וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום נשר: "התקופה הזו חיזקה את מה שאני מרגישה כבר שנים - כדאי לקנות פחות"

17.4.2020 / 7:00

בתו של הבמאי אבי נשר, מדגמנת לרשת מותגי היוקרה הפופולרית בארץ, אך בימי הקורונה, כשאי אפשר לקיים סט צילומים כהלכתו, בחרה נשר את אמה איריס, אמנית ידועה, מאחורי העדשה. התוצאה - מופלאה

תום נשר, פקטורי 54. איריס נשר,
תום נשר בהפקה מהבית לפקטורי 54 בשמלת מעטפת של Skin/איריס נשר

תום נשר (23) היא לא הדוגמנית הסטנדרטית שכולנו רגילים לפגוש. היא במאית ויוצרת, קצת מטביעת העין של אמה, האמנית איריס נשר, הרבה מהקריאייטיב של אביה, הבמאי אבי נשר וברקע הסיפור הטרגי של המשפחה שכולנו מכירים - אחיה הצעיר ארי, שנהרג בתאונה בזמן שרכב עם חברו על אופניים חשמליים.

לאחרונה סיימה נשר היפהפייה צילומים ועריכה של סרט קצר שביימה, בשם "ועכשיו לעצום עיניים", שעמד לצאת אל פסטיבלי קולנוע ברחבי העולם, ביניהם גם פסטיבל קאן הידוע, אך מגפת הקורונה השביתה את התכניות. לצד התשוקה לקולנוע, מדגמנת תום בשנה האחרונה כפרזטורית לרשת מותגי היוקרה פקטורי 54, גם שם נאלצה לחשב מסלול מחדש ובמקום להגיע לסט צילומים שדורש סטריליזציה לא רגילה בימים אלו, החליטה להיעזר באמה הכישרונית.

תום נשר, פקטורי 54. איריס נשר,
בלי צוות איפור-שיער, על הספה בסלון, תום בשמלה של Joseph/איריס נשר

אמה של תום, איריס, הייתה אמורה להציג בחודש שעבר בתערוכה גדולה ברומא, כשנושא התערוכה הוא 'הצדדים הנסתרים של האימהות', ותום כאמור הייתה אמורה להצטלם לקמפיין חדש. את תקופת הבידוד היא החליטה להעביר עם בן זוגה בבית משפחת נשר, וכך מצאו עצמן האם והבת מרימות הפקה ביתית על ויכוח ניקיון הכלים מעל הכיור במטבח. "מאז שאני תינוקת אמא שלי צילמה אותי ואת אח שלי המון. באופן טבעי גם בתקופת הבידוד היא נוטה לצלם אותי הרבה, יש לנו בצילומים איזה חום והומור שיש רק בין אמא לבת. עכשיו כשאנחנו באותו הבית ועושות כל היום שטויות יחד, חשבנו שיהיה כיף לשלב בין העולמות שלנו".

על אף הנגישות למותגי יוקרה בחיבור עם פקטורי 54, נשר מספרת שבימים אלו היא דווקא מרוקנת את הארון שלה. "אחד הדברים שעשיתי בתקופה הזו זה לפנות את הארון שלי. לקחתי הרבה מהפריטים שאני פחות לובשת ושמתי אותם בשקית לתרומה. הבנתי מה אני באמת לובשת, וזה הוכיח לי שוב את מה שאני מאמינה בו כבר שנים - כדאי לקנות פחות, ולבחור בקפידה את מה שכן קונים. כשיש מעט פריטים, אבל הם איכותיים ואהובים, קל יותר להתלבש".

תום נשר, פקטורי 54. איריס נשר,
שייק בריאות ושמלה של ז'קמוס. תום נשר לסוכנות אלינור שחר/איריס נשר

הלוק של נשר הוא אכן קלאסי, אפילו אצילי יש לומר, נקי ומתחוכם, אך על סט הצילומים היא טוענת שהיא כן מוכנה לפרוץ גבולות.

מה לעולם לא תעזי ללבוש?
"האמת שאני ממש מתגעגעת ללבוש דברים שלעולם לא הייתי מעזה ללבוש. זה קורה הרבה בצילומים, שמלבישים אותי באיזה אופן שהוא הכי לא אני, אבל אז אני מגלה שאני דווקא אוהבת אותו. אין לי ממש קווים אדומים בתחום הזה".

לכל ענייני הטיפוח לעומת זאת היא מתעלת מינימום אנרגיות ונותנת לטבע לעשות את שלו. היא מעדיפה לישון טוב, לאכול טוב, לשתות הרבה מים ולשמור על ניקיון בסיסי, בלי אקסטרה השקעה בסרומים, מסכות ושמנים למיניהם. "בניגוד להרבה דוגמניות אחרות, אני לא פריקית של טיפוח", מספרת נשר, "חשוב לי להרגיש בריאה, וכשאני עובדת על הבריאות שלי אני מרגישה שזה משתקף גם במראה. בכללי חשוב להיות קשובים למה שבאמת נעים לגוף ולא ללכת סתם אחרי מראה מסוים שראינו באינטרנט".

תום נשר, פקטורי 54. איריס נשר,
100 מטר מהבית. נשר בביקיני בגזרה גבוהה בצבע אדום של Marisya/איריס נשר

בואי נפנטז רגע - מה הפריט הראשון שתלבשי כשתצאי מהסגר?
"שמלה לבנה של ז'קמוס שקיבלתי מתנה לחג מפקטורי. מחכה כבר להסתובב ולבלות עם אנשים וללבוש אותה".

לסיום - איך את שומרת על שפיות בימים אלו?
"קיבלתי שתי החלטות שנשמעות הפוכות ביחס לתקופה הזו: מצד אחד לא להיות קשה עם עצמי, ומצד שני כן להיות קשוחה עם עצמי בכל הנוגע לסדר יום. אם עולה בי עצב, אני אתן לו להיות, אני מודעת שזו תקופה קשה וחריגה, מצד שני, אני יודעת שכדי להישאר שמחה אני צריכה להרגיש פרודוקטיבית, ולכן אני מאוד מנסה להקפיד על לו"ז. אני קמה בבוקר ועושה יוגה עם אמא שלי. בצהריים אני מתיישבת לעבוד על התסריט שלי, ומכריחה את עצמי לשבת על זה לכל הפחות שלוש שעות כל יום. לקראת הערב אנחנו מתחילים בבישולים, ומשקיעים את הזמן הפנוי לכל מיני ניסויים במטבח. אחרי ארוחת הערב, זה זמן סרט לי ולבן זוג שלי".

עוד בוואלה!

תופחות ולא רק בישבן: הטרנד ההכרחי לקיץ 2020

לכתבה המלאה
תום נשר, פקטורי 54. איריס נשר,
מכופתרת לבנה של RE/DONE/איריס נשר
תום נשר, פקטורי 54. איריס נשר,
טוטאל לוק ליוויס ואמא משתקפת בחלון/איריס נשר
תום נשר, פקטורי 54. איריס נשר,
בשמלה שמנתית של ליסה מרי פרננדז מפקטורי 54. תום נשר/איריס נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully