וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תנסו את האלי ברי: הכוכבת שניצחה את אתגר הכרית

אתגר הכרית השתלט על הרשת בשבוע האחרון וכעת גם השחקנית ההוליוודית האלי ברי נותנת את הפרשנות שלה. מי היה מאמין שכלי מיטה יכולים להיות כל כך סקסיים?

יח"צ - חד פעמי

בשבוע האחרון הרשת מוצפת באתגר הכרית, שהתחיל מרגע שעמום של פאשניסטה בביתה, והתפוצץ באינסטגרם באופן די הגיוני נוכח המצב. הבעייתיות ברצון להתלבש התממשקה עם הרביצה במיטה וכך נולד לו לוק חדש - כרית שמונחת באופן מאוזן על הגוף ונקשרת עם חגורה ממותגת, מראה סופר סקסי לכל הדעות. המתקדמות שידרגו עם אקססוריז נוספים כגון נעלי סטילטו, עגילים, שרשראות וכעת גם השחקנית ההוליוודית, האלי ברי, נרתמה למשימה.

לעוד חדשות אופנתיות:
תופחות ולא רק בישבן: הטרנד ההכרחי לקיץ 2020
מיקי בוגנים: "בעבר הזרקתי ללא רחמים, היום אני שלם עם עצמי"

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ברי בת ה-53, שמי שעוקב אחר האינסטגרם שלה מבחין כי היא מאוד בעניין של אימוני כושר ונראית בשיאה, החליטה לנצל גם כן את ימי הסגר ולהתעטף בכלי המיטה שלה. הפעם הכרית הנבחרת הייתה אפורה ודי מאורכת ביחס לכל המשפיעניות, אבל זה כמובן בגלל שהיא ישנה בקינג סייז חמודות, לא כמו פשוטות העם, ועל כן - גודל הכרית בהתאם.

הקשירה נעשתה עם חגורת ניטים שחורה, סטילטו, כובע אפור ומשקפי שמש שחורים בחצר ביתה הפסטורלית, אבל האישיו הגדול היה בעמידה. ברי הרותחת חשפה קצה של אגן, כתפיים מפוסלות ורגליים חטובות ושריריות. לצד התמונה הסקסית אותה צילמה בתה של ברי בת ה-11 כתבה הכוכבת: "אתם יודעים הרי שאי אפשר היה למנוע ממני את אתגר הכרית". נעמי קמפבל הגיבה באימוג'י רותח, המעריצים החמיאו לה עד כמה טוב היא נראית בכרית, וכשאחרים פשוט ביקשו שהיא תסתובב, מתחה ברי קו והוסיפה "זה כבר לא חלק מהאתגר".

אנאבל, נעליים, האלי ברי. יח"צ,
אוהבות אותך גם לבושה. האלי ברי בתכנית של אלן דג'נרס/יח"צ

עוד בוואלה!

בלי רחמים: הכוכבת ההוליוודית שקעקעה את גבה

לכתבה המלאה
האלי ברי אפטר פארטי אוסקר 2018 וניטי פייר. GettyImages
בומבשל, האלי בר באפטר פארטי של ואניטי פייר, 2018/GettyImages

אתגר הכרית ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully