון שקלים, תובע את החברה על אי תשלום והתחמקות מחוזה.

ריף נאמן. רפי דלויה,
תובעת את קסטרו. ריף נאמן בהשקה של העונה האחרונה של פאודה/רפי דלויה

מטעם עו"ד עמית קרמון המייצג את נאמן נמסר כי עוד לפני כל ההגבלות ביקשו בקסטרו דחייה של התשלום שהיה אמור להתבצע כבר בסוף חודש מרץ. מטעמה של ריף פנו לבדיקה מתי יועבר התשלום, קסטרו ניסו להגיע לפשרה של חצי מהסכום וכשהדבר לא התקבל מצידה של נאמן - החליטו בקסטרו לבטל את החוזה.

למרות הכל, הקמפיין בהשתתפותה של השחקנית עלה לאוויר וכן משתמשים בתמונותיה ברשתות החברתיות ובשאר נכסים דיגיטליים. החוזה בין הצדדים נאמד בסכום של כ-850 אלף ש"ח וכעת יצא מכתב דרישה חריף מטעם עורך הדין של נאמן אשר דוחק בחברה לעמוד בהסכם. מקורבים לנאמן מספרים כי מדובר בניצול ציני של המצב, וכי הפרזנטורית הראשית רותם סלע, שנשואה לאריאל רוטר, בנם של אתי וגבי, אכן מקבלת תשלומים כרגיל. כאמור, המצב בשוק האופנה מחמיר מיום ליום וכל החברות נאלצות לעבוד בימים כאלו רק במתכונת אונליין תוך כדי שגרה בה אנשים לא ממהרים לבזבז על מותרות.

מחברת קסטרו בעניינה של ריף נמסר: "חבל שבזמן שכל העולם עסוק במלחמה בקורונה הגברת ריף עסוקה בעצמם. העולם השתנה לנגד ענינו ואנו בקסטרו חייבים להתאים את עצמנו לעידן אחר! מחובתנו לעשות שינוי מסוג זה. לצערנו פנינו מספר פעמים לסוכן של ריף במטרה למצוא פתרון למצב אך הוא סירב בתוקף. בזמן שהכוכב האגדי מסי הוריד 70% מהשכר שלו, ריף מסרבת לדון בכל שינוי לשכר שלה גם כשכל המשק מושבת ואין ביכולתה אפילו להצטלם לקמפיין. מוזר לנו שבימים קשים אלה, שהחברה בעצם סגורה, ריף לא מבינה את מצוקת החברה ומסרבת להרתם לעזרתה".

רוברטו בן שושן המייצג את ריף נאמן מסר בתגובה: "פנינו תמיד לשלום. לא קיבלתי עד עכשיו לצערי שום מידע מקסטרו לגבי התשלום שמגיע לריף על עבודתה. ריף עשתה את עבודתה נאמנה ומצפה כמובן שלא יגזלו את פרנסתה. אני, בתור הסוכן שלה, אעשה הכל כדי לעמוד על זכויותיה. לגבי השוואות למסי - ריף בסך הכל פרזנטורית חדשה, עבדה קשה, טסה לקניה לצילומים בתנאים לא קלים. שלמו לה את מה שמגיע לה עד היום, לגבי העתיד נשמח לגלות גמישות מבחינתנו. בתור סוכן שעובד עם הרבה חברות אופנה וקוסמטיקה, לשמחתי כולם משלמים".

מיואב גרוס ואורון כלפון (גאגא בוקינג) נמסר בתגובה: "מרגי מאוד אוהב את משפחת קסטרו וישמח לעזור להם וללכת לקראתם ברגעים קשים אלושהם וכל בעלי העסקים בישראל חווים. אנחנו בטוחים שנמצא את הדרך להמשיך לשתף פעולה בהמשך".

קסטרו חזרו מתגובתם הראשונית והוסיפו: "קיבלנו בתודה ובאהבה את דבריו של מרגי, אנו מאמינים שהוא מבין את צו השעה. כולנו יחד משפחה אחת".

עוד בוואלה!

הבריידזילה האמיתית של ענף החתונות: משבר הקורונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully