וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופחות ולא רק בישבן: הטרנד ההכרחי לקיץ 2020

16.4.2020 / 7:50

בעקבות קצב האכילה הבלתי פוסק בתקופת הסגר חשבנו על פריט שמעט יאזן את הפרופורציות. מגמת השרוולים התפוחים מתקדמת בצעדי ענק לאגף הקלאסיקות, ואנחנו כבר מפנטזות על הטופ הנכון שנחגוג איתו את היציאה מהבית

מעונה לעונה מגמת השרוולים התפוחים עוברת תהליך מעניין המסיט אותה בעקביות מסטטוס של טרנד לכיוון אגף הקלאסיקות. ביקום אבולוציוני בו טרנדים באים והולכים במהירות הסטורי, קשה להתעלם מהנוכחות המרשימה שלהם בסדר היום האופנתי שמתרחשת כבר כמה מעל ארבע שנים בגרסאות כאלה ואחרות.

מה שהחל כשדרוג חינני לשמלות וטופים קייצים כבש ועדיין כובש בגאון את אגף החייטות כמו גם את קטגוריות המעילים, הבלייזרים, הסריגים ואף את עולם בגדי הים ושמלות הכלה. הסוד, לעניות דעתנו, טמון ביכולת השינוי לטובה בפרופורציות פלג הגוף העליון שגורם לנשים רבות להתמכר.

למזלנו, הרצון להתרגש מרעיונות חדשים בכל מה שקשור לבגדים ולאופנה עדיין זורם לנו במערכת, לכן התמוגגנו לנוכח תשומת הלב החדשה לניואנס ההגזמה בצללית הפופולרית שגלש העונה ממחוזות האוונגרד למחוזות המיינסטרים. על פי פיד האינסטגרם וקולקציות הקיץ החדשות, מסתמן שמה שהיה שמור בעבר לסעיף האדג'י מתקדם באופן ברור לעבר לגיטימציה יומיומית יותר כשלא מעט רשתות, מותגים ובתי אופנה מציעים אותו בווליום גבוה של גרסאות.

נוכחות ניכרת ניתן למצוא באוסף הקפסולה של ג'ואנה אורטיז לרשת H&M, בזארה, כמובן, & other stories (שפתיחת הסניף הראשון בארץ בקניון רמת אביב נדחתה בשל הקורונה) ובקולקציות החדשות של גאני, פילוסופי ומארק ג'ייקובס בין היתר. מה שעוד חייבות לציין פה זה את עניין הקורלציה הוויזואלית לחודש המתפיח שעבר על רובנו בחסות הסגר בבית.

עוד בוואלה!

שלווה אופנתית: זה הצבע האהוב על הפאשניסטות בסגר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully